مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سر زبون داشتن و نحوه بر خورد با هر فردی

236 بازدید
سوال شده نوامبر 11, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام وقت عزیزان بخیر و خوشی
چطور میشه هنر بر خورد با هر ادمی رو یاددگرفت ایا کتاب خوبی در این زمینه هست که معرفی کنید و اینکه گاهی حس میکنم سر زبون ندارم و نمیتونم در همون لحظه بر خورد خوبی با افراد داشته باشم و پاسخ خوبی بهشون بدم ولی دقایقی به خودم میگم کاش این حرفو زده بودم یا این تصمیم رو میگرفتم در صورتی موقعیت چندان سختی هم نبود مخصوصا در مقابل حرف های چرت و پرت و سو استفاده و ... نمیدونم  دقیقا چکار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 11, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر هرچقدر شناخت شما نسبت به خودتان بیشتر باشد می توانید در مسیر ارتباطی با دیگران نیز بهتر عمل کنید و در کنار اینکه خب قرار نیست که شما وارد بازی روانی همه انسان ها شوید اگر بخواهید دائم تمرکز خود را بر جواب دادن به انسان های که به گفته شما چرت و پرت می گویند بگذارید خب این تنها باعث می شود فشار روحی بیشتری را تجربه کنید.

بهتر است اینکه دیگران تمایل دارند چگونه برخورد کنند را به خود آنها واگذار کنید و شما سعی کنید که رفتارهای خودتان را بررسی کنید و در این مسیر انتخاب کنید که می خواهید که سبک رفتاری در این مواقع داشته باشید و اینکه چه چیزی شد که این مسیر را انتخاب کردید.

در هرصورت در زمانی که بعد هیجانی زیاد می باشد انسان ممکن است نسبت به زمانی که در آرامش بیشتری قرار دارد راحل نداشته باشد اما خب در اول اینکه بازهم بهتر است بررسی کنید که می خواهید از این صحبت ها به چه نتیجه ای برسید و دوم اینکه شما می توانید زمانی که آرام تر شدید هم در مورد مشکلات و اختلاف و احساساتی که تجربه کرده اید با فرد مقابل خود صحبت کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,041 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 98 بازدید
سوال شده می 9, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بابونه حرفه ای (2,920 امتیاز)
1 پاسخ 171 بازدید
سوال شده مارس 20, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 181 بازدید
سوال شده نوامبر 26, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 373 بازدید
...