مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

احساس میکنم خیلی قدرتمندم ولی میترسم!!

146 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط amir
سلام پسری هستم 17 ساله و تقریبا تو زندگیم هر کاری که خواستم رو تونستم انجام بدم حتی کارهایی که وقتی به دیگران میگفتم خنده شون میگرفت و فکر میکردن دارم مسخره شون میکنم! ولی جدیدا خیلی از خودم میترسم! میترسم که این توانایی سرشار من باعث بشه که به دیگران صدمه بزنم و یا اونارو از خودم دور کنم چیکار کنم به نظرتون؟ شبا خیلی به این موضوع فکر میکنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2021 توسط محمدامین
سلام. قطعا شما با استعداد و قدرتمندی ولی مواظب باش غرور این اتفاق اول از همه خودتو نابود نکنه. اگر هم میخوای این توانمندی به دیگران آسیب نزنه خب میتونی برای کمک بهشون استفاده کنی. اینطوری اونا هم از این توانمندی خوشحال میشن
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما آقا امیر

خب اینکه شما پشتکار داشته باشید و برای رسیدن به خواسته های خودتان تلاش کنید می تواند در مسیر زندگی مفید هم باشد اما اینکه این توانمندی را در چه جهتس استفاده می کنید اهمیت دارد و می توانید مسیر رشدی و تعاملی شما را مشخص کند.

در این مورد اگر از این توانمندی برای آسیب به دیگران و یا خودت استفاده می کنی و یا اینکه رسیدن به خواسته هایت بدون در نظر گرفتن آسیب های احتمالی به دیگران پیش می رود خب بهتر است که شرایط شما به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم با بررسی افکا رو احساسات و مسیرهایی که طی می کنید کمک کنیم تا بتوانید از توانمندی های خود در مسیر رشد استفاده کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,052 سوال

27,798 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,239 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 118 بازدید
8 پاسخ 1,988 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 245 بازدید
1 پاسخ 389 بازدید
...