مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلات خانوادگی

64 بازدید
سوال شده نوامبر 30, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط حدیث
نمایش از نو نوامبر 30, 2021
سلام دختری 19 ساله هستم پدر و مادر من16 سال هست که از هم جدا شدن 8 سال اول رو درکنار پدرم و همسرشون زندگی کردم اما به خاطر سختگیری های پدرم مجبور شدم پیش مادرم و همسرشون زندگی کنم اما خوب بعد از چند ماه با همسر مادرم به مشکل خوردم و مجبور شدم پیش پدربزرگ و مادربزرگم زندگی کنم و الان تقریبا دوساله که پیششون هستم اما خوب تو این دوسال خیلی احساس تنهایی میکنم با اینکه مادرم زیاد بهم سر میزنه اما تمایلی ندارم تو جمعشون باشم از چیزهایی که یه روزی بشهون علاقه داشتم الان دیگه هیچ تمایلی بهشون ندارم زود عصبی میشم و خیلی سریع گریم میگیره وزنم کاهش پیدا کرده اما خانوادم درکم نمیکنن و فقط تا میتونن بهم ایراد میگیرن و بهم میگن تو 19 سالته نباید همجین رفتارهایی داشته باشی ولی خوب دست خودم نیست این کلاس های مجازی و تو خونه موندن هم بیشتر عصبیم کرده نمیدونم واقعا چیکارکنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 30, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که شرایط ازدواج پدر و مادر برای شما نیز با مشکلات و فشار روحی زیادی همراه شده است اما عزیزم در این مسیر بهتر است این واقعیت را بپذیرید و سعی کنید که برای مسیر رشدی خودت تلاش کنی . اگر بخواهی انرژی روانی زیادی بر این موضوع و گذشته بگذاری خب این باعث می شود که مشکلات بیشتری را تجربه کنی.

در هرصورت شما می توانی ارتباط خودت را با هردوی آنها بسازی و در کنار اینکه مسیر رشدی خودتان را نیز طی می کنید.

اما این شرایط روحی که بیان می کنید می تواند نشان از افسردگی داشته باشد و بهتر است که برای بهبود شرایط روحی خود به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید با بهبود شرایط روحی می توانی هم مسیر ارتباطی خودت را بازسازی کنی و هم اینکه در مسیر بهتری به نیازها و احساسات خودت پاسخ بدهی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,434 کاربر

سوالات مشابه
...