مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه مقعدی .لطفا جواب بدین

168 بازدید
سوال شده نوامبر 30, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط Nw
سلام ببخشید من ۱۳ روز پیش رابطه از پشت داشتم و درحد ۳ دقیقه و ایشون آلت خودشونو بیرون کشیدن و در دست خودشون ارضا شدن و منی روی دستشون ریخت .و من هم خودمو خشک کردم و منی روی من نریخت  .در ضمن روز ۶ ام پریودیمم بود و باکره هستم. قرص اورژانسی هم نخوردم .۱۲ روز از رابطه ک گذشت ینی دیروز من بی بی چک زدم ازون تست با دقت ها و منفی بود. ایا نگران باشم ؟ خیلی میترسم .لطفا جواب بدین
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 1, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

تمایلات جنسی شما قابل احترام هست اما بهتر است که در کنار احترام به نیازهایی که تجربه می کنید به مسیر ارتباط و پاسخ دهی و آمادگی برای این ارتباطات در خودتان هم توجه کنید چون این مسیر و آگاهی های اشتباه و یا اغراق آمیز و حتی نادرست می تواند شما را در معرض خطر زیادی قرار بدهد.

یک سری اطلاعات کلی در زیر در اختیارت قرار می دهم که امیدورام کمک کند تا بتوایند رابطه و مسیر زندگی با اضطراب و آگاهی بهتری را تجربه کنید اما با توجه به اینکه شما 13 روز پیش رابطه داشتید و 6 روز پیش پریود شده اید خب احتمال بارداری وجود ندارد و حتی اگر ضریب خطایی هم بود با منفی شدن بی بی چک خیر دیگر جای نگرانی وجود ندارد.

در زمان رابطه جنسی بهتر است حتما آقا از کاندوم استفاده کنند حتی اگر تصمیم به جلوگیری طبیعی هم باشد.

در زمان برقراری رابطه جنسی، حدود سیصد و پنجاه میلیون اسپرم که در مایع منی مرد وجود دارند، رها می‌شوند. برای اینکه حاملگی اتفاق بیفتد، این اسپرم ها باید از مسیر دهانه رحم به طرف رحم و از آنجا به طرف لوله‌های شیپوری به دستگاه تناسلی زن برسند. از طرفی دیگر در زنانی که پریود می‌شوند، روز چهاردهم سیکل قاعدگی یک تخمک آزاد می‌شود که آماده باروری است و به طرف رحم می‌رود. این عمل تخمک گذاری نامیده می‌شود. تخمک گذاری در زنان سالم ماهی یکبار رخ می‌دهد که چند هفته پس از شروع قاعدگی یا پریود اتفاق می‌افتد.در صورتی که مایع انزال، یا مایع پیش انزال، با نواحی اطراف واژن تماس پیدا کنند، هر چند کم هم باشد، باز هم احتمال باردار شدن وجود دارد. به خاطر داشته باشید که مایعات مرد می توانند از هر طریقی (حتی بوسیه اسباب بازی های جنسی، انگشت و دهان) هم منتقل شود و انتقال آنها فقط از طریق آلت تناسلی نیست اما خب در زمان کمتری در این حالت ها زنده می ماند پس بهتر است که در زمان استفاده از دهان، انگشت و... در واژن آنها خشک باشند.

اگر تخمک گذاری در همان زمانی انجام شود که اسپرم‌ها در دستگاه تناسلی زن‌ رها شده است و تخمک در لوله شیپوری آماده باشد، اسپرم مرد با تخمک زن تماس پیدا کرده و تخمک بارور می‌شود. این تخمک ها تا 36 ساعت می‌توانند برای عمل لقاح در لوله رحمی باقی بمانند و بعد از این زمان از بین می روند و احتمال باروری وجود ندارد.

اگر در آن زمان، تخمک وجود نداشته باشد، اسپرم‌ها ممکن است در حدود ۷۲ ساعت به انتظار ورود تخمک زنده بمانند.

از طرفی تخمک‌ها نیز تنها تا ۳۶ ساعت می‌توانند در لوله‌* رحمی برای ملاقات با اسپرم و عمل لقاح سالم بمانند. بعد از آن تخمک‌ها پیر و از کار افتاده شده و احتمال باروری وجود ندارد.

پس تا اینجا دانستیم که برای وقوع حاملگی نیاز است که اسپرم‌ها وارد واژن شده و بتوانند خود را با حرکت دم خود به لوله‌* شیپوری رحم برسانند و در انجا با خمک ملاقات کند.

اما در مورد باکره بودن خب اگر متوجه شده باشید احتمال بارداری برای دختران باکره هم وجود دارد پس بهتر است که بازهم تاکید می کنم از روش های جلوگیری استفاده کنید.خیلی از دختران بعد از برقراری رابطه جنسی، از ترس حاملگی دچار استرس می‌شوند و همین ترس و نگرانی باعث پریود نشدن آن‌ها خواهد شد. اما با این حال اگر قاعدگی شما بیش از دو روز عقب افتاد باید این مساله را جدی بگیرید، چرا که احتمال حاملگی وجود دارد. حاملگی بدون دخول در موارد زیر می‌تواند اتفاق بیفتد:

• رابطه جنسی شما 36 ساعت بعد از تخمک گذاری و یا 72 ساعت قبل از آن باشد.

• اسپرم بتواند در این محدوده زمانی خود را ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.

• در دختر باکره، اسپرم می‌تواند از سوراخ پرده بکارت عبور کند و خود را به داخل واژن برساند.
دارای دیدگاه دسامبر 1, 2021 توسط بی نام
نمایش از نو دسامبر 2, 2021
۶ روز پیش پریود نشدم .رابطه در روز ۶ پریودیم بوده. در این مورد چی؟ ولی اصلا منی به اطراف واژنم برخورد نکرد و سریع با لباس زیر خشک کردم. بی بی چکم ک زدم منفی بود
ممنون از شما دوست عزیز .خیلی کمکم کردین
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,986 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 195 بازدید
1 پاسخ 217 بازدید
0 پاسخ 224 بازدید
سوال شده نوامبر 30, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط Ne
1 پاسخ 73 بازدید
2 پاسخ 81 بازدید
سوال شده سپتامبر 18, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 118 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
5 پاسخ 457 بازدید
2 پاسخ 624 بازدید
3 پاسخ 967 بازدید
...