مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل با مادرشوهر زورگویی ها شوهر

125 بازدید
سوال شده دسامبر 11, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من و خانواده همسرم تو یه اپارتمان زندگی میکنیم مادرشوهرم خیلی کنجکاوه توقع داره که هر جا میرم بهشون اطلاع بدم که کجام چند وقت پیش متوجه شدن ک من میرم دکتر و تو * جمعی به طرز خیلی زشتی اونو بیان کردن و من هر مشکلی که داشته باشم با اعضا خانواده شوهر مادرشوهرم زود به خانوادم اطلاع میده میشه راهنمایی کنید لطفا و یه مشکل دیگه اینکه شوهرم وابستگی شدیدی به خانوادش داره و همیشه زور میگه و اصلا اجازه نمیده تنها جایی برم کمکم میکنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 11, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما در این مسیربهتر است که شما و همسرتان باهم بتوانید حریم خصوصی زندگی مشترکتان را حفظ کنید مخصوصا زمانی که در مجاورت خانواده ها زندگی می کنید در این حالت بهتر است در کنار احترام به خانواده و روابطی که هریک از شما از ارتباط با خانواده خود و دیگری دارید سعی کنید که زندگی مشترکتان را دنبال کنید .

تا زمانی که همسر شما و یا خود شما در مورد مسائل در مقابل دیگران صحبت کنید اجازه دخالت و نظر دادن را بیان می کنید و یا اینکه اگر شما و همسرتان برای بیرون رفتن و استقلال شما به توافق نرسید خب در این حالت ممکن است که نظارت و واکنش دیگران نیز به این مسائل بیشتر باشد.

بهتر است در این مسیر شما و همسرتان باهم به زوج درمانگر مراجعه کنیدتا بتوانیم با صحبت با هردوی شما کمک کنیم تا بتوانید در مسیر تعاملی بهتر شرایط بهتری را نیز تجربه کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,318 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 128 بازدید
2 پاسخ 436 بازدید
1 پاسخ 296 بازدید
1 پاسخ 222 بازدید
1 پاسخ 168 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
0 پاسخ 98 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط الاهه
3 پاسخ 453 بازدید
4 پاسخ 738 بازدید
...