مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من تا حالا درس نخوندم مطالبی هم که باید بخونم زیاده توقع معدل 20 ندارم ولی دیگه نمی خوام 10 11 بشه چطوری جمعش کنم

296 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط نازنین
به نظرتون  از هفته * پیش شروع کردم ولی زیاد نتونستم بخونم باورتون میشه ما قبلا مهمونی زیاد نمیرفتیم ولی این یه هفته صبح میرفتیم شب برگشتیم دو روزش رو بقیش هم که 7 8 ساعت بودیم خونه هم انقدر دعوا میشه تمرکز ندارم بهونه نمیارم شرایطم رو کاملا براتون گفتم بدونید خونوادم هم از مهمونی نمیگذرند همش هم استرس میدند بهم
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 19, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما نازنین جان

در این مورد نگرانی که داری را درک میکنم اما عزیزم در این مسیر اگر قرار است نتیجه گیری بهتری داشته باشی نیاز است که در این مورد با پدر و مادر هم در احترام صحبت کنی که بخاطر نزدیک شدن به امتحانات می خواهی زمان بیشتری را برای برنامه ریزی قرار بدهی و درس بخوانی و سعی کن که در صورت امکان شما هفته ای یکبار مثلا با آنها به مهمانی بروی و در صورت مخالفت سعی کن که از همان زمانی که داری نهایت استفاده را ببری تا بتوانی در این شرایط بهتر پیش بروی.

بهتر است بحث و اختلافات خانواده را به خود آنها واگذار کنید و شما مسیر ارتباطی خودت را با هریک از آنها بسازی و سعی کنی از وارد شدن به بحث و اختلافات آنها خوداری کنید تا به مرور نتیجه گیری بهتری داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,616 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 422 بازدید
8 پاسخ 2,021 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 194 بازدید
...