مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا امامان رو دوســـــت دارید؟/*༺ཌ༈༈ད༻∆/هرکی میتونه لطـــــــفا جواب بده. ☆★♡^_^#@ (◉‿◉) ✦✧༺༻※٭

442 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2021 در مشاوره مذهبی توسط ༺༽رکســــــــانا༼༻
ویرایش شده دسامبر 26, 2021
سلام. (。♡‿♡。) ( ◜‿◝ )♡
من خیلی ها رو میبینم که عاشق امامان هستند ولی نمیفهمم چرا امامان رو این قدر دوست دارن؟؟؟؟?؟؟؟¿؟؟؟؟ ʕ´•ᴥ•`ʔ
خیلی دوست دارم بدونم علتش رو. مگه از امامان چی دیدن؟؟؟؟?؟؟؟؟؟¿؟؟؟؟ (๑• . •๑)
هر کی جوابمو بده ازش مــــــمنـــــون میشم. (◔‿◔) (✷‿✷) (◉‿◉) (✪‿✪)
دارای دیدگاه دسامبر 28, 2022 توسط بی نام
اگه حجت خدا روی زمین نباشه زمین ما رو بلع میده
4 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2021 توسط بی نام
چون امام ها رو خداوند متعال افرید و هرکس از اونا خوشش نیاد جاش تو جهنمه ادم خر
دارای دیدگاه دسامبر 27, 2021 توسط عفت کرباسی کاخکی
واقعا که بعضی از مردم ما هیچ وقت نمیفهمند باید چه جوری رفتار کنن... دینو میخوان با زور و اجبار به مردم بدن. همین کارارو کردین که الان خیلیا از دین زده شدن. همین جوری بودین که میگن مذهبیا خشن و بد و وحشی اند....
ادم خر یعنی چه؟؟!بیچاره سوال پرسیده. نمیتونید جواب ندید. کسی مجبورتون نکرده جواب بدین. الان واسه خیلی از مردم ما خصوصا اونایی که تو مشکلات زیادن این سوال پیش اومده که چرا خدا و اماما ولشون کردن و کمکشون نمیکنن ولی اینا باید عبادت کنن و دوستشون داشته باشن. تو جامعه نیستین که خبر ندارین. اگه یکی مثل شما نباشه باید بش توهین کنین؟
همون امامایی که میگی این جوری نبودن که اگه کسی نظرش مثل اونا نباشه بش توهین کنن. امام حسن و امام سجاد مورد توهین قرار گرقتن ولی اون قدر خوب با توهین کننده رفتار کردن که اون توهین کننده خودشو درست کرد. خود من اماما رو دوست دارم ولی با این رفتار مخالفم. چون باعث میشه اسلام بیشتر زیر سوال بره و مورد حمله دشمنا قرار بگیره که میگن مسلمونا وحشی اند. این مثل کاریه که داعش میکرد. داعش چه قدر ابروی اسلامو ریخت شمام بریزید. به جای این که خودتونو پاچه خوار اماما نشون بدین سعی کنین اونا رو الگو قرار بدین و مثل اونا باشین. این جوری همه به دین جذب میشن. ولی با این رفتارای امثال شما مردم از دین زده میشن و فراری میشن. شما با این کارا به دین خدمت نمیکنید خیانت میکنید. چون مردمو از دین زده میکنید.
با زور و اجبار و ترسوندن از جهنم نمیشه کسی رو وادار به دوست داشتن کرد. ادما اختیار و اراده دارن. هر چیزی که خودشون بخوان رو دوست دارن. نه چیزی که شما بخواین رو.
الان چه تصویری از شیعه ارائه شد؟ شخصی با ادب و احترام سوال میپرسه شما با تندی جوابشو میدین؟ الان تو خارج خیلیا دارن تلاش میکنن مردم ما رو از دین دور کنن. هزار جور برنامه هم دارن. شمام با رفتار نسنجیده و غلط و زشت و برخورد خشن و وحشیانه از داخل کمکشون کنید. بقای هر دینی به پیروانش و علاقه پیروانش به اون دینه. نه به این حرفا که خدا افریده و اگه گوش ندین یا علاقه نداشته باشین جهنم میرین....
تو قضیه های دیگه دین هم تندروی کردین که وضع جامعه این شد. حالا نوبت علاقه به اماما شده؟ پس فاتحه اسلامو بخونید که خودتون دفنش میکنید.
دین برای گسترش پیدا کردن به ابرو و ایجاد علاقه در دیگران نیاز داره نه به تهدید و توهین. اون ضربه ای که مسلمونای داعشی به اسلام زدنو هیچ غیر مسلمون و حتی شیطان پرستی با هیچ کاری نمیتونست به اسلام بزنه. شمام داعش دوم بشین. خوب جای خالی داعش رو پر میکنید. شیطان هم براتون ارزوی موفقیت میکنه.
دارای دیدگاه دسامبر 27, 2021 توسط منیژه
بله خانم عفت کرباسی کاخکی باید حرفاتونو با طلا نوشت.
این شخصی که جواب یه سوال کسی که مثل خودش فکر نمیکنه رو این جوری میده در واقع داره ابروی اسلام و تشیع و ائمه(ع) رو میبره. متاسفانه بعضی مذهبی ها یا بهتره بگم مذهبی نماها که فکر میکنن همه باید مثل خودشون فکر کنن و نمیتونن نظر مخالف خودشونو تحمل کنن باعث شدن مردم نسبت به دین و مذهب بدبین شن.
دارای دیدگاه ژان 13, 2022 توسط میخواهم مسیحی باشم نه مسلمان نسب پرست.
سیدها عوضی اند. اشغال و چرت اند.
این قدر تو جامعه ما به این سیدها توجه کردن که سیدها دیگه خودشونو گم کردن خیال میکنن کی هستن. همش به نسبشون مینازن و با دیگران هر رفتاری دلشون میخواد میکنن. هرچی سید دیدم افتضاح بودن. میگن امام زمان وقتی ظهور کنه مردم با سنگ میزننش به خاطر رفتارای همین سادات دیوانه هست. سیدها مردمو از دین زده میکنن با اون اخلاق گندشون و اون همه تکبرشون.
دارای دیدگاه ژان 19, 2022 توسط ملیکا
سلام.

اونی که میگی میخوای مسیحی باشی حق داری منم یه وقتایی که این همه تبعیضو میبینم میگم ای کاش مسیحی بودم.

خصوصا این قضیه سیادتو. یه زنه هس تو فامیلمون که همش پز زندگی دخترشو میده به کل فامیل. زنه خودش ندار بوده.حالا دخترشو یه پسر پولدار گرفته. دختره انگار خیلی وضعش خوب شده. مادرش همش داره پز میده. مادرش همش میگه بچه های من سید اند. جدشون امام حسن اومده تو خوابم گفته من به بچه هات همه چی میدم و الان بچه هام هرچی بخوان امام حسن داره بهشون میده و امام حسن این شوهر پولدارو داده به دخترش. پز پسرشم میده هی و میگه پسرم نابغه هس و امام حسن یه نبوغ گذاشته تو سر پسرم که پسرم اینترنت دنیا رو متحول کنه.

باشه خوشحالم دخترش بالاخره از گرسنگی نجات پیدا کرد و بدمم نمیاد یه ایرانی اینترنت دنیا رو متحول کنه هر چند که الان همه چشمشون به ایلان ماسکه واسه متحول کردن اینترنت دنیا نه پسر اون.

ولی این زنه میگه اونایی که سید نیستن بی اصل و نسب اند. بچه های من چه و چه اند. پسرش با زنش بدرفتاری خیلی میکنه. میگه پسر من سیده سروره اقاست زنش که سید نی اصل و نسب و ارزش نداره هرجور میخواد پسرم باش رفتار کنه.

حالا منو ببینین. من مادربزرگم (مامان مامانم) سید موسویه. از نسل امام موسی کاظمه. اون وقت هیچ کس قبول نداره که من و مامانمم از نسل امام کاظمیم. یعنی مثل این میمونه که من بگم من نوه اقاجونم هستم ولی پسر عمم نوه اقاجونم نیس. چون بابام مرده نسل از بابام منتقل میشه ولی عمم زنه نسل ازش منتقل نمیشه. چه قدر مسخره!!!!!!

بعد این زنه به منم میاد میگه تو بی اصل و نسبی بچه های من سید اند. یعنی بچه هاشو که فقط دو تا امام تو نسلشونه تو سر من میزنه که شش تا امام تو نسلمه فقط چون بر خلاف همه دنیا که انتقال نسل رو هم از پدر و هم از مادر قبول دارن دین ما انتقال نسل از مادر رو قبول نداره.

 زنه بهم میگه: معصومین بچه های منو بیشتر دوست دارن و به اونا بیشتر توجه دارن. تو که سید نیستی هیچی نیستی واسه معصومین.

خصوصا اگه حرفای این زنه درست باشه و معصومین نواده های پسریشون(سیدها) رو بیشتر از ما نواده های دختریشون دوست داشته باشن و بهشون توجه کنن میگم ای کاش مسیحی بودم چون عیسی مسیح فرزندی نداشته که نواده ای داشته باشه و بخواد بین نوادگان دختری و پسریش تبعیض قائل شه.
دارای دیدگاه Mar 8, 2022 توسط ...
ویرایش شده Mar 8, 2022
هوی مسیحی یاهرچی بفهم چی میگی... هردینی حرمتو احترام خودشو داره بفهم چی تایپ میکنی اوکی؟
دارای دیدگاه Mar 8, 2022 توسط بی نام
عزیزم چربطی داره ک هرکی سید باشه اماما بیشتر دوسش دارن برید بیشتر تحقیق کنید لطفا انقد اطلاعات غلط نداشته باشید
دارای دیدگاه Mar 12, 2022 توسط لیلی
ویرایش شده Mar 12, 2022
من این دو کاربری که با اسم های میخواهم مسیحی باشم نه مسلمان نسب پرست و ملیکا اومدن رو درک میکنم.
نمیگم همه سادات. ما سادات خوب هم داریم. همشون بد نیستن. ولی بعضی از سادات واقعا خودشون رو گم کردن. اینو خود منم مسخره میدونم که یه شخصی رو ببینم که سیده ولی به هیچ چیز اسلام عمل نمیکنه. بعد من بیام به این شخص چه قدر احترام بذارم به خاطر این که سیده. اگه این شخص ابرو و احترامش به خاطر سید بودنش و از اسلامه، پس الان اسلام در کجای زندگی این شخصه؟ بدون حجاب میره جلوی نامحرم. حق دیگران رو زیر پا میذاره. حسادت میکنه تا حدی که میخواد تو زندگی دیگران دست ببره تا اتیش حسادت خودشو خاموش کنه و کلی گناه دیگه میکنه. یعنی سید این جوری دیدم که میگم. یعنی اسلام که گفته حجاب کن. این سید گفته اسلام رو نمیخوام. اسلام که گفته حق کسی رو نخور. این سید گفته اسلام رو نمیخوام. اسلام که گفت سید احترام خاص داره. این سید حالا گفت اسلام رو میخوام. حالا من بیام به این سید احترام بذارم؟ واقعا مسخره هست.
طرف چه سید باشه چه نباشه اگه ادم خوب و درستیه و به اسلام عمل میکنه شایسته احترامه. اگه سیده و به اسلام عمل نمیکنه که ابروی اسلام رو هم میبره.
 پاپ چون پاپه کلی بهش احترام میذارن. دستشو میبوسن و... پاپ نمیاد علیه مسیحیت حرف بزنه یا بگه من نمیخوام مسیحی باشم. چون احترامی که داره از مسیحیته. اما سید دیدم اومده گفته من نمیخوام مسلمون باشم! نمیخوام مومن باشم! بعد احترام بهش بذاریم و بگیم این سید احترام به خاطر اسلام داره! همون اسلامی که نمیخوادش؟؟
در مورد کاربری که با اسم ملیکا اومده هم به نظر میاد که اون خانم خیلی بهش پز داده و اون خانم که همش میگفته بچه هام چون سید اند به همه چیز میرسن و... این فکر رو تو سرش انداخته که امام ها تبعیض قائل میشن. اینجا اون خانم مقصره که پز داده. واقعا بعضی ها با پز دادن خیلی به دیگران ضربه میزنن. خدا تو قران گفته «والله لا یحب کل مختال فخور» یعنی خدا دوست ندارد هیچ متکبر فخرفروشی را. اما برای خودم هم سواله که چرا خدا به این ایه خودش عمل نمیکنه؟ کسی رو میشناسم با پز دادن زندگی رو به شخص دیگه ای زهرمار کرده. اما خدا همچنان بیشتر و بیشتر به این شخص فخر فروش میده. تا جایی که دیگران میگن چه قدر خدا این ادم رو دوست داره که همه چیز بهش میده! خوب شاید بگین خدا میخواد تو اون دنیا مجازات کنه این ادم رو. خوب باشه تو اون دنیا هم مجازاتش کنه. اما ای کاش یکی از مجازات هاش رو تو همین دنیا بکنه. این جوری ایمان خیلی ها حفظ میشه. مردم ببینند واقعا خدا فخرفروش ها رو دوست نداره تا بفهمن فخرفروشی بده و فخرفروشی نکنن. «لایحب» که به معنی دوست ندارد هست درستش اینه که خدا باید بدبختش کنه. نه این که هی خوشبخت تر و خوشبخت ترش کنه و بیشتر و بیشتر بهش بده که این هم بره بیشتر و بیشتر پز بده به دیگران.
ولی واقعا وقتی به یک شخصی پز میدی مثل این میمونه که یه اتیش رو میندازی تو جون این شخص. چون به صورت ناخوداگاه، مغزش وادار میشه به این که زندگی خودش رو با زندگی تو مقایسه کنه. هی نداشته های خودش و داشته های تو رو ببینه و غصه بخوره. مراقب باشیم اتیش تو جون کسی نندازیم.
کاربری که به جای اسمت...گذاشتی. هر شخصی هم حرمت و احترام خودش رو داره. این اشخاص این افکار رو داشتن. این سایت هم این امکان رو داره که هر فردی بتونه توش افکارش رو بنویسه. اومدن افکارشون رو نوشتن تو این سایت. اگه میتونی درست و منطقی شخصی رو که مثل تو فکر نمیکنه راهنمایی کنی؛ راهنمایی کن. ولی اگه نمیتونی توهین نکن بهش. سکوت کن. تندی نکن. اگه میخوای از اسلام حمایت کنی. اسلام دین اخلاق و رحمته. دین توحش و خشونت نیست. اخلاق درست داشته باش و با دیگران چه اون هایی که مثل خودت فکر میکنن و چه اون هایی که مثل تو فکر نمیکنن؛ با اخلاق درست برخورد کن. ابروی اسلام رو با رفتارت نبر که بگن مسلمون ها وقتی کسی مخالف نظرشون چیزی بگه وحشی میشن و میپرن بهش.
دارای دیدگاه سپتامبر 30, 2022 توسط اریس
ویرایش شده سپتامبر 30, 2022
هوی کاربر دیوونه...
 خرمذهبی خرمقدس یا هرچی بفهم چی میگی... فعلا شما خرمذهبی ها هستید که حرمت و احترام دین های دیگه رو نگه نمیدارید. اون از نجس دونستن مسیحی ها و ارامنه و زرتشتی ها و یهودی ها و اون هم از کشتن چند کشیش مسیحی توسط جمهوری اسلامی تو دهه هفتاد(هایک هوسپیان مهر، میکائیلیان، دیباج و...) و رفتار های بد دیگتون با پیروان ادیان دیگه و حتی با مسلمون هایی که با شما اختلاف نظر دارند. قتل مهسا امینی رو هم نباید از یاد برد. هرکس مثل شما نباشه از نظر شما هیچ ارزشی نداره و میشه هر رفتار وحشیانه ای باهاش کرد. مثل گشت ارشاد که اون طور توهین امیز و تحقیر امیز با دخترهایی که پوشش مورد نظر شما خرمذهبی ها رو ندارن رفتار میکنه.
این کاربری که وحشی شدی حمله کردی بهش هم خودش مسلمونه. تو کامنتش نوشته امام زمان. در ضمن حرفی هم که زده درسته. خود من هم سیدهایی دیدم که خیلی مغرور و از خود راضی بودن و همش به نسل و نسبشون مینازیدند. بفهم چی تایپ میکنی اوکی؟


تو هم کاربر بی نام همه انسان ها رو خداوند متعال افریده و هرکس از دیگران خوشش نیاد و بخواد حقشون رو از بین ببره(مثل رفتار های گشت ارشاد و کشتن کشیش های مسیحی تو دهه هفتاد و اعدام مسلمون هایی که پیرو ادیان دیگه میشن که هنوز هم ادامه داره.) جاش تو جهنمه.  پس ادم خر خودتی.
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2021 توسط K. حرفه ای (2,060 امتیاز)
سلام عزیزم
نمیدونم چطوری بهت بگم...
میدونی من همیشه هرچی میخوام رو با امام حسین و امام زمان در میون می‌ذارم
مثلا امام حسین
خیلی مظلوم بودن
و امام زمان مظلوم تر
هر دوشنبه که اعمال و گناهان ما رو میبینن خون گریه میکنن
امام ها به خدا التماس میکنن که خدا به خاطر ما از گناهان این ها بگذر
امام ها زندگی خودشون رو گذاشتن که راه دریت رو به ما نشون بدن
و من حضورشون رو در قلبم احساس میکنم
همیشه قبل خواب باهاشون حرف میزنم
و میدونم که هیچ زمان من رو ترک نمیکنن و اگه اشتباهی بکنم بازم بهم امید دارن
دارای دیدگاه دسامبر 27, 2021 توسط ꧁رکــــــــــســــــــــــانــــــــــا꧂
سلام. ^_^ممنون. (◉‿◉)
خانم دکتر میشه بیشتر ازتون سوال بپرسم؟؟؟؟~_~
امام ها هر دوشنبه که اعمال ما رو میبینن خون گریه میکنن؟؟؟چرا؟؟؟؟:O
منم از امام حسین و امام رضا و امام مهدی خوشم میاد. ولی نمیتونم بگم اون جوری عاشق امام هام که بعضی ها عاشقشون اند.♡
شما امام رضا رو هم دوست دارین؟ من این سه امام رو دوست دارم. ولی نمیدونم چرا نسبت به بقیه امام ها خیلی احساسی ندارم. شمام به جز امام زمان و امام حسین امام های دیگه رو دوست ندارین؟*
 راستی میگن اگه یه امامی رو دوست داشته باشیم یعنی اون امام هم دوستمون داره درسته؟ یعنی الان امام حسین و امام رضا و امام زمان هم از من خوششون میاد ولی عاشقم نیستن. بقیه امام ها مثل امام کاظم که جدمه بهم هیچ احساسی ندارن؟ §
دارای دیدگاه دسامبر 28, 2021 توسط ارمیتا
ویرایش شده دسامبر 28, 2021
رکسانا خانم ایشون دکتر نیستن.
اینجا هر کاربری عضو شه عنوان حرفه ای میگیره. شاید چون کلمه حرفه ای کنارشون دیدین فکر کردین دکتر اند. اسمشون کوثره. تو پروفایلشون نوشته.
اما ایشون خیلی خوب جواب کاربرا رو میدن. دیدم پاسخاشونو. ان شاء الله دکتر اینده هستن. روحیه کمک به دیگرانم دارن. حتی دیدم یه نفر تو یه سوال از خود کوثر جون کمک خواسته بود! تو همین سایت! عنوان سوالشم این بود: خانم کاربر حرفه ای نوجوان عزیز کوثر عربزاده♡ برچسب های سوالشم زده بود کوثر عربزاده.
نمیدونم کوثر جون بزرگ شدی میخوای روانشناس شی؟
من بزرگ شدم دوست دارم نقاش شم.
دارای دیدگاه دسامبر 29, 2021 توسط K. حرفه ای (2,060 امتیاز)
بله عزیزم حتما چرا که نه
عزیزم امام زمان هر دوشنبه اعمال ما رو میبینن
و میبینن که ما انسانها چقدر آزادو بی باکانه گناه میکنیم و اصلا به اون دنیا فکر نمیکنیم
چون این دنیا یه روزی تموم میشه ولی آخرت تا ابد هست و ما توی اون دنیا با اعمال این دنیامون زندگی میکنیم
امام زمان میبینن که انسانها خصوصا ایرانی ها چقدر راحت یدون اینکه از دلیل کارمون مطلع باشیم تحت تأثیر رسانه های خارجی و غرب قرار میگیریم
امام میبینن که ما فکر نمیکنیم
و خون گریه میکنن که چقدر اینا برامون عادیه
خون گریه میکنن از گناهانمون
عزیزم هرچی بیشتر با امام ها انس بگیری ارتباطت باهاشون بیشتر میشه
من همه امام ها رو خیلی دوست دارم اما متاسفانه تأثیرشون در زندگی ما کمرنگ تره
از امام حسین بیشتر یاد میشه چون ایشون خیلی مظلوم بودن
بقیه امام ها هم مظلوم بودن ولی برای زنده نگه داشتن اسلام تمام خانوادشون رو از دست دادن
و حاضر شدن سر بریدشون سر نیزه بره ولی از ایشون یاد بشه
از مظلومیتشون یاد بشه
از امام زمان خیلی یاد میشه چون خیلی ها منتظر ظهور ایشون هستن
و همونطور که گفتم ایشون هم مظلوم هستن وقتی اعمال ما رو میبینن دردی که از دونستن حقیقت میکشن خیلیه
راستش من نمیدونم اگه امامی رو دوست داشته باشی اونم دوستت داره ولی احساسم میگه وقتی امتمی زو دوست داشته باشی اون امام نگاهت میکنه:)
اگه بیشتر راجع به امام ها بدونی بیشتر ازشون خوشت میاد
ولی اگه آدم خوبی باشی همه امام ها دوستت دارن و از بودنت و میل داشتن به شناختنشون احساس غرور میکنن
راستی من امام رضا رو هم خیلی دوست دارم
یه مدت داشتم از خدا دور میشدم
از ایشون کمک گرفتم و قوی تر برگشتم
دارای دیدگاه دسامبر 29, 2021 توسط K. حرفه ای (2,060 امتیاز)
آرمیتا جان لطف داری عزیزم
بله انشاءالله من روانشناسی میخونم
و به فلسفه هم علاقه مند هستم
 اون سوالی که گفتی رو ندیدم
واقعا کسی این سوال رو پرسیده؟
نقاشی خیلی جالبه
من خودم هم نقاشی حرفه ای کار میکنم
عالیه
پاسخ داده شده سپتامبر 30, 2022 توسط امین
تو هر دینی پیروان اون دین بزرگان اون دین رو دوست دارن.

مثلا تو مسیحیت هم مسیحی ها حضرت مسیح و حضرت مریم رو دوست دارن.

تو یهودیت یهودی ها حضرت موسی رو دوست دارن.

تو اسلام و تشیع هم مسلمون ها معصومین رو دوست دارن.
پاسخ داده شده دسامبر 28, 2022 توسط منتظر
به شخصه بخاطر کمال‌گرایی که دارم و کمال بشریت رو توی ائمه دیدم.
و نهایت عدالت و جامعه‌* پاک رو توی حکومت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف دیدم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,956 کاربر

سوالات مشابه
12 پاسخ 1,495 بازدید
1 پاسخ 66 بازدید
...