مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سرد شدن بهترین دوستم✨

117 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام ؛ من 14 سالمه
من تو این 8 سال فقط یک دوست صمیمی داشتم ؛ خیلییی همدیگه رو دوست داشتیم ؛ برای همدیگه ارزش قائل بودیم ؛ هر روز باهم تلفنی صحبت میکردیم ؛ یک ساعت یکبارم چت میکردیم ؛ عین خواهر بودیم واس همدیگه
اما یکماهه که رفتاراش عجیب شده ؛ سه هفته یکبار از حالش خبر دارم ؛ دیگه خودش پیام نمیده ؛ وقتی بهش پیام میدم دو یا سه روز طول میکشه تا جوابمو بده ؛ و وقتی هم جواب میده سرد رفتار میکنه ؛ انگار غریبه ام ؛ هر چقدرم فکر میکنم...چیزی بهش نگفتم که باعث بشه رفتاراش با من اینطور بشه...
راستش نزدیک یکساله که تو یه گپی چت میکنه و تو اون گپ پسرو دختر قاطیه ؛ من واقعا نگرانشم ؛ هر چقدر بهش میگم از اون گپ بیا بیرون به حرفم گوش نمیده ؛ از صبح تا شب آنلاینه ؛ تو درساش نمرات یک رقمی گرفته و مادرش فکر میکنه که من باعث شدم درسش ضعیف شه ؛  مادرش هی بهش میگه که ارتباطش رو با من قطع کنه ؛ حالا من چیکار کنم از اون گپ بره بیرون و دوباره مثل قبل برام وقت بزاره و یه کاری کنم تا مادرش نظرش به من عوض بشه?¡
من الان خیلی بهش نیاز دارم
هیچکس جز اون منو درک نمیکنه حتی خانوادم
واقعا از تنهایی منتفرم لطفا کمکم کنید ؛ ممنون✨
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 31, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات و رابطه ای که دارید قابل احترام هست اما در هرصورت این خانم می تواند برای ارتباطات خود تصمیم گیری کند و در این مورد نیز بهتر است که شما با ایشان صحبت کنید که دلیل این دیر جواب دادن و یا تماس نگرفتن چیست تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

اما موضوع مهم این است که در احترام به روابط دوستی و احساساتی که وجود دارد به میزانی ارتباط داشته باشید که برای هردویتان رضایت بخش باشد در کنار اینکه به مسیر زندگی درسی و خانوادگی آسیبی وارد نکند.

در مورد روابط با افراد دیگر و دیر بیدار بودن و... هم خب ایشان خودشان می توانند تصمیم گیری کنند و در مورد اینکه مادر ایشان ایشانگونه فکر می کنند خب با یک روابط در حد معمول ایشان نیز متوجه می شوند که مشکل از ارتباط دیگری می باشد و نه شما .

بهتر است روابط دوستی خود را تنها بر یک فرد متمرکز نکنید و روابط دوستی بیشتری را تجربه کنید چون ممکن است یک فرد به دلایلی در دسترس نباشد و یا تمایلی به ارتباط نداشته باشد خب در این مسیر در کنار تلاش برای بازسازی رابطه قرار نیست که شما تمام تمرکز خود را بر یک فرد قرار بدهید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,248 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 382 بازدید
سوال شده ژان 22, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط زهره
1 پاسخ 263 بازدید
1 پاسخ 218 بازدید
3 پاسخ 279 بازدید
سوال شده اکتبر 25, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط M.ahmadi حرفه ای (380 امتیاز)
1 پاسخ 333 بازدید
2 پاسخ 177 بازدید
1 پاسخ 298 بازدید
...