مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اقدام برای فرزند سوم

223 بازدید
سوال شده ژان 1, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بهار
سلام من ۳۹ سالمه و همسرم ۳۸  و دو تا پسر ۱۳ و ۱۴ ساله دارم . همیشه دختر دوست داشتم و الان هم خودم هم بچه هام و هم همسرم آمادگی بچه سوم رو داریم ، مخصوصا بچه ها که همیشه التماس میکنن که برامون یه نی نی بیار . به نظرتون امید به زندگی ما ایرانی ها اینقدری هست که تو این سن بچه دار بشم؟ یعنی تو بچگی یتیم نمیشه؟
همه ترسم از همینه که نکنه نتونم براش مادری کنم و تو سنی که به من احتیاج داره نباشم . الان اینا از آب و گل در اومدن و اگه چیزیم بشه ناراحت نمیشم براشون ولی ... بخدا موندم چه کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 1, 2022 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
این اشتباه رو نکنید و حتما برای فرزند آوری اقدام کنید
حتی ما حدیث داریم
 از امام ****(علیه السلام) می خوانیم: «عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ يَحْيَى عَنْ جَدِّهِ الْحَسَنِ بْنِ رَاشِدٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ‏قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص) أَكْثِرُوا الْوَلَدَ أُكَاثِرْ بِكُمُ الْأُمَمَ غَدا»؛ (رسول خدا فرمود: بر تعداد فرزندان بیافزایید تا در روز قیامت به فزونی شما بر امت ها تفاخر کنم).

در این حدیث پیامبر مستقیما و صریحا امر به ازدیاد فرزندآوری کرده است که دلالت آن بر مطلوبیت این موضوع و استحبابش روشن است.


پس با ایمان به اینکه خدا بزرگه و رزق و روزی و نگهدار همه ما خداوند هست فرزند سوم را بیاورید و شک نکنید که رزق و روزی شما هم افزایش پیدا خواهد کرد
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,183 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 1,354 بازدید
1 پاسخ 255 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 167 بازدید
1 پاسخ 108 بازدید
3 پاسخ 272 بازدید
2 پاسخ 319 بازدید
3 پاسخ 233 بازدید
4 پاسخ 218 بازدید
...