مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اقدام به خودکشی ۱۴ میخام تموم کنم زندگیمو،دیگه خسته شدم

410 بازدید
سوال شده ژان 2, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط ستاره
سلام ،۲۲سالمه و دانشجو علوم پزشکی ولی مضخرف ترین رشته،بی نهایت
استعداد نویسندگی دارم ولی اراده تموم کردنشو هیچوقت نداشتم،تو این مدت با یکی از همکلاسی هام  در حد اشنایی بودیم بی نهایت بهش وابسته بودم خیلی دوسم داشت ولی اخلاقش گند بود زورگو بود تو این مدت همش کاری میکرد گریه کنم بهم محبت هم میکردا ولی یه روز خوب بود یه روز بد ،همش باید میفهمیدم فاز امروزش چیه ،الان اینو گفتم دعوا راه نندازه،من خیلی مودب هستم اصلا فحش نمیدم ولی اون همش فحش های رکیک میده ،بی نهایت زبون بازه هیچکس باورش ممیشه اخلاقش انقدر گنده بس که بازیگر خوبیه الان قهریم از هفتم تا الان اون میخاست تموم بکنه من گفتم نکن التماسش کردم نکن ،اون شب گفت فقط مبخاد بخوابه و تموم نمیکنه اون شب ،ولی ضمانتی نیست بعدا این رابطرو تموم نکنه ،وقتی نشستم دو دوتا چهار تا کردم دیدم واقعا به درد هم نمیخوریم ،دیگع بهش پیام ندادم اونم نداده ،دارم فراموشش میکنم ،همه چیزش زور بود ظاهرش فقط مسلمون بود مجبورم کرد چادر بپوشم ولی واقعا بویی از مسلمانی نبرده بود،الان گریه نمیکنم براش ،دلتنگشم ولی ناراحت نیستم که رفته ،یه جورایی بعد یکسال ذهنم اروم شده ،دیگه دغدغه ندارم الان چی بگم الان دعوا نکنه،قید همه چیزو زدم ،خیلی خستم ، خیلی حس تنهایی دارم کاملا پوچم ،زندگیمو بدباختم ۲۲سالمه ولی وقتی به خودم فکر میکنم هیچ نقطه مثبتی ندارم ،خاستگار خیلی دارم از فامیل مخصوصا ،تقریبا میشه گفت جز خوشگلای خانواده و دانشگاه هستم ،همه میگن ولی خودم حس میکنم خیلی زشتم دوست دارم چهرمو پنهون بکنم،اعتماد به نفس ندارم دلم میخاد تموم بشه ،۱۴باید برم دانشگاه ،میخام تو راه دانشگاه مرگمو تصادف جلوه بدم ،نمیخام خانوادم ابروشون بره ،میخام بگم سرعت ماشینم زیاد بود نتونستم کنترل کنم
شاید این اخرین حرف هام با کسی باشه
امیدوارم هیچ کس مثل من به اخرش نرسه
وقتی ده سالم بود بابام ولم کرد ،خیلی دوسش داشتم تنها هدفم از زنذگی این بود دکتر بشم و کاری کنم پشیمون بشع که منو نخاست من یه بچه بودم غذا نمیخوردم تا بابام بیاد تو سرما حیاط مینشستم که خودم درو براش باز کنم ،اخرش هم یه جوری تنهام گذاشت که هنوزم دارم میسوزم
من دکتر نشدم همه ارزوهام سوخت ،خودم سوختم ،تباه شدم دیگه نمیکشم
هیچ کدوم از شما منو نمیشناسید
ولی خدافطتون
کاش دنیا جای بهتری برای زندگی بود
4 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 2, 2022 توسط لی لی
نکن نکن نکن نکن نکن نکن خودکشی نکن
فکر می کنی با خودکشی رنجت کم میشه؟!
نه...با خودکشی رنجت ده برابر میشه از هرچیزی که الان متنفری و داره اذیتت می‌کنه بعد از خودکشی کردنت ده برابر میشه میدونی چرا؟
چون خدا خودکشی رو هیچوقت نمی بخشه
نکن این کارو. زندگی فراز و نشیب های زیادی داره خودتو نیاز بلند شو و یکبار برای همیشه از نو شروع کن.
اگه خودکشی کردی دیگه هییییچ راه برگشتی نداری
دارای دیدگاه ژان 2, 2022 توسط ستاره
خودتون میگید فرار و نشیب ماله من از دوران جنینیم نشیب بوده ،بابام انقدر مادرمو کتک زدکع من سقط بشم ،از اول اومدنم اشتباه بوده
این روزا تمومی نداره فکر کنم ۲۲سال تحملش هم خیلی توان میخاست
بیشتر از این توان ندارم
دارای دیدگاه فوریه 19, 2022 توسط محمدرضا
منم به این درجه رسیدم ولی وقتی مصیبت های اطرافمو میبینم و به فکر امام حسین و خانوادش میوفتم واقعا امید پیدا میکنم و فکر میکنم که با تحمل و سعی بر حل قضیه به کمال میرسم من نمیدونم شما کی هیتین و چه مشکلاتی دارین ولی برای یک بار هم شده یک سر پیش امام رضا برید حتما.
پاسخ داده شده ژان 2, 2022 توسط لی لی
عزیزم درکت می کنم
توی زندگیت خیلی سختی کشیدی...می‌دونم
ولی باور کن خودکشی راهش نیست
با خودکشی شرایطت بدتر میشه و راه برگشتم نداری
به نظرم به یه روانپزشک مراجعه کن اینا که میگی علایم افسردگیه
و با رفتن پیش روانپزشک خیلی خیلی بهتر میشی
من خودمم خیلی افسرده بودم ولی وقتی رفتم دکتر از این رو به اون رو شدم
اگه اصفهان هستی بهت یه دکتر خوب معرفی می کنم
خودکشی نکن...
اگه خودکشی کنی تکالیف مادرت چی میشه؟ دوستات؟ استادانی دانشگاه و همه * آدمایی که دوستت دارن؟
الان منم که اصلا نمیشناسمت برات ناراحتم و دلم میخواد کمکت کنم
اگه درددل اروند می‌کنه بیا حرفاتو اینجا بنویس تا یکم سبک بشی
دارای دیدگاه ژان 4, 2022 توسط ستاره
ممنون لی لی جان ،گاهی وقتا یه نفر با یه ضربه چاقو از پا درمیاد یکی هم با چندتا ضربه باز زندس ،مهم نیست زندگی چندتا ضربه بهمون زده مهم اینه چه قدر اون ضربه کاری بوده ،این همه سال انقدر جنگیدم انقدر سعی کردم خوب باشم تلاش کردم برای ایندم زندگیم ولی میبنم پوچم همه ارزوهام سوخت این خیلی اذیتم میکنه واقعا دارم داغون میشم
پاسخ داده شده ژان 2, 2022 توسط یار
بهت افتخار میکنم.تو فرد خیلی بزرگی هستی.از ته دل میگم.کسی که با این همه رنج سوخته و ساخته الان 22 سالشه تو بهترین رشته که همه آرزوشو دارن، خیلی آدم قویه.

منم زیاد رنج کشیدم.حتی 3 بار یا حتی بیشتر خودکشی ناموفق داشتم.ولی دیدم با این کار فقط پدرمو که دیگه بهش پدر نمیگم خوشحالش میکنم.اونو به این نتیجه میرسونم که من واقعا بی عرزم.

یه نفس بکش،آسمون رو نگاه کن،ببین چقدر بزرگه!خودت پزشکی میخونی.به بدنت فکر کن که تو این لحظه که داری حرفای منو میخونی چند تا فرایند پیچیده اتفاق میفته!ترشحات هورمونی،مغز و اعصاب،رونویسی،ترجمه و..

قلبت که هنوز داره میزنه!

این همه عظمت رو دیدی؟چرا خدا باید بیهوده تورو بدنیا بیاره؟معتقدم هر کسی که تو این دنیا هست خدا خواسته که باشه.پدر و مادر فقط واسطن.

الان که اینجایی یعنی قراره یه مار بزرگ بکنی.جون چند نفرو نجات بدی.مگه پزشک شدن هدفت نبود؟همونجوری که به این هدف فکر کردی،بازم هدفای بیشتر میاد تو ذهنت.

اگه تو این آزمون هم موفق بشی شکست ناپذیر میشی.چون مهم ترین سرمایه هرکس زندگیشه و تو دیگه از جونت هم نمیترسی.مطمئن باش این آزمون رو هم که رد کردی پشتش یه رویای بزرگ و زیباست.الان نمیتونی به هیچ چی فکر کنی.الان آرامش داشته باش.به سختی هایی که کشیدی فک کن که بیهوده نبودن.زحمتاتو فراموش نکن.مطمئن باش میتونی.تو اینو هم رد میکنی.

همه این مدت به دادت رسیده،چجوری میخای اون بالای رو نادیده بگیری؟مگه میشه یه لحظه هم خدا بهت فک نکنه!؟

اینجا پیام بزار،مشکلاتتو بگو،بگو که حلشون کردی و شجاع تر و سرسخت تر از قبل حاضری تا نقش خودتو ایفا کنی.

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست،

                                                                   هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

هممون میمیرم،یه روز زود تر ،یه روز دیرتر،اثری که تو دنیا میزاریم مهمه.

هواتو داره،هواشو داشته باش.
دارای دیدگاه ژان 2, 2022 توسط یار
نظرتو بگو.ممنون میشم.
پاسخ داده شده ژان 2, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما ستاره جان

قابل درک هست که تجربه این رابطه برایت با فشار روحی زیادی همراه است است و حتی اینکه پدر شما را در دوران کودکی ول کرده اند نیز برای شما با درگیری و مشکلات روحی زیادی همراه شده است اما در اینجا دو موضوع مهم داریم که بهتر است جدا به آنها نگاه کنیم هرچند که هردو باهم در ارتباط می باشند .

 خب شما از یک سال تجربه و ارتباط با فردی صحبت می کنید که از نظر ارتباطی در این ارتباط با مشکلات زیادی شما را روبرو کرده انذ. شما را مجبور به تغییر ظاهر کرده اند، فحش می دادن، توهین می کردن، دعواهایی مکرر داشتید و... خب همه این ها نشان می دهد که رابطه در مسیر سازنده ای پیش نمی رفته است اما در اینجا اینکه رابطه را تمام کرده اید تصمیم درستی بوده است چون در کنار احترام به احساسات قرار نیست شما خودتان را نادیده بگیرید این می تواند ماند کاری باشد که در ارتباط با پدر تجربه کرده اید شما با اینکه پدر شما را ول کرده است بازهم سالها در روان خود به این موضوع تمرکز کرده اید که بخاطر احساس دوست داشتنی که دارید در یک رابطه یک طرفه و اسیب زا بمانید به امید کسب رضایت پدر .

آنچه ما در دوران بزرگسالی و روابط خود تجربه می کنیم بی ارتباط با تجربیات دوران کودکی ما نیست و خب اگر در این مسیر مشکلات روحی وجود داشت باشد و یا روابط ما در مسیر نسبتا نرمالی حرکت نکرده باشد خب این می تواند در بزرگسالی هم شدت و مشکلات بیشتری ایجاد کند.

داشتن افکار خودکشی نشان می دهد که شما در شرایط روحی خوبی قرار ندارید بهتر است بجای آسیب زدن به خودت سعی کنی که برای بهبود شرایط روحی خودت گام برداری و در زمان فعلی برای خودت تلاش کنی با بهبود شرایط روحی بجای چسبیدن به افرادی که در دسترست نیستند و یا ارتباط با آنها آسیب زا هست می توانی از افرادی که امکان ارتباط با آنها را داری و از نظر روحی و شخصیتی افراد سالم تری هستند ارتباط جدید بسازی .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,443 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 40 بازدید
1 پاسخ 229 بازدید
سوال شده می 23, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 394 بازدید
1 پاسخ 188 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط حسنا حرفه ای (240 امتیاز)
0 پاسخ 70 بازدید
سوال شده دسامبر 6, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 408 بازدید
...