مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نیاز جنسی خواهش میکنم هر راه حلی دارید بگید

913 بازدید
سوال شده ژان 3, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من چهارده سالمه دختر هستم من واقعا واقعا نیاز جنسی دارم برای همین خود ارضایی میکنم و واقعا حس بی‌نظیری بهم میده ولی وقتی تمام میشه حس بیهوده گی و مضخرف و بی عرضه بودن میگیرم و امروز از صبح که بیدار شدم این حس رو داشتم تا الان خودم رو کنترل کرده بودم ولی دیگه نتونستم، من میگم نمیخواد خودارضایی کنم ولی حس میکنم این حرفم از ته ته دل نیست توی این جامعه هم فکرنکنم راه دیگه ای بغیر از خودارضایی باشه و من الان واقعا حس بد و مضخرفی دارم واقعا نمیدونم چیکارکنم، ریزش مو هم برام آورده و اینم میدونم که در آینده ممکنه نتونم تو رابطه دو نفره واقعی موفق باشم و این خیلی بده ولی نمیتونم تروخدا تروخدا یکی بیاد بگه من چیکارکنم
4 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 3, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما عزیزم

تجربه نیازهای جنسی در شرایط سنی شما که نوجوان هستید یک امر طبیعی هست و نشان می دهد که شما در مسیر آمادگی برای آینده و تشکیل زندگی مشترک گام بر می دارید و حتی شرایط جسمیتان نیز در مسیر رشد قرار دارد.

تجربه نیازهای جنسی چیز بدی نیست و خب حتی با توجه شرایط سنی شما حتی خودارضایی هم یک رفتار معمول می باشد اگر به شکل افراطی و با اعتیاد همراه نباشد.

در این شرایط سنی ازدواج و حتی وارد ارتباط شدن می تواند برای شما مشکلات بیشتری ایجاد کند پس بهتر است به خودتان فرصت بدهید در اینده در شرایط سنی و رشدی بهتر می توانید در مورد این مسائل نیز تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

در مورد ریزش مو و آسیب هایی که در مورد خودارضایی بیان می شود در اول اینکه برای همه یکسات رخ نمی دهد دوم اینکه بیشتر از نشان دهنده خودارضایی نشان از سلامت جسمی شما دارد پس بهتر است که برای ریزش موی خودت هم به متخصص پوست و مو مراجعه کنی در کنار اینکه از به تغذیه و ورزش و بقیه مسیر زندگیت هم توجه کنید و افراطی به سمت خودارضایی نروی مشکل خاصی ایجاد نمی کنداما بهتر است که بر هر رفتاری مدیریت داشته باشی .

حذف محرک ها و داشتن برنامه برای زندگی و ورزش و تغذیه مناسب نیز هم در مسیر رشد جسمی شما و مخصوصا قد در شرایط سنی شما اهمیت دارد و هم اینکه برای داشتن مدیریت بر خودارضایی و رسیدگی به اولویت های دیگر زندگیتان.
پاسخ داده شده ژان 3, 2022 توسط Yaar
کاملا طبیعی.همه چی درست و خوب
پاسخ داده شده ژان 4, 2022 توسط بی نام
ریزش مو اگه با خودارضایی بشه با رابطه جنسی هم میشه.

منم اینجوریم.اینجا پیام بده راجبش حرف بزنیم.
پاسخ داده شده ژوئیه 13, 2023 توسط mehdi_mishavereh74 حرفه ای (2,260 امتیاز)
عذاب وجدان نگیر کمتر بزن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,371 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 392 بازدید
0 پاسخ 151 بازدید
2 پاسخ 530 بازدید
سوال شده اکتبر 15, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط پریسا
3 پاسخ 557 بازدید
...