مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با دختری که هنوز عروسک بازی میکنه. ################*###########

175 بازدید
سوال شده ژان 4, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ستایش
سلام.

واسه داداشم خواستگاری دختری رفتیم که 23 سالشه ولی هنوز با عروسک و کلی اسباب بازی دیگه بازی میکنه. کلی اسباب بازی مختلف داره. کارتون میبینه. شبکه نهال میبینه که همش کارتون پخش میکنه و مال کودکانه. تو اپارات هم ویدیوهایی که بچه ها مثل اوین میذارن رو میبینه. ازدواج با همچین دختری درسته؟ میتونیم بگیم این دختر هیچ مشکلی نداره فقط کودک درونش زنده هست؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 4, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بیان هر نظری در این مورد نیاز به بررسی دارد در این مسیر بهتر است در کنار فرصت برای شناخت بهتر و بیشتر هردوی آنها نسبت به هم برای مشاوره پیش از ازدواج هم مراجعه داشته باشند تا بتوانیم به هردوی انها کمک کنیم با شناخت بهتر هم در این مسیر پیش بروند و بتوانند برای موضوع ازدواج تصمیم گیری داشته باشند.
دارای دیدگاه ژان 4, 2022 توسط ستایش
منم میگم نباید قضاوت کرد و شاید اون اخلاقش و سلیقش این جوریه و مشکلی نداره. مامانم میگه یعنی چه تو این سن این جوریه؟ مگه بچه مونده؟
علاوه بر اینایی که گفتم کلی لوازم التحریر فانتزی و کتاب های بچگونه هم داره. کلی وسایل مینیاتوری هم داره انگار دوست داره کلکسیون جمع کنه.
مامانم بش بدبینه.
پاسخ داده شده ژان 5, 2022 توسط النا
سلام این دختر هیچ بدی نداره.

عروسک بازی اصلنم بد نیس این همه دختر میکنن.

اوین هم که نوشتی اگه منظورت آوین جلیلیان هس باید بگم خیلیم عالیه. ایجاد علاقه در زبان انگلیسی کودک میکنه و کلی فیجت و اسباب بازی و کتاب و چیزای خوب دیگم معرفی میکنه. کلیم فیلماش خنده داره. من از وقتی آوینو میبینم علاقه مند به انگلیسی شدم و یاد میگیرم. تو اپارات فیلماش هس. به نظرم تو و مامانتم آوینو ببینین طرزفکرتون بهتر میشه. انگلیسیم یاد میگیرین.
پاسخ داده شده اکتبر 9, 2022 توسط بی نام

اصلاً حالم بهم خورد

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,424 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده مارس 30, 2023 در دوستی یا نامزدی توسط امیرحسین
1 پاسخ 300 بازدید
1 پاسخ 269 بازدید
2 پاسخ 96 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط محسن
1 پاسخ 155 بازدید
1 پاسخ 744 بازدید
...