مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بهترین کاری که باید انجام بدم چیست لطفا راهنمایی بفرمایید

293 بازدید
سوال شده ژان 13, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام و خسته نباشید
من آقایی که خواستگارم بودم قبلا گفته بودند به خاطر درگیری ذهنی پیام نمیدند زیاد الان تقریبا حدود دو ماه است که ایشون پیام ندادند میخوام شمارشونو پاک کنم و احساس میکنم شاید دروغ گفتند که هدفشون ازدواج بوده شاید فهمیدن من اهل رابطه جنسی نیستم کنار کشیدند البته آخرین باری که صحبت کردیم هیچ تنشی تو صحبت ها نبود اگر پیام دادند نمیدونم چه جوری جوابشونو بدم یا اصلا دیگه شمارشونو پاک کنم و فکر نکنم بهشون؟( اینم بگم ایشون مجرد هستند پیشنهاد رابطه جنسی تا به حال ندادند اما مدام حرفهای جنسی میزدند.)
خواهشا راهنمایی کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 14, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز
بهتر است اگر فردی از شما درخواست ازدواج کرد از ایشان سوال کنید که مشیر مد نظرشان چگونه هست چون در هرصورت تنها بر مبنای یک صحبت بدون گامی در این مسیر نمیتوان بیان کرد فرد مقابل شما هدف ازدواج دارند و بهتر است از ایشان واضح سوال کنید که هدف و مسیر مد نظرشان چیست و نظر و هدف و مشیر خودتان را نیز بیان کنید.
در کنتر اینکه اگر ایشان حضور ندارند و وقتی هستند هم فقط در مورد مسائل جنسی صحبت میکنند پس بهتر است که دقت بیشتری داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,438 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 164 بازدید
2 پاسخ 228 بازدید
سوال شده نوامبر 4, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط آوین ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 112 بازدید
1 پاسخ 143 بازدید
...