مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درخواست طلاق از طرف زن

362 بازدید
سوال شده اوت 1, 2018 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط آوا
با سلام
بنده ۳۰ سالمه و مدت ۸ ساله ازدواج کردم،بچه دار نمیشیم و مشکل هم از شوهرمه،بسیاااار وابسته به خانوادشه و تمام فکر و ذکرش تامین کردن اونها از نظر مالی و غیره هستش افسردگی هم داره اصلا مشاوره رو قبول نداره و به هیچ عنوان راضی نمیشه به مشاوره مراجعه کنیم چندین بار هم خیانت کرده و من تو این مدت ۸ سال تمام تلاشمو کردم که این زندگی رو حفظ کنم ولی الان دیگه تحملم لبریز شده،هیچ استقلال مالی ای ندارم و نمیدونم اولین قدمی که برای درخواست طلاق باید انجام بدم چیه و شنیدم درخواست طلاق از طرف زن یه مبلغ خیلی زیادی یاید تمبر باطل کنم حدود ۴۰ میلیون من اگه ۴۰ میلیون داشتم که این همه تحمل نکرده بودم،میخواستم راهنمایی بفرمایین منو و بگین که آیا این قضیه باطل کردن تمبر حقیقت داره؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 4, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اوت 4, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید در مورد اینکه حق طلاق با شما باشد و شما اقدام کنید و چه هزینه ای را باید متحمل کنید خب طبیعتا باید صحبت کنید در این رابطه با وکیل تا درمورد مسائل حقوقی کاملا مطمئن شوید ..

به هر حال اینکه 8 سال است که شما تحمل کردید و با مشکلاتی هم مواجه شدید نکته ایست که باید دقیقا بررسی شود و خب ایشون مشکل دارند خیانت کردند و اعتقادی هم به روانشنلس ندارند
این طور که در مورد مسائل حقوقی مطلع هستم اگر شما طلاق بخواهید ایشون رضایت بدهند فرضا شما نمی توانید مطالبه مهریه را داشته باشید منتهی یک نکته مهم این است که چنانچه شما بخواهید   طلاق بگیرید  که حتی حق و حقوق خود را هم دریافت کنید مساله مهم این است که ایرادی که در مورد بچه دار شدن دارند را ایا قبل ازدواج گفته بودند یا خیر اگر نگفتند شما می توانید از همین جنبه برای حل مساله کمک بگیرید و تلاش کنید مساله حل شود .
به هر حال این مساله اهمبت زیادی دارد . به هر صورت امیدوارم با مشکلی مواجه نشوید و بتوانید به همبن صورت اقدام کنید
منتهی هدف اول حفظ زندگیست که خب می فرمایید 8 سال تلاش کردید و ایشون اصلا متوجه شرایط نشده اند و درکی از شرایط نداشتند خب این خودش نکته و مساله بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید
به هر خال امیدوارم موفق و خوشبخت باشید و مساله به درستی مدیریت شود و شاید اگر ایشون متوجه شوند که شرایط ابنچنینی وجود دارد بتوانند بهتر اقدام کنند .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,920 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 168 بازدید
سوال شده اوت 12, 2018 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ال ام م.م
1 پاسخ 87 بازدید
1 پاسخ 273 بازدید
2 پاسخ 324 بازدید
2 پاسخ 138 بازدید
سوال شده ژوئن 30, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط سحر
1 پاسخ 182 بازدید
سوال شده نوامبر 6, 2018 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط Nani95 ممتاز (100 امتیاز)
...