مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دلتنگی و افکار منفی

265 بازدید
سوال شده اوت 7, 2018 در مشاوره مذهبی توسط دل
سلام
ببخشید من مسئله ایی داشتم. حدود ۲ساله که ازدواج کردم و از شهرستان به تهران آمدم و از پدر و مادرم دور شدم. الان بعد از گذشت ۲ سال هنوز احساس دلتنگی شدید میکنم.مخصوصا وقتی که ما از پیش اونا میایم یا اونا میاین و سر میزنن و میرن. به طوری که انگیزه انجام کارای خونه و ارتباط با همسرم هم ندارم و خیلی وقتاش گریه میکنم. حتی دچار اضطراب هم میشم. من خونه دارم همسرم هم خونه س و سرکار نمیره.برای ارشد کنکور داده.
خانواده همسرم هم تهران هستن و باهم خیلی خوبیم ولی با این وجود خیلی احساس دلتنگی دارم. افکار منفی و ناامید کننده خیلی سراغم میاد حتی بعضی شبها ترس شدیدی وجودم رو میگیره و باعث میشه نخوابم. مشکل وسواس هم دارم . از بچگی تا وقتی که ازدواج کردم پیش پدر و مادرم میخوابیدم.خیلی مادر و پدرم توی ذهنم میان و بهشون فکر میکنم اینقدر که به فکر اینم که پیش اونا باشم به فکر زندگیم نیستم. خیلی اذیت میشم و از خودم کلافه میشم. من دختر مذهبی هستم و ادعای ایمان به خدا رو دارم. دلم میخواد مشکلم رو اساسی و از این طریق حل کنم . پیش روانپزشک هم رفتم بهم دارو داد اما بعد از قطع دارو دوباره روحیاتم برگشت. میخواستم کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 8, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اوت 9, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
چرا با این شرایط مراجعه نمی کنید به هر حال این چیزی که شما می فرمایید شرایط سختی است که خب طبیعتا برای شما ایجاد مشکل خواهد کرد و شرایط سختی را به وجوددمی اورد .. اینکه به دلیل وابستگی بسیار زیادی که دارید نمی توانید به زندگی خودتوت برسید و نمی توانید در زندگی شرایط مطلوبی را داشته باشید ..
داشتن وسواس اگر فکری باشد بعنی افکار منفی که وجود داشته باشد برای افراد ایجاد مشکل می کند .و خب باید مساله وسواسحل شود .شما باید بدانید که وقتی دچار مشکل هستید باید به گذشته و تربیت توجه کنید اینکه شما مدت زیادی را با خانواده بودید و خب می فرمایید عادت داشتید با پدر و مادد می خوابیدید خب این مساله بسیار حساسی است ..وابستگی بیش از حد افراد نسبت به هم  خودش باعث ایجاد این شرایط شده
بهتره برای حفظ زندگی و رهایی از شرایطی که دارید مراجعه داشته باشید و باید به شما کمک شود که مساله حل شود ..
و باید چندین جلسه برای حل مشکلتون داشته باشید
و خب طبیعتا زمان بگذارید چون مساله مهمی است که باید توجه داشته باشید .امیدوارم موفق باشید و مساله حل  شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,144 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 103 بازدید
سوال شده نوامبر 3, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 149 بازدید
1 پاسخ 72 بازدید
سوال شده فوریه 14, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
1 پاسخ 85 بازدید
1 پاسخ 129 بازدید
سوال شده ژان 18, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 235 بازدید
سوال شده می 7, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 521 بازدید
0 پاسخ 118 بازدید
2 پاسخ 228 بازدید
سوال شده نوامبر 9, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ....
2 پاسخ 359 بازدید
...