مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تو رو قرآن الان یکی جواب بده

167 بازدید
سوال شده فوریه 10, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سمانه
یه سوال داشتم. من از روز دوشنبست که دیگه رسما مریض شدم تو اتاقم قرنطینه  تا الان که پنجشنبست آقام یکبار هم نیومده بگه حالت چطوره، چیزی لازم داری یا ن، فقط دو بار شب اومد گفت بیا توی اتاق بخواب ولی با فاصله. در همین حد. شما بگین  یه بار حالم رو بپرسه اصلامیخوام  اگه بشه امروز برم خونه مامان. وقتی آقام تو شرایط سخت که مریضم یه لیوان آب نمیده دستم دیگه میخوامش چیکار
دفعه اولش نیست همیشه همینجوریه حتی یک کلمه یک کلمه حرف نمیزنه نمیگه خوبی یا ن دیشب تا صبح بیدار بودم گفتم شاید بیاد یه حالی بپرسه اصلا پریشب رفتم داخل اتاقش گفتم یه لیوان میشه بدی گفت خودم پاهام درد میکنه.
3 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 10, 2022 توسط بی نام
ویرایش شده فوریه 11, 2022
............
پاسخ داده شده فوریه 10, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سمانه جان

درک میکنم که شما نیاز به توجه همسرتان دارید اما در این مسیر بهتر است قبل از اینکه اقدام به رفتن به خانه مادرتان کنید و سعی کنید که با خود ایشان صحبت کنید و احساسات و نیازهای خود را بیان کنید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید تا بتوانید در این مسیر تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

بهتر است که این مشکلات در اول به کمک زوج درمانگر این مشکلات را بررسی کنید چون در هرصورت وارد شدن خانواده ها می تواند با حساسیت زیادی همراه باشد پس بهتر است که در اول از این مسیرها با ایشان وارد صحبت شوید.
دارای دیدگاه فوریه 10, 2022 توسط بی نام
سلام. به هیچ عنوان قبول نمیکنه برای مشاوره میگه مشاوره ها باید بیان پیش من. من سطح دانشم از اونا بالاتره و همه مشاورا خودشون مشکل دارن، خانواده خیلی وقته در جریان هستن همیشه بهم میگن بیا و یک بار جلوش مقاومت کن اما من متاسفانه تا الان این شهامت رو نداشتم، دو فرزند دارم دارای منبع مالی هستم خانواده خیلی خوبی دارم. اما همسرم..
پاسخ داده شده فوریه 10, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
در هرصورت اگر ایشان اشتباه بودن مسیر خود را نمیخواهند بپذیرند نیاز است که شما براساس شناختی که نسبت به ایشان دارید برای ادامه مسیر زندگی خود تصمیم گیری کنید.

در این مسیر حمایت خانواده می تواند کمک کند تا بتوانید اگر تصمیم به جدایی داشتید این مسیر را بهتر طی کنید اما بهتر است که با مشاوره حمایتی و بررسی همه جوانب در مورد قسمتی که مربوط به خودتان هست شما تصمیم گیری داشته باشید.
دارای دیدگاه فوریه 10, 2022 توسط بی نام
ممنونم. بله من خودم یه مشکل اساسی دارم که قاطع نیستم و نمیتونم یه تصمیم جدی بگیرم هر دفعه از تصمیمم منصرف میشم و با یه معذرت خواهی همسرم سریع برمیگردم. انگار الان شده یه عادت. لطفا کمکم کنید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,718 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 445 بازدید
1 پاسخ 204 بازدید
سوال شده سپتامبر 5, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط فاطمه
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده نوامبر 4, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ا
1 پاسخ 71 بازدید
سوال شده 8 فوریه 2024 در دوستی یا نامزدی توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
2 پاسخ 187 بازدید
2 پاسخ 239 بازدید
سوال شده نوامبر 25, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط علی
...