مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترس از مهاجرت(نژادپرستی)

114 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط رها
سلام.

شوهر خواهرم میخواد مهاجرت کنه به امریکا یا یه کشور اروپایی. کلا دوست داره بره غرب. ولی خواهرم نگرانه و مخالفه. چون تو غرب میگن نژادپرستی زیاده و فقط نژاد سفید و سفید پوست ها رو خوب میدونند و به نژاد های دیگه و رنگین پوست ها ظلم میکنن و .... خلاصه دعواییه بینشون و حتی مادرشوهر پرروی خواهرم بحث طلاق رو پیش کشیده. چون فکر میکنه پسرش اگه بره خارج به چی میرسه...لطفا اول به این سوالم جواب بدین که با این وضع پیش اومده چی کار کنیم؟ چه جوری به این دعوای بین خواهرم و شوهرش خاتمه بدیم؟

بعد لطفا به این سوالم هم جواب بدین. اروپایی ها و امریکایی ها(کلا کشورهای غربی) ما ایرانی ها رو سفید پوست حساب میکنند؟

ما شنیدیم به ایرانی ها میگن کله سیاه. و فقط به اون هایی که پوست خیلی سفید و موهای بور و روشن و چشم های رنگی و روشن دارن(شبیه اروپایی ها هستن.) میگن سفید پوست.  

میدونم ما ایرانی ها خودمون رو سفیدپوست میدونیم. ولی غربی ها(اروپا و امریکا) هم ما رو سفید پوست میدونند و مورد تبعیض نژادی و برخورد های نژادپرستانه قرار نمیدن؟ ؟؟ ؟؟ ؟؟

ما شنیدیم به ما ایرانی ها، خاورمیانه ای و اسیایی تبار میگن تو غرب و سفیدپوست حسابمون نمیکنند و میگن یه جور رنگین پوستیم و فقط اروپایی ها رو سفیدپوست حساب میکنن.
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 15, 2022 توسط ج
با سلام

ب هیچ عنوان ما ایرانیهارو سفید پوست نمیدونن،و امریکا ک همشون سفید پوست نیستن سیاهپوست هست،هندی و پاکستانی هست پر از آسیای شرقی هست و خیلیییی کم نژاد پرستی هم پیدا میش
پاسخ داده شده فوریه 15, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این باروهایی که در شما و خواهرتان وجود دارد در مورد نژاد پرستی خب درست نیست چون در این کشورها افراد با نژادهای مختلف زندگی می کنند و همانطور که در ایران ما شاهده نژاد پرستی هستیم خب در کشورهای اروپایی و آمریکایی هم ممکن است این رفتارها مشاهده شود پس تنها بر مبنای این دلیل نمی توان برای نرفتن تصمیم گیری کرد.

اما در این مسیر موضوع مهم این است که در کنار احترام به خانواده ها خواهر شما و همسر ایشان در کنار هم بتوانند با اطلاعات از فرد متخصص در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند در هرصورت وارد شدن شما به این مسائل را توصیه نمی کنم پس بهتر است که از خواهرتان بخواهید که با همراهی همسرشان و کمک گرفتن از بنگاهای مهاجرتی و کسب اطلاعات در مورد کشوری که میخواهند مهاجرت کنند و بررسی دیدگاهای خودشان و همسرشان در این مسیر تصمیم گیری کنند.

در هرصورت اضطراب خواهرتان و دلایل مخالفت ایشان و دلایل موافقت همسر ایشان برای مهاجرت از اهمیت زیادی برخودار می باشد پس بهتر است که بجای وارد شدن خانواده ها این مسائل به کمک روانشناس بررسی و کمک به تصمیم گیری کرده شود.
دارای دیدگاه فوریه 15, 2022 توسط رها
سلام.
ممنون از راهنماییتون.
ولی ببخشید یه چیز عجیبی گفتید.
فرمودید در ایران ما شاهد نژادپرستی هستیم؟!!!!! من تا حالا نژادپرستی تو ایران ندیدم. اگه لطف کنید بیشتر توضیح بدید در این زمینه نژادپرستی در ایران ممنون میشم. خیلی کنجکاو شدم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,758 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 338 بازدید
سوال شده ژان 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط زهرا سادات گلحسینی
1 پاسخ 115 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط رضا
1 پاسخ 79 بازدید
1 پاسخ 38 بازدید
سوال شده اوت 12, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط F....... H حرفه ای (300 امتیاز)
2 پاسخ 100 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط دلناز
1 پاسخ 101 بازدید
سوال شده ژوئیه 26, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط علی
2 پاسخ 225 بازدید
...