مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عشق پسری که پدرم دورش کرد ازم

71 بازدید
سوال شده فوریه 20, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام وقتتون بخیر
من یک دختر 16ساله هستم. و حدود یک ماه پیش با پسری که خیلی خیلی خیلی عاشقش بودم دوست شدم. و درواقع خودم رفتم بهش پیام دادم. و اونم جوابمو داد و دوست شدیم. و خیلی خیلی همو دوست داشتیم و بارها قرار گزاشتیم. بعد دقیقا یک ماه که گذشت پدر مادر من فهمیدن این موضوع رو . و از اونجایی که خیلی  مذهبی هستن، و این پسره رو هم بی پول و..میدونن گوشی منو به مدت یک هفته ازم گرفتن و بابام صبح رفت دم خونه پسره و نمیدونم چی بهش گفت...ولی گفت دیگه برا دختر من پیام نده. و حرفای دیگه ای که نمیدونم من که چی بودن....اما الان من باید چیکار کنم واقعا...پسری که توی بیگورافیش یه جمله عاشقانه مربوط به من زدع بود،حالا همون روزی که پدر من رفته باهاش صحبت کرده، اون جمله رو پاک کرده، و خب من چیکار کنم وقتی بدون اون نمیتونم زندگی کنم...? من خیلی دوستش دارم...
اما چرا واقعا پدر مادرم درکم نمیکنن.
خیلی حالم بده.
فقط الان میخوام بدونم آخه چرا بیوگرافیشو پاک کرد؟
و اینکه زده فقط خودم پشت خودمم اینو به قول دادم.
خب ینی فکز میکنه من عمدا به پدرم گفتم برای خراب کردن پسره؟ اخه چرا باید این جمله رو بنویسه؟خب ینی فکر نمیکنه که بابای من گوشی منو گرفته و خب خودشون متوجه شدن....
و من فقط خیلی دوسش دارم،..و عمرا کاری بکردم که متوجه بشدن؟ینی چی واقعا این جمله
لطفا کمکم کنید...
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 20, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما عزیزم در این مورد نیاز است که شما به شرایط سنی و رشدی خودت هم توجه کنی چون در هرصورت این احساسات در شرایط سن نوجوانی شدت بسیار بالایی دارند و خب شما در کنار احترام به احساسات خودت نیاز است که گاهی به خودت زمان بیشتری بدهی چون در هرصورت بخاطر شرایط سنی شما و روابطی که نمیتواند هدفمند پیش برود نگرانی خانواده ها  را بیشتر می کند به همین دلیل هم ممکن است با واکنش بیشتری از سمت آنها مواجهه بشوید.

در هرصورت این آقا نیز براساس شرایط برای ادامه زندگی خود تصمیم گیری کرده اند و خب این موضوعی می باشد که به خود ایشان ارتباط دارد در کنار اینکه نمیتوان بیان کرد که در ذهن ایشان چه چیزی تجربه می شود.

بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان فرصت بیشتری به خودتان برای پاسخ به این نیاز و احساسات بدهید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,367 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 217 بازدید
1 پاسخ 73 بازدید
0 پاسخ 60 بازدید
سوال شده دسامبر 1, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 162 بازدید
1 پاسخ 231 بازدید
...