مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

.....................

96 بازدید
سوال شده فوریه 22, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط ستایش
سلام من دخترم و ۱۴ سالمه توی این مدت که مدرسه ها انلاین بود نتونستم به خوبی درس رو یاد بگیرم و سر امتحانت حضوری واقعا یکم سخت گذشت چند روز دیگه باید برم کارنامه بگیرم واقعا خیلی استرس دارم میترسم به مامانم هم این موضوع رو بگم چون واقعا منو درک نمیکنن و میگن تو کم کاری کردی با اینکه خودش میدیددمن شب ها تا ۶ صبح هم تمرین میکردم ولی وقتی سر کلاس های انلاین چیزی نفهمیده بودم خب واقعا نتوستم الان مشکل از منه؟ ک من خودمم ادم استرسی هستم و همیشه سر این چیزا سرزنش میشم واقعا خسته شدم تروخدا * راهی نشونم بدید
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 22, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما ستایش جان

ببین عزیزم قابل درک هست که در هرصورت درس خواندن به صورت مجازی دشواری بیشتری دارد اما خب شما بجای بیدار ماندن شبانه آن هم در این شرایط سنی که خواب شب برای رشد شما و سلامت جسمی و روحیتان اهمیت زیادی دارد بهتر است که با برنامه ریزی در طول روز و تلاش برای تمرکز بیشتر و حذف محرک های بیرونی که باعث کاهش تمرکز شما در کلاس های آنلاین می شود پیش بروید.

چون در هرصورت خب گاهی انسان با شرایط مواجهه می شود که نیاز به انعطاف پذیری  تلاش بیشتری دارد و نیمتوان تا بهتر شدن شرایط صبر کرد و کاری انجام نداد.

در هرصورت در این مورد بهتر است در زمان مناسبی که مادر شرایط روحی بهتری دارند با ایشان صحبت کنید و خب مواردی که جز انلاین بودن میتواند تاثیر در افت تحصیلیت داشته باشد را نیز بهتر بشناسی و به آن اگاه باشی در این حالت میتوانید با بیان این موارد با کمک مادر در شرایط ارتباطی بهتر برای بهبود این مشکلات ایجاد شده پیش بروید.

در مورد اضطرابی که بیان می کنید خب اگر این اضطراب دائم تجربه می شود و بر عملکرد شما تاثیر دارد بهتر است که حتما به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید و این مشکل را در همینجا درمان کنید.

چون در هرصورت شرایط روحی شما تاثیر زیادی بر تمرکز و سطح یادگی و عملکرد درسی و اجتماعی شما خواهد داشت.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,198 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 870 بازدید
سوال شده سپتامبر 22, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Fatimaaaaaaaaaa ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 101 بازدید
2 پاسخ 2,409 بازدید
سوال شده Mar 5, 2021 در قبل از ازدواج توسط نیلا
0 پاسخ 162 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
0 پاسخ 80 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2019 در مشاوره تحصیلی توسط سارا
1 پاسخ 2,189 بازدید
سوال شده سپتامبر 22, 2018 در مشاوره تحصیلی توسط کاظم ممتاز (100 امتیاز)
...