مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نجس بودن اسپرم خشک شده

571 بازدید
سوال شده فوریه 23, 2022 در مشاوره مذهبی توسط بی نامییی
سلام وقتتون بخیر من * نو جوون هستم که متاسفانه خود ارضایی میکنم و واقعا می‌خوام ترکش کنم
اما سوال من اینه که واقعا  ببخشیدا موقع انزال اسپرم مثلاً روی لحافی تشکی چیزی بریزه بعد از خشک شدن هم نجس هست ؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 23, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه شما با وارد شدن به دوران نوجوانی یک سری نیازهای عاطفی و جنسی را تجربه می کنید تجربه این نیازها کاملا طبیعی هست اما خب به مرور اگر تمرکز بر پاسخ به این نیازها بدون توجه به شرایط سنیتان پیش برود می تواند با درگیری فکری بیش از اندازه برای شما همراه شود و خب در این حالت هست که میتواند مشکلاتی را ایجاد کند.

دوره نوجوانی دوره ایی است که فرد سریعا با این واکنش ها مواجه میشود و توجه و میل شدیدی به ارضای نیاز جنسی خود دارد. از طرفی شاید هنوز امکان ازدواج و رابطه با جنس مخالف برای او فراهم نشده است، که ریسک خود ارضایی را بالا می برد. به همین دلیل در فضایی گیج و پر تنش به خود و محیط اطرافش مینگرد و همیشه خود را در مستأصل میبیند و بیان میکند کسی او را درک نمیکند و پرخاشگر می شود. در ادامه عوارض خود ارضایی در نوجوانان را به شما خواهیم گفت.

بنابراین با این همه احساسات و احوال در نوسان با انگیزه های رشد و مواجه شدن با بدنی که شکلی متفاوت به خود گرفته است، نوجوان با بدن خود بیشتر آشنا میشود و آماده وارد شدن به دوران جوانی می شوید تا اینجا همه تجربه مفید و سازنده هست.

رفتار خودارضایی هم یک رفتار شایع در دوران نوجوانی می باشد و تا زمانی که شکل اعتیادآور و دائمی به خود نگرفته است آسیب زیادی ندارد اما اگر دائم تمرکز شما بر این نیاز و یا رفتارهای تحریک کننده و یا خودارضایی بود خب در این حالت بهتر است که با دقت بیشتری پیش بروید و با مدیریت بهتر برای ترک خودارضایی گام بردارید.

اما در مورد نجس بودن اسپرم خب در این مورد اطلاعات دقیق را می توانید با تماس با دفتر مرجع تقلید دریافت کنید اما بهتر است که این تشک روکش آن شسته شود هم برای تمیزی و هم اینکه اگر از لحاظ دینی هم نجس محسوب شود به این حکم پاسخ داده شود
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,016 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 162 بازدید
1 پاسخ 158 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2020 در مشاوره مذهبی توسط *_* حرفه ای (200 امتیاز)
1 پاسخ 268 بازدید
سوال شده مارس 29, 2021 در مشاوره مذهبی توسط اسم ندارم،هیچی ندارم..
2 پاسخ 261 بازدید
0 پاسخ 133 بازدید
سوال شده اوت 4, 2020 در مشاوره مذهبی توسط فتانه ابرهم
2 پاسخ 817 بازدید
سوال شده فوریه 26, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط علی
0 پاسخ 232 بازدید
1 پاسخ 465 بازدید
سوال شده اوت 17, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط علی. ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 719 بازدید
...