مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درسو خیلی دوس دارم ولی چون مجازیه خسته شدم

85 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط لطفااا جواب بدین
من درسمو. دوس دارم همیشه هم موفق یودم ولی امسال امسال باهمه سالا فرق میکنه کلاس نهمم و نوبت اولمو با صلوات قبول شدم و کلی درس مونده ب * برنامه ریزی نیاز دارم نمیتونم بریزم حوصله پایبند بودن ب برنامه ریزیم ندارم قبلا امتحان ریاصی داشتم از * هفته قبل برنامه میچیدم الان امتحان ریاصیمو تازه شب قبل امتحان داشتم درس جدیدو یاد میگرفتم وسواس فکری شیدیدی دارم  کفرای خیلی بدی میاد ت ذهنم نفرینای بدی میاد وقتی میاد انرژیمو میگیره خودمم ازینور حوصله درسو ندارم نمیدونم چون مجازیا اینجور شدم چرا اینجور شدم نمیدونم وقتیم این غده * وسواسی انرژیمو میگیره مث یه مرده روی زمین میوفتم و توبه میکنم گ بعدش فکرم درگیر خیلی چیزا ذیگ میشه گ از وقت درسم زدا میشم لطفا بم * راهی بدین منی ک جونم میرف واسه تجربی الان میگم چ کنم تجربی درنیام خیلیی دوصش داشتم ولی ناامیدم خیلی زیاد دلم میخواد درسو ادامه بدم ولی دیوونه شدم میمبینم  درس امباشته دارم بدجور حالم گرفته میشه
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 24, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اینجا دو موضوع مهم وجود دارد که بهتر است باهم به آن نگاهی بیندازیم.

1. در اول اینکه شما از کاهش انرژی و افت تحصیلی صحبت می کنید خب این موضوع حتما می تواند بخاطر شرایط روحی شما و افکار وسواسی که دارید هم باشد چون در هرصورت شرایط روحی هر انسانی تاثیر بسیار زیادی بر عملکردهای او خواهد داشت.

پس درمان این مشکلات در مسیر رشدی شما از اهمیت زیادی برخودار می باشد و موضوعی نیست که بتوانیم با نادیده گرفتن ان پیش برویم.

چون برای درس خواندن شما نیاز به تمرکز و انرژی دارید و خب این افکار می تواند انرژی و وقت زیادی را از شما بگیرند که بهتر است درمان شوند.

2. در مسیر موفقیت داشتن هدف و علاقه اهمیت زیادی دارد و در کنار آن نیاز به برنامه ریزی می باشد اما در کنار همه این ها داشتن پشتکار بسیار با اهمیت است چون این قسمت از موضوع می باشد که باعث می شود افراد در شرایط نسبتا یکسانی با نتیجه گیری متفاوتی روبرو شوند.

در این مسیر پیسنهاد من به شما گذراندن یک دوره روان درمانی برای بررسی این افکاری که تجربه می کنید و شرایط روحیتان می باشد چون این بی حوصلگی و افکار بی دلیل برای شما تجربه نمی شود در کنار بهبود شرایط روحی می توانید با کمک مشاور تحصیلی برنامه ای متناسب با شرایط خودتان دریافت کنید تا هم بتوانید به برنامه های درسی فعلیتان رسیدگی کنید و هم اینکه در مسیر هدف بلند مدت تری گام بردارید.
دارای دیدگاه فوریه 24, 2022 توسط بی نام
واقعیتش جایی هستم و نمیتونم برم مشاور تحصیلی شما روشی برای افزایش انگیزه ندارید.
دارای دیدگاه فوریه 25, 2022 توسط بی نام
منم کلاس هشتمم مثل تو بودم تازه شروع کردم حدود سه روزه و واقعا تعغیر کردم تنها کاری هم که برای شروع کردم این بود که اینستا رو حذف کردم بعد هم الان دارم درس های عقب موند رو میخونم مثلا ریاضی دو فصل درس داد من اصلا خبر نداشتم
دارای دیدگاه Mar 12, 2022 توسط کامنت اول
خخخ  خوش ب حالت من اینستا ندارم تل نمیرم زیاد تنها دلخوشیم همین سایته ولی همت و تلاش ندارم اینو چ کنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,738 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 89 بازدید
1 پاسخ 57 بازدید
1 پاسخ 797 بازدید
سوال شده اوت 21, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
2 پاسخ 73 بازدید
سوال شده ژوئیه 31, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط کیمیا
0 پاسخ 118 بازدید
0 پاسخ 87 بازدید
سوال شده اوت 7, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط کیانااا
0 پاسخ 205 بازدید
...