مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیانت مکرر همسر

272 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2022 در زوج درمانی توسط بی نام
با سلام و عرض احترام. من مردی ۲۹ ساله هستم و یک سال است ازدواج کردم (یکسال از زمان عقد میگذرد در واقع ۳ ماه است با هم زیر یک سقف زندگی میکنیم). همسرم خانه دار هستند با تحصیلات لیسانس. من خیلی همسرم را دوست داشتم و ابراز محبت میکردم اما چه در دوران نامزدی و چه در دوران زندگی مشترک، ایشون دائما با گوشی مشغول بودند ببخشید اینو میگم اما من چند بار میدیدم گوشی رو با خودشون به سرویس بهداشتی میبردند و ازشون که میپرسیدم حتی با دعوا به من میگفتن اهنگ میزارن و من همیشه بهش میگفتم مگه میشه؟ و ایشون دوباره داد میزدن میگفتن. خلاصه چون من زندگیمو دوست داشتم دیگه این بحثو ادامه نمیدادم و خوشبینانه از کنارش رد میشدم. اما   بعد از گذشت سه هفته از عروسی مان متوجه خیانت خانمم شدم(ایشون با ۳ نفر در حد چت بودن و با ۱ نفر گویا فراتر از چت کردن بوده البته این مورد اخر رو مطمئن نیستم) بعد از اینکه به ایشون گفتم بسیار التماس کردن که من اشتباه کردم و خواهش میکنم دوباره به من اعتماد کن. من خیلی توو اون مدت حالم بد شده بود در حدی که ۲ کیلو وزن طبیعی رو در یک هفته کم کردم اما بالاخره بعد از گذشت تقریبا دوهفته با ایشون کلی صحبت کردم و قرار شد دیگه تکرار نکنن. خلاصه ما دوباره شروع کردیم به زندگی کردن من هنوز دلم پر بود از این اتفاق اما سعی میکردم به روشون نیارم تا زندگی رو به کام هردومون تلخ نکنم. اما متاسفانه هفته گذشته دوباره متوجه شدم خانمم با همون اقایی که گفتم رابطه ای فراتر از یک چت کردن بوده، در ارتباطه. که دوباره خانمم شروع کرد به عذرخواهی و...  . بهش گفتم من چی برات کم گذاشتم و گفت هیچی. باور کنید نمیخوام از خودم تعریف کنم اما من شرایط مالی ،عاطفی، احساسی و... به طرز عالی برای خانمم مهیا کردم که خودشون بارها اقرار کردن به این قضیه. من دیگه واقعا نمیتونم دوباره اعتماد کنم از طرفی هم نمیدونم دیگه باید چکار کنم. ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید.
3 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 25, 2022 توسط بی‌نام
طولانی بود چقدر. نخوندم
دارای دیدگاه فوریه 25, 2022 توسط ،،،،،
بلد نیستی جواب بدی جواب نده کسی مجبورت نکرده
پاسخ داده شده فوریه 26, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که روبرو شدن با این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما در این مسیر با توجه به اینکه همسر شما به نظر می رسد از دوران نامزدی با این مشکل مواجهه بوده اند و حتی بعد از ابراز پشیمانی بازهم به سمت این ارتباط و خیانت رفته اند خب بهتر است که قبل از هر تصمیم گیری باهم به زوج درمانگر مراجعه کنید چون نیاز است که دلایل این خیانت ها مشخص شود و در این مسیر اگر قرار است که بازسازی اعتمادی وجود داشته باشد با رفع مشکلات باشد.

موضوع خیانت همیشه مشکلات مالی و یا بداخلاقی همسر و... نیست گاهی مشکلات روحی و یا باورهای اشتباه افراد و ضعف های شخصیتی می تواند در خیانت به چشم بخورد.
پاسخ داده شده فوریه 27, 2022 توسط بی نام
دو حالت داره اگه اون طرف هم متاهله زن داره به خانمت بگو منم میخام با زن اون باشم‌ ببین برخوردش چیه؟؟
و بدخورد اون طرف مقابل چیه بعد تصمیم بگیر اگه نداره تو هم با یه خانم باش ببین خانمت چی میگه بعد میتونی تصمیم بگیری
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,057 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,251 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 621 بازدید
سوال شده اکتبر 19, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
1 پاسخ 564 بازدید
سوال شده اکتبر 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 473 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2021 در زوج درمانی توسط بی نام
4 پاسخ 868 بازدید
1 پاسخ 227 بازدید
سوال شده مارس 26, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Loplop ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 153 بازدید
سوال شده مارس 25, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 225 بازدید
سوال شده ژوئن 30, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط شیوا
1 پاسخ 302 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مستاصل
0 پاسخ 116 بازدید
سوال شده سپتامبر 14, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط farahnaz ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 95 بازدید
سوال شده ژوئن 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...