مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

......... لطفا جواب بدید قبلا هم این سوال رو پرسیدم

202 بازدید
سوال شده فوریه 26, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
با سلام خدمت تمام مشاور های عزیز. بنده یک پسر 15 ساله ام که طراح گرافیک هستم و از ان لذت میبرم . اما یک چیزی که در من وجود داره اون عشق به بازی کردن. من خیلی دوست دارم که گیم جز کار هایم باشد و هر پولی که از کار های گرافیک انجام میدهم را صرف بازی میکنم . الته خانواده من با این مسعله به شدت مخالف هستند . و برای همین نمیگذارن که من بازی انلاین و یا سیستمم را ارتقا دهم . من به طراحی گرافیک علاقه دارم اما به گیم بیشتر . اما من بیش از حد بازی نمیکنم شاید روزی1.5 یا 2 ساعت . اما کل خانواده ام مخصوصا برادرم با این مسعله مشکل دارن . میخواستم بدونم که چطور میشه بازیم رو کنم اما خانواده ام از دست من ناراحت نشوند . چون شده من هر وقت بازی کنم به من میپرند . و برای اینکه حرف های تکراری و ... رو از خودم دور کنم بازیهام رو دلیت میکنم . اگر بتوانید کمکم کنید ممنون میشم .
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 26, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در هرصورت اگر شما بخواهید تایم زیادی را بر این بازی ها بگذاری و یا سرمایه گذاری مالی زیادی بر این بازی ها داشته باشید خب این باعث می شود که در مسیر رشدی با مشکل مواجهه شوید چون در هرصورت این بازی ها انتها ندارد و خب دائم می تواند شما را درگیر خودش کند.

در این مسیر خب شما با در نظر گرفتن شرایط سنی و اولویت هایی که در این شرایط سنی دارید در کنار مدیریت زمان بازی و اینکه با انها صحبت کنید و بیان کنید که اولویت های سنی و مدیریت شرایط مالی خودتان را درک میکنید خب این کمک می کند تا در مسیر تعامل باهم بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید چون آنها بخاطر شرایط سنی شما حساس هستند و نگرانی های بیشتری را تجربه می کنند.

داشتن علاقه به بازی های اینترنتی بد نیست اما خب داشتن مدیریت در این مورد و رسیدگی به اولویت های سنیتان اهمیت زیادی دارد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,836 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 142 بازدید
1 پاسخ 98 بازدید
1 پاسخ 93 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط آسیه
1 پاسخ 514 بازدید
0 پاسخ 183 بازدید
0 پاسخ 156 بازدید
سوال شده می 29, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 130 بازدید
0 پاسخ 45 بازدید
...