مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دختر23 ساله ام که..!!

205 بازدید
سوال شده فوریه 27, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط _s_
ویرایش شده فوریه 27, 2022
سلام وقت بخیر. من مشکلاتی دارم که هیچکس نتونسته تا به حال کمکم کنه ..ممنون میشم اگه راهنماییم کنید دیگه امیدم به این سایته . دختری 23 ساله ام که نسبت به درسم خیلی حساسیت دارم و هر چقدر هم که درس میخونم بازهم احساس میکنم کمه و نگرانم و مدام میترسم که نکنه شکست بخورم وبیچاره بشم البته من خییلی درس میخونم و دانشجوی فعالی ام و استادام راضین ولی چون دانشجوی پزشکی ام همیشه احساس نگرانی درباره موفقیت در شغل و تحصیلم رو تا حد خیلی زیادی دارم .. از طرفی هم من حدود 4 سال پیش عاشق یه مرد متاهل که بچه هم داره و 39 سالشه و یه جراح خیلی موفق و ثروتمند و خوش قیافست شدم که دوست دایی مامانم هستن ...ناخودآگاه از دیدنشون احساس خوش حالی میکردم و حالم دگرگون میشد ..و من نمیدونستم بخاطر دیدن ایشونه ولی وقتی متوجه شدم که عاشقشون شدم بخاطر همسر و بچش دچار عذاب وجدان شدیدی شدم ... ایشون با من خیلی مهربون بودن و هر وقت من رو میدیدن انقدرباهام گرم رفتار میکردن که احساس میکردم قلبم از جاش کنده میشه ...یبار تومراسم من به ایشون کنار آشناها خیره شده بودم و ایشونم به من لبخند میزدند که یهو احساس کردم از اینکه نگاه من طولانی شد معذب شدند و از اون روز به بعد باهام خشک برخورد میکردن ... تا اینکه یروز من و ایشون تو اتاق تنها مقابل هم نشسته بودیم که من بازهم بی اختیار و بدون اینکه به اختیار خودم باشه به ایشون خیره شده بودم و بازهم خودم متوجه نشده بودم !! ایشون هم به من خیره شده بودن ..تا اینکه به خودم اومدم و متوجه شدم مدت زیادیه بهشون خیره شدم ... به بهانه ای با عجله از اتاق  رفتم بیرون و ایشون هم فهمید که من جاخوردم و با تعجب از پشت داشت نگام میکرد ..از اون شب به بعد دیگه باهام خشک رفتار نکرد و هر از گاهی که من رو میدید همون آدم قبلی بود و من خیلی خوشحال بودم ... مدت زیادی ازش بی خبر بودم که یکبار واقعا دچار مشکل شدم و رفتم مطبشون و ایشون منو با ماسک نشناخت و من هم انقدر ناراحت شدم که اصلا قابل وصف نیست.. ازم عذر خواهی کرد که نشناختتم و درباره اینکه بیمارستانم و زبانکده ای ک میرم کجاست ازم پرسید ..اونروز حالم خییلی بد بود و من بودم ویه دنیا خاطره از اون آقا ... خیلی دلتنگشم ... میدونم هییچ عقلانیتی تواین عشق نیست و بی فایدست اما نمیدونم چرا نتونستم تو 4 سال فراموشش کنم !!..

روزی نیست که بخاطر این دوتا مشکلم آرزوی مرگ نکنم .. چیکار کنم ؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 27, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه نسبت به شرایط درسی مقداری نگرانی و اضطراب داشته باشید یک امر طبیعی هست اما اگر این اضطراب و نگرانی با وجود موفقیت نسبی بازهم ادامه دارد و دائم تجربه می شود خب این موضوع نشان از شرایط روحی شما دارد که نیاز به بررسی و درمان دارد چون به نظر می رسد احساس رضایت در شما کاهش یافته است حتی با وجود موفقیت هایی که وجود دارد.

در مورد احساس به این آقا خب دوست داشتن چیز بدی نیست اما خب اگر شما بخواهید واقعیت های بیرونی را نادیده بگیرید این باعث می شود که سرمایه گذاری روانی بر رابطه ای داشته باشید که خب مسیر مشخصی را طی نمی کند در کنار اینکه می تواند فرصت لذت ارتباط در مسیر هدفمند و مشخص تری را از شما بگیرد.

البته این دو مورد حتما در روان شما معنا دارد و موضوع مهمی می باشند که بهتر است برای اینکه بتوانید در شرایط بهتری مسیر رشدی خود را طی کنید با شناخت بهتر افکار و احساسات خود با کمک روان درمانگر در این مسیر گام بردارید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,448 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 246 بازدید
3 پاسخ 283 بازدید
2 پاسخ 152 بازدید
4 پاسخ 280 بازدید
...