مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره جنسی و فردی

154 بازدید
سوال شده Mar 3, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط مرادی
سلام وقتتون بخیر
برای مشاوره جنسی نیاز دارم کمکم کنید
میخواستم بگم که من چند ساله که خودارضایی انجام میدم ولی دفعات زیادی برای ترک کردنش تلاش کردم اما خب بازم هم تکرار میشه و واقعا نمیتونم جلو خودمو بگیرم. از همون اول که شروع به خودارضایی کردم با لمس سینه هام و قسمت های دیگه بدنم ارضا میشدم حتی وقتی واژنمو لمس میکردم به کلیتوریسم دست نمیزدم دلیلشو هم واقعا نمیدونم
الانم به شدت حساس شده و چه موقع خودارضایی چه در حالت عادی نمیتونم بهش دست بزنم یعنی وقتی لمسش میکنم یه جورایی اذیت میشم. احساس سوزش یا درد نمیکنم ولی نمیتونم لمسش کنم واقعا. میخواستم بدونم دلیلش چیه و میترسم بعد ازدواجم به مشکل بربخورم و اینکه چطور درمانش کنم. یه مشکل دیگه ای که دارم اینه که بعد از خودارضایی تا چند ساعت و حتی یکی دو روز بعد همش ترشحات دارم و یکم بی اختیاری در ادرار رو احساس میکنم که باعث شده نتونم نماز بخونم. خیلی ناراحتم و واقعا شرایط مراجعه به پزشک رو ندارم خواهش میکنم اگه راه حلی برای این دو مشکلم دارین راهنماییم کنید. دیگه خستم از اینکه همیشه توی بدنم احساس ضعف میکنم و توانایی انجام محاسبات ریاضی و یه سری چیزای دیگه رو ندارم. روحیم غمگینه و احساس افسردگی میکنم ۱۹ سالمه ولی احساس میکنم پیر شدم تروخدا کمکم کنید.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,250 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 240 بازدید
سوال شده مارس 14, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 5,096 بازدید
2 پاسخ 1,078 بازدید
1 پاسخ 129 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
3 پاسخ 1,815 بازدید
0 پاسخ 259 بازدید
2 پاسخ 793 بازدید
سوال شده ژوئن 21, 2019 در مشاوره مذهبی توسط امیرعلی
1 پاسخ 649 بازدید
...