مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تصویر جنسی(چرا این تصویر تو ذهنم میاد؟)_شبیه سکس دهانی_

4,039 بازدید
سوال شده Mar 6, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط سارا سادات
ویرایش شده Mar 6, 2022
سلام.
من یه دخترم و از بچگی میشه گفت زمانی که مهدکودک میرفتم؛ این تصورات رو داشتم و این تصاویر بدون این که خودم بخوام و دلیلش رو بدونم بارها و بارها تو ذهنم میومده و هنوز هم که 24 سالم شده؛ تو ذهنم میاد و این تصورات رو دارم؛ که یک مرد ناحیه تناسلی یک زن یا دختربچه (البته بیشتر دختربچه) رو با دهنش بگیره. مثلا این تو ذهنم از بچگی میومده و هنوز هم میاد که من یه بچه تو همون سنین مهدکودکی هستم و نشستم رو زمین و پاهام رو کاملا باز کردم و یک مرد رو به روم نشسته و خم میشه و ناحیه تناسلی من و اطرافش مثل اون قسمت های بالای پاهام که نزدیک ناحیه تناسلی هست رو با دهنش میگیره و ول میکنه.  به ترتیب از اون قسمت بالای پای مثلا راست شروع میکرد میرفت رو ناحیه تناسلی میرفت رو اون قسمت بالای پای مثلا چپ. دوباره اون قسمت بالای پای مثلا چپ رو میگرفت. بعد میرفت رو ناحیه تناسلی بعد میرفت رو اون قسمت بالای پای مثلا راست.(یعنی همون روندی که انجام داده بود رو برمیگشت.) دوباره اون قسمت بالای پای مثلا راست رو میگرفت و بعد ناحیه تناسلی و بعد اون قسمت بالای پای مثلا چپ و یعنی همین روند رو بارها و بارها، پشت سر هم انجام میداد و من بهش نگاه میکردم.
بچه بودم فکر میکردم این اتفاق واقعا برام افتاده و همش دوست داشتم بدونم این چه کاریه؟ هنوز هم دوست دارم بدونم این چه کاریه و اومدن این تصویر تو ذهنم از وقتی بچه مهدکودکی بودم؛ باعث میشد خودارضایی کنم و تو سال های بعدی زندگیم تا سنین جوونی هم همچنان اومدن این تصویر تو ذهنم باعث میشد خودارضایی کنم. من از سنین همون مهدکودکی بودنم به خودارضایی کشیده شدم. تا همین پارسال خودارضایی میکردم که البته یک ساله دیگه خودارضایی نمیکنم ولی همچنان این تصویر تو ذهنم میاد و برام این سوال وجود داره که این چه کاریه؟
من اون مرد رو نمیشناسم. بچه هم بودم؛  مادرم معمولا من رو از خودش دور نمیکرد. فقط مهدکودک میرفتم و سالی یک بار میرفتیم شهرستان خونه خاله ام و من با پسرخاله ام که چندسال ازم بزرگتر بود، میرفتیم با هم تو اتاق پسرخاله ام بازی میکردیم باهم.( تو همون سنین مهدمودکی بودم.) یادمه که پسرخاله ام من رو رو پاش میشوند و با کامپیوترش بازی میکردیم. بازی کامپیوتری مسابقه ماشین سواری داشت. کلی سوت مختلف هم داشت که یکیش رو به من داد. چیز بدی از پسرخاله ام تو اون سنین به یاد نمیارم. مامانم میگفت خیلی هم از پسرخاله ام خوشم میومده و میرفتیم خونشون همش پسرخاله ام رو صدا میکردم که بریم باهم بازی کنیم. برای دوستم که این مسئله رو تعریف کردم گفت: حتما همون پسرخاله ات وقتی بچه بودی تو رو مورد ازار جنسی قرار داده. ولی من فکر نمیکنم کار پسرخاله ام بوده باشه. چون مردی که تو ذهنم میاد بالغه. اما پسرخاله ام اون موقع خیلی بزرگ بوده باشه نهایتا نوجوون باید بوده باشه و من اون مرد رو اصلا نمیشناسم. اگه پسرخاله ام بود که میشناختمش. به نظرتون من تو همون سنین مهدکودکی مورد ازار جنسی قرار گرفتم؟ پسرخاله ام من رو مورد ازار حنسی قرار داده؟  من اون تصویر رو با جزئیات زیاد به یاد میارم از همون مهدکودکی بودنم تا الان. چرا این تصویر تو ذهنم میاد؟ این چه کاریه؟ همش از خودم میپرسم که چرا یه نفر باید همچین کاری با من بکنه؟ یعنی واقعا تو همون سنین مهدکودکی که بودم؛ یه نفر این کار رو با من کرده؟ ما ماهواره هم نداشتیم و هیچ فیلم و عکس پورن و... هم ندیدم. فقط تو نوجوونی در مورد این کار سعی کردم تو اینترنت تحقیق کنم که بفهمم چه کاریه. فهمیدم انگار شبیه سکس دهانی هست. به نظرتون عجیب نیست که از بچگی تا الان چنین تصویری تو ذهنم میاد و من رو به این فکر فرو میبره که چرا یه نفر باید چنین کاری کنه با من؟ و در حالی که من اصلا من نمیدونم این چه کاری هست؟ و تو ذهنم میاد که وقتی من تو سنین مهدکودکی هستم و خیلی سنم کمه یه مرد این کار رو با من انجام میده؟
7 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 6, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

تجربه یک سری فانتزی در ذهن انسان یک امر طبیعی هست اما اگر این افکار و فانتزی ها شدت داشته باشد و مداوم تکرار شود خب می تواند با مشکلاتی نیز همراه شوذ.

با توجه به اینکه شما بیان می کنید احساس می کنید در دنیای واقعی این اتفاق برای شما رخ داده است خب می توان آن را با توجه به شرایط سنی شما نوعی تعرض در نظر گرفت اما خب اینکه در روان یک کودک 5 ساله چه چیزی تجربه شده است که سالها با شما همراه شده است اهمیت زیادی دارد .

در این مسیر بهتر است که برای پاسخ به سوالات خود و بهبود مسیر رشدی و جنسی خودتان به کمک روان درمانگر پیش بروید.
دارای دیدگاه Mar 6, 2022 توسط سارا سادات
سلام.
ممنون از پاسخ شما.
ولی ببخشید منظورتون رو درست متوجه نشدم. یعنی واقعا یه مرد با من همچین کاری کرده وقتی بچه بودم؟؟؟؟؟!!!!! اما اخه چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!اخه این چه کاریه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
کی بوده؟؟؟؟؟ممکنه حرف دوستم درست بوده باشه و پسرخاله ام بوده باشه؟؟؟؟؟؟ پس چرا من این مرد رو نمیشناسم؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ داده شده Mar 7, 2022 توسط ستیا
سلام سارا جان
ممکنه واقعی باشع ،چون تو بچه بودی تو ذهنت نمیاد،و فقط یه حاله ازش تو ذهنتت هست اما دربارع پسر خالت تو میگی اون یه مرد بالغه و حزئیاتش یادت هست پس میفهمیم اون پسر خالت نیست ،میتونی از مادرت بپرسی مثلا بگی من مثلا خاطره داره بچع بودم گریه میکردم و یه مرد با این مشخصات منو اروم کرده و بپرسی اون کی بوده شاید مادرتون از نشونه های شما بفهمهو بگه که کی بوده ،این که این حالت و مشخصات عوض میشه فانتزی نیست چون فانتزی روند توسعه ای دارع ولی ماله شما تکرار شوندس مثل یه خاطره دور ،منم بچع بودم میگفتم یه فیلم ترسناک دیدم و از این طریق یه صحنه هایی یادم بود و میترسیدم همه میگفتن تخیل منه و هیچ فیلمی نبوده بعدا که برای داییم اون صحنه هارو توصیف کردم یادش اومد یه فیلم ترسناک گذاشته و دیده با همین صحنه ها من اون موقع اتاق خواب بودم ولی انگار اونا فکر میکردن من خوابم و من همه چیزو دیده بودم اگر تخیل بود عوض میشد ولی ماله من مثل شما همیشه تکراری بود
دارای دیدگاه Mar 7, 2022 توسط سارا سادات
ویرایش شده Mar 7, 2022
خیلی ممنونم از راهنماییت.
ولی متاسفانه قیافه اون مرد خوب تو ذهنم نیست که بتونم به کسی بگم یه مرد با این مشخصات و شناساییش کنن. ولی میدونم یه مرد بالغ بود. فقط جزییات کاری که اون مرد با من میکرد تو ذهنم مونده. حتی تو فکرم میاد که تو یه اتاقی با اون مرد تنها بودم؛ که جزییات اون اتاق رو هم خوب یادم نیست. ولی فقط میدونم که اون اتاق رو هم نمیشناسم و نمیدونم که کجاست.  
اینم یادمه که اون مرد با من با مهربونی حرف میزد. یه چیزایی میگفت انگار مثل این که اینجاتو بخورم. من فکر میکردم اونجامو داره میخوره. پاهامو با دست هاش محکم گرفته بود در حین انجام این کار تا نتونم پاهامو جمع کنم.
این جوری که یادم میاد یه مدت نشستم و پاهام بازه و اون مرد پاهامو محکم با دست هاش گرفته تا نتونم پاهامو جمع کنم و اون کار رو با من میکنه. یه مدت دراز کشیدم و اون مرد پاهامو باز کرده و محکم با دست هاش گرفته که نتونم پاهامو جمع کنم و ناحیه تناسلیم رو با دهنش میگیره. میمکه. میبوسه...من فقط نگاهش میکردم.
اگه درست تو ذهنم باشه انگار اول نشستم و شلوار پامه و اون مرد این کار رو با من میکنه و خشتک شلوارم از اب دهنش خیس میشه. بعد دراز کشیدم و نه شلوار پامه نه شورت و اون مرد با من این کار رو میکنه و ناحیه تناسلیم خیلی خیس میشه از اب دهنش. فکر میکنم اون مرد یه مدت که کم نبوده، یعنی به نظرم میاد چند دقیقه نبوده بیشتر بوده چون طول کشیده، این کار رو با من میکرده.   
بچه مهدکودکی و دبستانی بودم که به قدری با اطمینان فکر میکردم واقعیه که از خودم میپرسیدم چرا این مرد این کارو با من میکرد؟ یا به این فکر میکردم که میان اینجای دخترو میخورن.... راهنمایی و دبیرستان که بودم میگفتم حتما خواب بوده یا خیالبافی خودم بوده. اخه چرا من داد نزدم از کسی کمک بخوام؟ جیغ نزدم؟ و.... اما حالا از خودم میپرسم که اگه خواب یا خیالبافی خودمه پس چرا این همه مدته از بچگی تا حالا تو ذهنم میاد؟ درحالی که بقیه خواب ها و خیالبافی هام این همه تو ذهنم نمیان؟ حتی یه زمانی فکر میکردم که این کار رو از کسی شنیدم یا تو فیلمی مثلا خونه فامیل ها که ماهواره داشتن دیدم. اما الان از خودم میپرسم که پس چرا تو ذهنم میاد که این کار با خود من انجام شده؟ مثلا تام و جری دیدم. تام میزنه تو سر جری. ولی من فکر نمیکنم تام تو سر من زده. اما این کار رو فکر میکنم با خودم انجام شده!
دارای دیدگاه Mar 9, 2022 توسط نگین رحیمی
منم یه تجربه مثل این داشتم.
بچه بودم داداشم که ازم ده سال بزرگتره یه کاری مثل این میکرد. هروقت مامان و بابام خونه نبودن منو به زور میبرد میخوابوند و شلوارمو درمیاورد و اوایلش از رو شورت دهنشو میذاشت و با لباش فشار میاورد و میگرفت. منم میترسیدم بگم به مامان و بابام. نمیدونستم چه جوری بگم بهشون. بعد پررو تر شد و شورتمم درمیاورد و لیس میزد اون قسمتمو و با لباش فشار میاورد و میگرفت. از قبل این که مدرسه برم انگار 6 سالگیم شروع کرد این کاراشو تا فکر کنم سوم دبستان بودم ادامه میداد و میگفت خیلی بهش حال میده. اخرش یه روز که مامانم رفت بیرون و این دوباره منو برد و شروع کرد مامانم یه چیزی رو خونه جا گذاشته بود زود برگشت که ببره. داداشمم متوجه برگشتن مامانم نشده بود و داشت ادامه میداد. مامانم اومد دید کارشو. اومد یه کشیده محکم خوابوند تو صورتش و کلی دعواش کرد. داداشم دیگه از این کارا نکرد.
البته الان که نهمم ولی نمیدونم بزرگ شم بخوام ازدواج کنم باید بگم به خواستگارم که داداشم این کارو باهام میکرده؟؟؟؟؟اگه پرده بکارتم اسیب دیده باشه چی؟؟؟
پاسخ داده شده می 8, 2022 توسط شایان
خب سوالی ک پیش میاد اینه ک آیا وقتی مهد کودک میرفتین مرد اونجا کار میکرده؟یعنی کارمند مرد داشتن؟

شما مطمئن باش ک این چیزی ک گفتی فانتزی نیست بلکه واقعا اتفاق افتاده اگ فقط فانتزی بود تصویرش انقدر واضح جلو چشمت نمیومد تا جایی که بخوای چندین سال باهاش خودارضایی کنی

از راه هیپنوتیزم میتونی ب گذشته برگردی و ببینی این اتفاق دقیقا چجوری افتاده


یاعلی
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط سارا سادات
ممنون از راهنماییتون.
نه تو مهدکودک مربی مرد نبود. همه زن بودن.
مهدکودکمون یه قسمت از بیمارستانی بود که مامانم توش پرستار بود و کار میکرد. هممون بچه های کارکنان همون بیمارستان بودیم که به اون مهدکودک میرفتیم.
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط شایان
پس شاید یک یارویی یهو اومده از توی بیممارستان با شما اون کارو کرده جز این مورد چیز دیگه ای فک نکنم باشه
دارای دیدگاه می 12, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
ویرایش شده می 12, 2022
چی میگی شایان الکی یه چیزی مینویسی فسادو تو جامعه رایج میکنی؟؟؟؟
مردای جامعه ما این قدر پاک و درست اند که حتی اگه تو مهدکودک هم کار کنن از این کارا با بچه ها نمیکنن. اصلا مریضی که مریضه و درد میکشه. چه میفهمه دختر چیه که بخواد باش همچین کارایی کنه؟ که میگی از تو بیمارستان اومده. اصلا تو هیچی نمیدونی فقط خواستی یه چیزی بنویسی که جامعه رو فاسد کنی. این کار تو رواج فساد تو جامعه هست. جامعه ما این قدر پاک و خوبه که مردم ما این قدر درست و پاکن که اصلا فکرشون به این چیزا نمیرسه. اون وقت میان میخونن این دروغ هایی که تو نوشتی رو و به انحراف کشیده میشن. میگن مام بریم تو مهدکودک و بیمارستان با دختربچه ها این کارا رو کنیم. تو داری فسادو تو جامعه رواج میدی.
ساده تر بگم برات'((((  من نه تنها  به هیچ دینی بلکه به خدا هم  اعتقاد ندارم' و به بهشت و جهنم م اعتقاد ندارم اما به تمام گناهان و حلال و حرام و دزدی و مال مردم خوردن و زنا و تجاوز ووووو اعتقاد دارم   و معتقدم که تمام چیزها در همین دنیا گریبان ما رو میگیره و کاراما یا همان قانون طبیعت در همین دنیا پاسخ خوب و بدی ما رو میده  )))) و اما  دختر  عموم که به دنیا آمد مادرش مریض و ضعیف بود و شیر نداشت براش و مادر من چند وقتی بهش شیر داد  و بعدها من و برادر کوچیکتر از خودم که برای ازدواج با همون دختر مناسب بودیم با وجود اینکه دختر زیبا و نجیب و آبرومندی بود و با وجود اینکه از دو پدر و دو مادر جداگانه بودیم بخاطر همون شیری که از مادر ما خورده بود و به حرمت همون شیر عین خواهر و برادر به هم نگاه می کردیم و حتی به فکر ازدواج که در تمام دنیا حلال و قانونی هست هم نیفتادیم. یعنی ببین چه قدر جامعه ما پاک و درسته. چه طور ممکنه چنین اتفاقی تو جامعه ما بیفته؟
من با این که حالم از اسلام و قران و اهل بیت به میخوره. چون اینا عرب هایی اند که کشور مارو گرفتن و ما رو زیر سلطه و بردگی خودشون بردن. اما فهمیدم این یارو قصدش از پرسیدن این سوال فقط و فقط رواج دادن فساد تو جامعه هست.
دارای دیدگاه می 19, 2022 توسط مینا
اه چته تو کاربری که اسمتو گذاشتی بیدل بیدل!!!
پایین خیلی از سوالای سایت رفتی نوشتی طرف دروغ میگه.
تو از کجا میدونی کی راست میگه کی دروغ؟
خودت مشکل داری.... فکر میکنی همه دروغ میگن...
پاسخ داده شده می 8, 2022 توسط شایان
درضمن انقدر هم ج*ق نزن میمیری آخرش ناکام میمونی

وقتی ازدواج کنی دیگ حسی ب رابطه * جنسی با همسرت نداری
نه ک بی حس باشی نه منظورم اینه ک ازون راه ب ارگاسم نمیرسی دایی

انقدر هم ب اون پسر خاله * مادر مردت انگ نزن
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط سارا سادات
دیگه یک ساله خودارضایی نمیکنم اما اون تصاویر همچنان تو ذهنم میاد.
پاسخ داده شده می 12, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
ویرایش شده می 12, 2022
این چه حرفیه میزنی؟؟؟؟؟
تو اصلا از این فکرا هیچ وقت نداشتی. هیچ وقت چنین تصاویری تو ذهنت نمیومده. فقط خواستی دروغ بگی تا یه عده بیان نوشته هاتو بخونن و تحریک شن و به انحراف کشیده شن و جامعه فاسد شه.
تو فقط خواستی دروغ بگی و همه چیزایی که نوشتی رو از خودت ساختی تا جامعه رو به فساد بکشونی.
اصلا نوشتی سارا سادات. چیه به نسبت مینازی؟ به جای نازیدن به این که از نسل عرب هایی یاد بگیر که با دروغ ساختن جامعه رو به فساد نکشونی.
من که اصلا به سید و خدا و پیغمبر و بهشت و جهنم و اسلام و اهل بیت و این ها اعتقاد ندارم.
ساده تر بگم برات'((((  من نه تنها  به هیچ دینی بلکه به خدا هم  اعتقاد ندارم' و به بهشت و جهنم م اعتقاد ندارم اما به تمام گناهان و حلال و حرام و دزدی و مال مردم خوردن و زنا و تجاوز ووووو اعتقاد دارم   و معتقدم که تمام چیزها در همین دنیا گریبان ما رو میگیره و کاراما یا همان قانون طبیعت در همین دنیا پاسخ خوب و بدی ما رو میده  )))) و اما  دختر  عموم که به دنیا آمد مادرش مریض و ضعیف بود و شیر نداشت براش و مادر من چند وقتی بهش شیر داد  و بعدها من و برادر کوچیکتر از خودم که برای ازدواج با همون دختر مناسب بودیم با وجود اینکه دختر زیبا و نجیب و آبرومندی بود و با وجود اینکه از دو پدر و دو مادر جداگانه بودیم بخاطر همون شیری که از مادر ما خورده بود و به حرمت همون شیر عین خواهر و برادر به هم نگاه می کردیم و حتی به فکر ازدواج که در تمام دنیا حلال و قانونی هست هم نیفتادیم. یعنی میگم ببین جامعه ما چه قدر درسته. چه قدر جامعه ما پاکه. اون وقت تو میگی وقتی بچه بودی یه مردی باهات این کارو کرده؟ تو جامعه پاک ما؟؟؟!!!!!!
نه معلومه تو داری دروغ میگی. این ماجرا رو هم از خودت دراوردی. فقط خواستی یه چیز بنویسی که مردم جامعه بیان بخونن و تحریک شن و به انحراف کشیده شن. تو قصدت از ساختن این ماجرای دروغ و گذاشتنش تو این سایت فقط و فقط به انحراف کشیدن جامعه و رواج دادن فساد در جامعه هست.
ادم باش. لازم نیست از نسل عرب هایی باشی که هیچ کدومشونو قبول ندارم.  چون من اریایی هستم. عرب نمیپرستم. دین عربی هم نمیخوام.
دارای دیدگاه می 14, 2022 توسط سحر
واااای یکی این دیوونه رو ببره پیش روانپزشک یا تیمارستان.... ثواب داره والاه.....
تو از کجا میدونی این شخص داره دروغ میگه؟؟؟؟؟؟؟
دارای دیدگاه ژوئن 2, 2022 توسط موهوعی
داداش کمتر تو اینستا و این چیزا بچرخ مخت کاملا گوزیده هر چی چرت و پرته تو مغزت داری اینجا نشخوار میکنی. برات ارزوی سلامتی دارم داداش ایشالا زود خوب میشی
دارای دیدگاه ژوئن 8, 2022 توسط رها
موهویی به اون سارا سادات بدبخت میگی مخش گوزیده؟؟؟؟؟
سارا سادات که نوشته از وقتی بچه کوچیک بوده این چیزا تو فکرش میومده.دسترسی به پورن و حتی ماهواره هم نداشته. پس اینا نمیتونه تقصیر اینستا و اون چیزا باشه. سوالشو بخون. عجولانه قضاوت نکن.
چرا بعضیا تا میبینن یه نفر سوالی پرسیده در همین زمینه های روابط جنسی و فانتزی جنسی و اینا میگن رفتی تو اینستا این جوری شدی. شاید واقعا طرف مشکلی داره و تقصیر اینستا و اینا نیست.
مخ خودت کاملا گوزیده که زود قضاوت میکنی و مشکلات مردم رو مسخره میکنی.
تو هرچی چرت و پرته تو مغزت داری اینجا نشخوار میکنی که همین جوری الکی و بدون این که حتی سوال طرف رو تا اخرش بخونی میای قضاوتش میکنی.
دارای دیدگاه ژوئن 8, 2022 توسط امیر
رها شاید منظور این موهویی از کسی که مخش گوزیده و چرت و پرت نشخوار میکنه اون کاربره بیدل بیدل باشه. چون کسی که سوالو داده که اسمشو نوشته سارا سادات. ساراسادات اسم دختره. این موهویی گفته داداش. بیدل فکر کنم اسم پسر باشه.
دارای دیدگاه اوت 11, 2022 توسط بی نام
آقا یا خانم بیدل بیدل  بهتر است اول خودت را معرفی کنید که کی هستی و چی در چنده داری که ژست  روشنفکری و ادای ایرانی بودن را در میاوری. اگر نمی دانی و نمی فهمی. بدان تمام ادیان بزرگ از مسیح و یهودیت و اسلام.  هیچکدام از اروپا و آمریکا نبودند ولی مردم آن جا به مسیحیت خیلی پایبند هستند و هیچکدام مثل تو. فضل فروشی نمی کنند که چون پیامبر  آلمانی و یا ایتالیایی و غیره نیست پس ما مسیحی نیستیم اصلا تو کی هستی در پیشگاه خداوند که برای او خط و نشان و شرط و شروط می گذاری. همین جند خط که نوشتی نشان دهنده عقل و فهم و شعورت هست و بقیه نظراتت بماند برای دم کوزه
پاسخ داده شده ژوئیه 14, 2022 توسط بی نام
یکم دیر دارم اینو بهت میگم... اما من هم یه همچین خاطره ای دارم
خاطره هه:
من با داداشم داریم رو تخت با اسباب بازی بازی میکنیم
که من تشنم میشه و میرم که آب بیارم
و وقتی که میرم آب بیارم؛ از بالکن یه خرس میاد تو خونه و اونجا خاطره تموم میشه
خاطره م اینقدر واقعی بود که شبا پیش داداشم میخوابیدم برا یه مدت (از ترسم)
به بقیه هم میگفتم، میگفتن ببین قوه تخیلش چقد قویه!!!!
منم عین سگ ناراحت میشدم چون هییییچچچچکی باورم نمیکرد
بعدها که اینقدر میومد توذهنم تمرکزی برای درس خوندنم نمونده بود
پیش خودم فکر کردم: اخه همه ش واقعی بوده پس چطور هیچکی باورم نمیکنه، خواب هایی که میبینمم که جزئیاتش کمه اما این خیلی خوبه و انگار توش هستم (میدونم که تو هم این حس رو داری) اما خب باهاش کنار اومدم و بعد یه مدت بهم ثابت شد که ساخته ذهنم بوده
حالا تو چرا اینطور شدی؟ توی خواب باشی و بفهمی که توی خواب هستی، باعث میشه که هرچی که تو بخوای اتفاق بیوفته و همچی یهو واقعی بنظر میاد، بهش هم میگن lucid dreaming تو هم احتمالا این فکر رو کردی، چون این تو غریضه بچهاست که راجع به این چیزا بدونن مخصوصا کلاس اولی ها و کم سال ها
خلاصه بعد اینکه اون خواب رو دیدی، یادت رفته که اون اصلا یه خواب بوده!
و اینطور توی ذهنت جا افتاده که اون مرد همچون کاری کرده
میدونم چه جوریه اون تصوری که داری
انگار صورت و دستاش تار هست و فقط پاها و اونجات و دهن اون مرد با کیفیت و واقعیه
اگه چیز هایی که گفتم درسته، پس صد در صد ساخته ذهنته و وقتی که بفهمی ساخته ذهنته، کم کم از یادت میره
بازم سوالی داشتی بپرس
موفق باشی!
پاسخ داده شده اوت 14, 2022 توسط Helen
سلام من ۱۹ سالمه.من وقتی کلاس سوم و چهارم بودم یه بابای مدرسه داشتیم هیکلی قد بلند تیره رنگ و سیبیلو بود و سیبیلاش سیاه.من ازش میترسیدم.بعد همیشه خواب میدیدم من تو مدرسه گیر افتادم و شب شده اون منو برده آزمایشگاه مدرسه زیر زمین رو تخت بسته بهم آمپول میزنه خب من اونموقع درمورد تجاوز و اینا نمیدونستم ولی تو خواب میدیدم اذیتم میکنه و منم بدنم داغ و سرد میشد تو واقعیت و حس میکردم هم خوشاینده) و هم ناخوشایند.من این خوابارو خیلی میدیدم تا اینکه فکر کردم شاید به من آسیبی رسونده اما اون بنده خدا اصلا کاری به من نداشت نمیدونم چرا این فکره رو داشتم .نمیدونم چرا اصلا اینقدر ازش بدم میومد و یه مدت با فکر کردن به اینکه منو گروگان گرفته و بهم آمپول میزنه متاسفانه خود..یی میکردم والبته نمیدونستم ماهیت این کار چیه و کار اشتباهیه و کلی انرژی ازم میگرفت اما بعد مدت کوتاهی از ذهنم پاک شد. اما هیچ وقت متوجه نشدم چرا من یه مدتی حالم ناخوش بود و انگار اون مرد اذیتم کرده بود.انگار هم واقعی بود هم نه،الان تو جامعه با مردها مشکل ندارم و ازشون نمیترسم ولی حریممو باهاشون خیلی حفظ میکنم مشاورهای زیادی هم رفتم درمورد مشکلات دیگم اما درمورد مشگل ارتباطیم با جنس مخالف صحبت کردم هیچ کدوم تشخیص نداد که توی کودکی مورد آزار و اذیت مردی بودم،چون اصلا من صحنه ای به یا ندارم فقط خواب میدیدم چون از اون مرد میترسیدم و حس بد بهم میداد بی دلیل.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,567 کاربر

سوالات مشابه
9 پاسخ 2,740 بازدید
سوال شده اکتبر 7, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
2 پاسخ 425 بازدید
14 پاسخ 8,092 بازدید
2 پاسخ 706 بازدید
5 پاسخ 1,405 بازدید
سوال شده می 22, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بهار
...