مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من یه ترنس مردم و تازگیا کام اوت کردم

665 بازدید
سوال شده Mar 14, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مانی
نمایش از نو Mar 28, 2022
سلام من یه ترنس مرد ۱۵سالم تازگیا به خالم که خیلی بهش اعتماد دارم گفتم ترنسم و اون گفت که هنوز بچه ای و باید چند سال بگذره تا بفهمی ترنسی ولی من دیگه نمیتونم تحملش کنم دارم نابود میشم دیسفوریام داره کم کم میخورتم چجوری بهش بفهمونم که من واقعا یه پسرم؟و حتی بدتر چجوری به والدینم بگم پسرم؟لطفا کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 14, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه تشخیص گذاری ترنس بودن نیاز به زمان دارد و به این راحتی نمی توان تشخیص گذاری کرد که شما ترنس هستید و یا این بهم ریختگی های شخیصتی شما نشعت گرفته شده از مشکلات دیگری می باشد . اما در هرصورت با هر تشخیص گذاری اگر شما از هویت جنسی خود رضایت ندارید و در این مسیر با مشکل مواجهه شده اید بهتر است که در زمان مناسب در احترام با پدر و مادر در این مورد صحبت کنید و تا حدودی که امکان دارد این موضوع را بیان کنید و از آنها درخواست مراجعه به روان پزشک و روانشناس را داشته باشید .

در مورد دیسفوریای که تجربه می کنید خب این به دلیل شرایط روحی شما می باشد و در بسیاری از مشکلات روحی به چشم می خورد

 نتیجه برخی شرایط روحی است. این بدان معناست که یک فرد ممکن است در بعضی از مواقع دچار دیسفوریا شود در حالیکه در بعضی موارد دیگر نیست.

این حالت شامل طیف گسترده ای از موقعیت ها است که ممکن است آسیب شناختی باشد یا نباشد. همه ما در برهه ای از زندگی دچار بی نظمی هستیم و می تواند پاسخی به اتفاقات منفی روزمره باشد. ذکر این نکته مهم است که دیسفوریا یک علامت است ، نه یک نهاد تشخیصی.

در این مسیر بهتر است که شما برای بهبود شرایط روحی خودتان و طی کردن مسیر رشدی بهتر روند روان درمانی و مراجعه به روان پزشک را در همین زمان شروع کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,019 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,959 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 788 بازدید
5 پاسخ 713 بازدید
7 پاسخ 758 بازدید
1 پاسخ 141 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Selena ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 338 بازدید
...