مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بی احترامی به پدرم.....

252 بازدید
سوال شده اوت 24, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ندا
سلام.خانواده مادرم جلوی من که * دختر ۲۴ ساله هستم مدام ب پدردم بی احترامی میکنن و بهش فحشای بد میدن ولی مادرم ناراحت میشه و چیزی نمیگه .اونها پشت سر پدرم همش بهش فحاشی میکنن و منم مدام گریه میکنم چون پدرم خیلی خوبه و اصلا ب اونا بی احترامی نمیکنه و خیلی کارا کرده براشون.از همشون متنفر شدم.دیگه دوس ندارم برم خونه خانواده مادرم.چجوری باید با داییام و خالم و پدربزرگ مادربزرگم حرف بزنم که اینقدر بی احترامی نکنن
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 26, 2018 توسط shaylan
خب عزیزه من برو پیشه مامانت اعتراض کن یه حرفی بزنه اگه اینقد ناراحت میشی هم باید بری با خانواده مادرتون یه بارم شده هشدار بدی اگه باز رعایت نکردن حق داری ازشون متنفر باشی
دارای دیدگاه اوت 26, 2018 توسط ندا
سلام.من اتفاقا ایندفعه باهاشون دعوا کردم با همشون و بهشون گفتم حق ندارین به پدرم فحاشی کنین ولی همشون باهام قهر شدن و حق رو به من ندادن که من ناراحت بشم.منم تصمیم گرفتم دیگه خونه هیچکدومشون حتی پرربزرگ مادربزرگم هم نرم.چون دفعه اولشون نیست که اینکارو میکنن.ممنونم که راهنماییم کردید.
پاسخ داده شده اوت 26, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اوت 29, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید ایا قبول دارید که ما خودمون مسئول حفظ احترام هستیم  ..وقتی خودمون تلاش کنیم که به دیگران اثبات کنیم که  حق ندارند در مورد ما قضاوت بدی داشته باشند و البته ن ع ب خورد این یک نکته مهم و قایل توجه است از سویی دیگر یک نکته مهم این است که بدانید  که  اگر دیگران بدون دلیل توهین می کنند بهتره ارتباط قطع شود و یا بازخورد درستی داده شود که افراد متوجه شوند  که چه شرایطی وجود دارد..به هر صورت اینها نکات مهمی هستند که باید توجه داشته باشید ..
واقعا اگر این طوره که شما می ف مایید بهتره بهشون تذکر بدید نه اینکه سکوت کنید و ارتباط قطع بشه که متوجه شرایط بشوند .به هر حال دلیل نداره که با افرادی مرتبط باشیم که سلامت روان ما رو به خطر می اندازند و برای ما ایجاد مشکل می کنند ..
به هر صورت پدر خانواده هم نقش بارزی دارد در زندگی  و اگر قرار باشد مورد توهین از سمت اقوام قرار بگیرید جایگاه خود را از دست خواهد داد و این جایگاه متزلل می شود .
پس رفتار خود ایشون در قبال فامیل و شما اهمیت ویژه ای دارد .
موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,652 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 268 بازدید
2 پاسخ 154 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط نیایش
1 پاسخ 75 بازدید
0 پاسخ 119 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ملینا
3 پاسخ 935 بازدید
0 پاسخ 202 بازدید
سوال شده اوت 20, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...