مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

★سایکوز یا جن؟▲فرق اسکیزوفرنی و جن زدگی؟■تجاوز جن به انسان!●هرکس جن دیده یا در مورد اجنه اطلاعات داره بیاد.◆ (0_0)

2,122 بازدید
سوال شده Mar 28, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط §▼✦*زهرا*✦▼§ (0_0) 1 نشانه گذاری شده
ویرایش شده Mar 28, 2022
سلام.

(من این سوالو دادم دیشب امروز صبح اومدم دیدم حذف شده. نمیدونم چرا حذف شده؟ دوباره سوال میدم.)

نمیدونم این مشکل روانیه یا واقعا خونمون جن داره؟

ببینید این ها میتونه علایم سایکوز باشه یا نه واقعا جن تو خونمونه؟

 اسکیزوفرنی ممکنه خواهرم داشته باشه یا نه واقعا جن میبینه؟

یه مدته اومدیم خونه جدیدمون. خونه قدیمی حیاط داره. قبل این که بیایم اینجا خواهرم خوب بود اما از وقتی اومدیم اینجا یه جوری شده. میگه اجنه رو میبینه که به این خونه رفت و امد دارن! میگه اجنه باش حرف میزنن!

البته مام دیدیم که مثلا لیوان رو میذاریم تو اشپزخونه بعد میریم میبینیم تو اتاقه در حالی که اصلا تو اون اتاق نرفتیم! یا وسایلمون زیاد گم میشن! بعضی هاشون بعدا پیدا شدن بعضی هاشون هنوزم پیدا نشدن! یه صداهایی هم میاد اما فکر نمیکنم مربوط به جن باشه صداها. مثلا از در و دیوار یا وسایل یه صدایی میاد. یا مثلا صدای راه رفتن میاد که میگم لابد از کوچه هست یا صدای افتادن که میگم لابد گربه داشته از دیوار بالا میرفته افتاده. یه وقت هایی هم صدای حرف زدن وقتی میخوام از خواب بیدار شم شنیدم که چون بین خواب و بیداریه میگم لابد یه قسمت خوابمه. من و بقیه اعضای خونواده که تاحالا جن ندیدیم فقط خواهرم ازشون حرف میزنه.

خواهرم میگه یکی از جن ها که پسره عاشقش شده و میگه تو نباید با هیچ ادمی ازدواج کنی چون مال من باید باشی! اگه کسی بخواد بات ازدواج کنه خودم فراریش میدم! برا خواهرم دو بار خواستگار اومده که دو بار هم به هم خورده! یه خواستگار کاووس میدیده در مورد خواهرم! خواستگار دیگم که اومد وقتی خواهرم داشته چای میاورده یهو ولو شده چای ریخته رو سر خواستگار و مادرش! بعد خواهرم میگفت جن بهش پشت پا زده این جوری شده! خلاصه نخواستن خواهرمو.

خواهرم میگه اون جنی که عاشقشه حالا درست از حرفاش نفهمیدم که مسیحیه یا مسیحی میخواد بشه یا مسیحی بوده کافر شده و خواهرم میگه این جن چندبارم بهش تجاوز جنسی کرده!

همسایه هام میگن این خونه جن داره! ولی کسی که خونه رو بهمون فروخت چیزی از جن بهمون نگفته. حالا که خونه رو خریدیم و اومدیم نشستیم از همسایه هاش میشنویم اجنه مالک قبلی خونه و خونواده اش رو هم اذیت میکردن! ولی داداشم میگه این همسایه ها چندتا ادم کم سواد اند. یه چیزی الکی میگن. جن کجا بود؟

یکی از فامیلامون هم میگه فضای خونتون سنگینه. حتما تو خونتون جن هست! اما من که نمیفهمم فضای سنگین خونه یعنی چی؟ به نظر من که خونمون عادیه. خیلی هم قشنگه. تو حیاطش درخت و گل و بوته و حوض داره. خیلی خوبه. خیلی از فامیلامونم میان خونمون میگن چه خونه قشنگ و دلبازیه.

منم البته برام چندبار پیش اومده که شب خوابم. تو خواب میبینم با کسی که نمیشناسمش رابطه جنسی دارم و خیلی هم حس خوبی بهم میده. یا خواب های دیگه ای با مضامین جنسی میبینم. تو اینترنت یه جا نوشته بود اگه تو خواب ارضا شدین باید غسل جنابت کنین چون یه جن اومده باهاتون سکس کرده وقتی خواب بودین! یعنی اون اجنه میان به من هم تجاوز میکنن؟!

من همش میترسم خواهرم اسکیزوفرنی گرفته باشه یا یه بیماری تو این مایه ها. اخه این حرف ها چیه میزنه؟! مگه ادم میتونه جن رو ببینه؟! مگه جن پسر و دختر داره؟! مگه جن عاشق ادم میشه؟! مگه جن ها دین دارن؟! مگه جن میتونه به ادم تجاوز جنسی کنه؟!

شما کسانی که میخونید سوالمو تا حالا جن دیدین؟ جنی که شماها دیدین چه جوری بوده؟ به نظرتون ممکنه خواهرم واقعا با اجنه در ارتباط باشه؟! ممکنه واقعا خونمون جن داشته باشه؟! تا حالا خونه ای که جن داشته باشه دیدین؟ اون خونه چه جوری بوده؟

راستی فرق اسکیزوفرنی و سایکوز با جن زدگی چیه؟ چه جوری میشه فهمید شخص اسکیزوفرنی یا سایکوز گرفته یا جن زده شده؟
6 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 28, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما زهرا جان

در این مورد نیاز است که شرایط خواهر شما به صورت دقیق توسط روانشناس بررسی شود تا بتوان در این مورد نظری بیان کرد. اینکه برای خواهر شما حتی اگر این موارد را توهم در نظر بگیریم نمیتوان تشخیص اسکیزوفرنی داد بهتر است تشخیص گذاری را به متخصص واگذار کنید و ایشان را تشویق به مراجعه حضوری به روانشناس کنید.

خواب های جنسی یک امر طبیعی می باشد اما اگر این مسائل در مورد جن در خانواده شما زیاد در مورد آن صحبت می شود و یا خودتان این مسائل را زیاد دنبال می کنید خب دیدن خواب هایی در این زمینه نیز یک امر طبیعی هست . دیدن خواب های جنسی و رسیدن به ارگاسم به نام ارگاسم شبانه معروف است و این موضوع ارتباطی با روابط با جن ها ندارد این اتفاق از دوران نوجوانی می تواند برای هر فردی رخ بدهد و کاملا ارگاسم شبانه یک اتفاق طبیعی می باشد.
پاسخ داده شده Mar 28, 2022 توسط سمیه
سلام زهرا خانم.

موقع اذان از تلویزیون یا رادیو یا گوشیتون بزارید صوت اذان تو خونه پخش بشه

آیه الکرسی بنویسید اینجوری  

بسم الله الرحمن الرحیم

الله و لا الله الی هو الحی القیوم

هر تیکه رو * کاغذ روی هر دیوار خونتون * قسمت رو بچسبونید جوری ک دور تا دور خونتون کامل بشه

نماز و قرآن بخونید

همراه خودتون آیه الکرسی داشته باشید
پاسخ داده شده Mar 28, 2022 توسط amir32 حرفه ای (300 امتیاز)
قضیه ماورایی هستش و اصلا به سادگی هم نمیشه حلش کرد تمام سوالاتی که پرسیدی بله چنین چیزایی هستش اجنه هم جفت آفریده شدن و مدکر و مونث دارن خواهرتم راست گفته تا این موضوع رفع نشه یا اصلا نمیتونه ازدواج کنه اگرم ازدواج کرد زندگیش یا از هم میپاشه و طلاق میگیره و یا کلا زندگی نکبتی خواهد داشت کسایی که میگن جن نیست و اینا کاملا یه حرف مسخرست این بیماری هم که گفتی میتونه از حضور اونها باشه
ببین عزیز اگه میخوای راهنماییت کنم بسم الله تجربه‌ش هم دارم اگه نمیخوای مطمئن باش که داری خودت و گول میزنی با انکار جن و سحر و اینا نشونشیم گفتم
پاسخ داده شده مارس 5, 2022 توسط سارا
سلام این موجودات از حضرت علی و سلیمان میترسن تو خونه بلند داد بزنید  اگه باز اذیت کنیی میسپارمتون به حضرت علی و سلیمان   تو مایع ظرفشویی سرکه سفید بریزید رو آیینه اتاق خوابتون لطفا شب بپوشونید و شب ها سعی کنید تو آیینه زیاد خیره نشید مخصوصا اگه عکس تخت میفته روی آیینه پوشونده شود  ایت الکرسی و ۴ قل بخون همیشه اسپند دود کن مخصوصا غروب اذان مغرب سعی کن بلند پخش کنی تو خونه  لباس ها را بدون نام خدا در نیارید و روی زمین نندازید تا جایی که میشه   و از همه مهمتر نترسید خداوند بالاترین قدرت است........اخرین نکته مهمه نترسیدن و باور به اینکه خدا بالاترینه امیدوارم به کارتون بیاد ❤
پاسخ داده شده مارس 8, 2022 توسط روح کامــــــــرانی
سلام.
افرین خانم خوشم اومد.
ماه رمضونه اون وقت صدا و سیما یه فیلم که توش روح و جن و شیطان باشه پخش نمیکنه سر این که یه مشت خر خنگ میگن صدا و سیما نباید از این فیلم ها پخش کنه.
یکی از جذابیت های بزرگ و مهم ماه رمضون فیلم های روح و جن دار صدا و سیماست. حیف که از این فیلم ها امسال نیست. ماه رمضون بدون فیلم شیطان دار انگار اصلا یه چیزیش کمه....
حالا اومدم سوال شما رو خوندم خوشم اومد. به موضوع جالبی که جاش این روزها واقعا خیلی خالیه اشاره کردین.
پاسخ داده شده اوت 13, 2022 توسط مینو
جن دیگه اون جوری که شما دارین میگین هم نیست.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,860 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 158 بازدید
5 پاسخ 197 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط عفت
3 پاسخ 203 بازدید
سوال شده Mar 31, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط جواد صادقی
2 پاسخ 237 بازدید
1 پاسخ 727 بازدید
سوال شده ژوئن 3, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Mr.drv1370 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 464 بازدید
سوال شده می 11, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط ابراهیم
1 پاسخ 57 بازدید
0 پاسخ 178 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ناشناس ٢٤ ساله مرد مجرد
2 پاسخ 315 بازدید
...