مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشقی نوجوانی پسری...

240 بازدید
سوال شده مارس 4, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط ملیکا
سلام...  من 17 سالمه و دخترم اسمم هم هست ملیکا.
الان یک سالی هست که خانواده‌ام رو ندیدم چون ازشون فراری هستم در واقع زندگی من از اونجایی شروع شد که همش 15 سالم بود.......  یک روز که مدرسه تعطیل میشه با دوستام زدیم بیرون و تا اومدن سرویس چندتا کوچه دور زدیم تا اینکه آرینا دوستم به پسری اشاره کرد که پسره گفت ( گوه نخور)  حرف بدی بود ولی آرینا هم جوابش و داد و فرار کردیم.....  وقتی یادم میاد از این فضیه ها قلبم فرو میریزه از اینکه بعد از اون روز هرروز میومد دم مدرسه و بعد از یع مدت شماره اش و به دختری داد که الان فهمیدم خواهرشه و گفت اسم همین پسره ساتین هست و بعد از سه ماه شدیم عشق جانی دوری بدون تحمل بود گاهی شبا میومد دم پنجره اتاقم سنک میزد ولی یهو...... ساتین سیگار کشید و خانوادش گفتن اگر میخواد توی اون خونه باشه باید ترک کنه اما ساتین نتونست و با خواهرش سارا به من پیشنهاد فرار دادن....  سارا خیلی ازم التماس کرد و ساتین جلوم اشک ریخت که باهاشون برم....... من دیوونه ترین دختر دنیام قبول دارم قبول کردم برم نصف شب فرار کردیم با سارا و ساتین و بعدش الان یک سال هست که تهرانم و دیگه مشهد نیستوم.... ساتین تاحالا پیشنهاد هایی که دختر بودن ادم رو مبگیره نداده اما من میخوام برگردم پیش خانوادم و عشق ساتین رو دفن کنم ولی چطوری برگردم؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساتین توی این یک سال همیشع میگه هیچ وقت التماس نکن ولی الان میکنم عشق ساتین و با شکستن اولین قولش شروع مبکنم..
التماس میکنم تورو خدا من دیگه نمیخوام تهران باشم میخوام برگردم مشهد ولی چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 4, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما ملیکا جان

در هرصورت اگر شما در سن 15 سالگی اشتباهی را مرتکب شده اید به این معنا نیست که قرار است همه زندگیتان این اشتباه را دنبال کنید پس بهتر است به واقعیت های بیرونی هم توجه کنید شماها در سن نوجوانی هستید و با ریسک پذیری زیاد و بدون در نظر گرفتن مشکلات احتمالی و آسیب ها در زندگی فعلی و آینده این تصمیم را گرفته اید.

بهتر است با خانواده خودت تماس بگیری و در مورد اشتباهی که مرتکب شده ای صحبت کنید و در این مسیر با آنها همراه شوید ممکن است در اول مورد سرزنش و حتی عصبانیت انها قرار گیرید اما در هرصورت این مسیر پذیرش طی می شود و می توانید در روابط بهتری در یک محیط امن تر مسیر زندگیتان را ادامه بدهید.

حتی اگر در نظر بگیریم که شماها در این سن در زمان فعلی از نظر مالی هم مشکلی ندارید و یک محیط امن هم برای زندگی دارید بازهم داشتن خانواده و همراهی آنها در تمام مسیر زندگیتان اهمیت دارد.
دارای دیدگاه مارس 7, 2022 توسط ملیکا
نمشع نمتونم برگردوم
پاسخ داده شده سپتامبر 27, 2022 توسط نهال
خیلی جالبه ولی لطفا انقدر کپی اون رمان حرف نزن
یکم حالت هارو عوض کن
باشه؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,944 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 167 بازدید
سوال شده ژوئیه 31, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط امیر حسین
4 پاسخ 1,019 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
2 پاسخ 767 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
4 پاسخ 489 بازدید
سوال شده نوامبر 24, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 434 بازدید
سوال شده می 1, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط محمدقائم
...