مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

زندگی من از اول هم با بدبختی و رنگ عشق شروع شد

125 بازدید
سوال شده مارس 6, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط رها
سلام... اسمم رها هست... ببینید میدونم  ،  میدونم که هنوز تو سن نوجوانی هستم چون 13 سالمه و وقتی دوازده سالم بود یه بار عاشق شدم که قلبم بی نهایت شکست و مامانم فهمید و چند ماه بعد مادر پدرم جدا شدند البته با کلی اتفاقات و ابرو ریزی که پدرم کرد و بعدش چون تو خونه تنها هستم داداشم رئیس بازی درمیاره و منو میزنه و من تمام بدنم کبود هست و امسال سال 1401 تازه 13 سالم شد و من بعد از اینکه یه بار قلبم شکست زیاد به پسرا نگاه میکردم و توی دلم با خودم میگفتم هیچ ارزشی ندارم که پدرم رفت و داداشم منو همیشع میزنه و حتی کسی که عاشقش بودم دوسم نداره... برای همین حتی یه بار خواستم به خاستگاری یه نفر جواب مثبت بدم در صورتی که راضی نبودم ولی از این زندگی خلاص میشدم ولی درست روزی که خواستم به مامانم بگم جوابم مثبته بابام بعد از یک سال که ندیدمش زنگ زد و من که خیلی بابایی بودم هرروز باهاش صحبت کردم مامانمم میدونست ولی ناراحتیش رو بروز نمیداد منم درکش میکردم اما دلم که پیش پدرم هست چی؟؟؟  اما یه روز مامانم زنگ زد و گفت کع دونفر روی پهلوش چاقو گزاشتن و گفتن که مامانم نفقه‌ای که بابام میده رو نگیره و شکایت رو پس بگیره...  و من همون روز بابام رو مسدود کردم........ تا اینکه بعد از مدت ها قلبم تپش جدیدی شروع کرد... ببینید من کسی که دوسش داشتم پسر عموم آترین بود و مامانش هم خالم میشه هم زنعموم و از بخت منه بیجاره دوباره عاشق عشق اولم یعنی آترین شدم دقیق تر بگم یعنی قبلا که عاشق آترین بودم و فراموشش کردم دوباره عاشقش شدم چون میدیدمش به هرحال پسرخالم هم میشد اما متاسفانه دختر داییم مارینا بهم میگه که مادر آترین ازش خاستگاری کرده البته مارینا قبلا میدونست که من عاشق آترین هستم ولی اون هم عاشقش بود و بع خاطر من دست کشید از عاشق شدن چون من از بچه‌گی عاشق آترین بودم واقعا به مارینا افتخار میکنم اما این بار مارینا نباید دست بکشه هنوز هم آترین و مطمئنم دوست داره و بروز نمیده ولی هنوز معلوم نیست ازدواج کنن یا نه بعضی ها مخالف هستن و بعضی ها موافق البتع ما دختر هارو زود عروس میکنیم و یه روز قبل اینکه مامان بابام طلاق بگیرن خواهر آترین که آتنا هست بهم گفت که باباش گفته وقتی آترین بزرگتر بشه رها رو براش میگیریم...... اما الان که بابام نیستش که به خاطرش من رو به آترین بدن..... اما به خودم قول دادم به هاطر عشق بچگیم هیچ وقت ازدواج نکنم و فقط میخوام به درسم بپردازن..... خوب خواستم زندگی من رو هم بدونید و اگر جایی اشتباه کردم تصمیماتم رو بهم بگید ولی متاسفانع به خاطر عذابی که دارم هم اوفت تحصیل کردم چطور جبران کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 7, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که تجربه طلاق والدین و جدایی از پدر و در کنار آن تجربه این احساسات دوست داشتن در این سن و ارتباطی که به این شکل تمام شده است برایت با فشار روحی زیادی همراه شده است اما عزیزم در این مسیر بهتر است که در احترام به پدر و مادر سعی کنی که مشکلات آنها را به خودشان واگذار کنی و شما مسیر ارتباطی خودت را با هریک از آنها بسازید .

در کنار اینکه اگر ناراحتی و عصبانیتی هم وجود دارد بهتر است با خود پدر در مورد آن صحبت کنی.

در مورد تجربه احساس دوست داشتن خب تجربه احساس دوست داشتن چیز بدی نیست اگر به شرایط سنی و رشدی خودت هم توجه کنی و بدانی که قرار نیست تجربه هر احساسی با ارتباطی همراه شود.

بهتر است در کنار احترام به احساسات خودت تصمیم گیری در مورد این روابط و حتی ازدواج را به آینده و شرایط سنی و رشدی بهتر واگذار کنی تا بتوانی در این مسیر تصمیم گیری بهتری داشته باشی.

در زمان فعلی بهتر است که اولویت خودت را درس خواندن و افزایش مهارت هایت قرار بدهی تا بتوانی در اینده در شرایط بهتری برای زندگیت تصمیم گیری کنی.
دارای دیدگاه مارس 24, 2022 توسط رها
سلام من رهام.... حالم خیلی بده و نمیتونم آترین و فراموش کنم به اضافه اینکه همه الان دارن درباره نامزدیش صحبت میکنن  و فقط منم که نابود شدم نمیتونم فراموشش کنم...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,519 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 214 بازدید
6 پاسخ 909 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط SAMI ممتاز (160 امتیاز)
2 پاسخ 107 بازدید
1 پاسخ 157 بازدید
30 پاسخ 7,010 بازدید
9 پاسخ 871 بازدید
سوال شده نوامبر 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط SAMI ممتاز (160 امتیاز)
...