مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از عکس العمل خانواده میترسم خیلی میترسم

258 بازدید
سوال شده اوت 30, 2018 در مشاوره تلگرامی توسط گرگ تنها
یه سوال من ۱۳ سالمه پسرم عاشق یکی از دخترای فامیل شدم اونم عاشفمه باتلگرام و واتساپ ارتباط داریم اما اون میگه من اینطوری راضی نیستم باید با خانوادهامن موضوع  رو بگیم من میترسم خانواده هامون عکس العمل تندی داشته باشن چی کار کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 30, 2018 توسط shaylan
هنوز خیلی زوده بابا.مطمعن باش جداتون میکنن من یه بار امتحان کردم همه چی خراب شد
پاسخ داده شده اوت 30, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 11, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
به نظر شما در این سن نوجوانی که شما حساس هستید به نظرتون  درسته که این نکته  رو مطرح کنید که   به هر حال ازدواج و یا اشنایی بیشتر در سن نوجوانی سن حساسیت نسبت به جنس مخالف است به همین دلیل است که به هر حال افراد  فکر می کنند عاشق شدند .
عشق در این سن بیشتر به خاطر تغییرات جنسی و بلوغ و احساسی است که  باعث می شود افراد  فکر کنند علاقه شدیدی دارند در صورتی که اصلا چنین مساله ای مطرح نیست ..
عشق فقط یک بعدش این حسی است که دیگران دارند .بلکه ابعادی دیگری دارد که بعد از اتمام سن بلوغ اتفاق می افتد و کاملا شرایط عوض می شود .
به هر صورت اینکه با خانواده ها مطرح کنید قطعا بازخورد منفی خواخد داشت .
حق دارند که در این سن براشون عجیب باشد که شما   مساله عاشقی رو مطرح کنید و حتی بخواهید با هم باشید خب این شرایطی سختی است که باید در نظر داشته باشید ..
به هر حال افراد در زندگی علاقه ای به  جنس مخالف پیدا می کنند منتهی مهم این است که  در کجا  چه سنی با چه سطح شناختی  این مساله می تواند مطرح باشد ..
به هر حال زندگی که مساله ای نیست که فکر کنید اکنون مطرح کنید و بعد بدون دانستن باقی مسائل تصمیم بگیرید ..این نکته بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید .
به هر حال انتخاب با خودتونه ولی عمل شما هیچگونه منطقی ندارد که در مورد ان بخواهید ادامه بدهید و خانواده ها را مطلع کنید به فرض مطلع شدن اصلا سن و شرایط شما به نحوی نیست که بخواهند رضایت بدهند که شما با هم باشید و خب این طور شرایط هم سخت است .
بنابراین در نظر داشته باشید که  شما می توانید ایشون رو به عنوان گزینه ای ور نظر داشته باشید برای سالهای اتی منتهی گفتن شما هم باعث ایجاد دید منفی در خانواده ها خواهد شد و مشکلات زیادی را ایجاد می کند .
امیدوارم موفق باشید ..و تصمیم درستی بگیرید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,786 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 437 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط نازنین
0 پاسخ 169 بازدید
سوال شده ژوئیه 11, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Yasaman
1 پاسخ 279 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
سوال شده اکتبر 25, 2021 در مشاوره تلگرامی توسط زیبا
2 پاسخ 224 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بنده خدا
2 پاسخ 151 بازدید
...