مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمک درباره رابطه دوستی

161 بازدید
سوال شده مارس 8, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Mohsen.O ممتاز (120 امتیاز)
سلام

چند ماه رابطه من و دوستم خراب شده، فردی از روی حسادت و کینه ای که از من داشته با ساخت یک اکانت فیک در یک شبکه اجتماعی کاری کرد که من برای دوستم دروغگو شوم. من از ابن فرد شکایت کردم و دادگاهی شده است دو ماه طول کشید تا من این فرد رو به دادگاه بیارم. تمام نامه های دادگاه و پلیس و… برای دوستم ارسال کردم و توضیح دادم اما از او هیچ پاسخی نگرفتم. ما همدیگه رو در شبکه اجتماعی فالو داریم دو سه ماه پیش آخرین بار به من گفت که مزاحمم نشو و در این مدت هم این کار رو نکردم اما او در چت روم هایی که من با دیگر دوستانم هستم حضور دارد و تمام گفتگوهای صوتی من با دیگران را می شنود. چرا وقتی یک نفر اعتقاد دارد فردی دروغگو غیر قابل اعتماد مزاحم است یا از آن نفرت دارد بیاید در جمعی که او حضور دارد و صدای او را نیز می شنود در حالی که با بقیه افراد آن  جمع آنچنان صمیمیتی ندارد؟

من خبلی ناراحتم که رابطه ما خراب شده برای چیزی که مقصر نبودم    و نمی دونم چگونه باید آن را درست کرد اکر ممکنه من رو کمک یا راهنمایی کنید بین من و دوستم رابطه خویشاوندی نیز وجود دارد و به علت بعد مسافتی زیاد امکان ملاقات حضوری نداریم.

با تشکر
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 10, 2022 توسط بی نام
انگار اینجا فقط به پرسش های جنسی و سکسی پاسخ میدن
دارای دیدگاه مارس 10, 2022 توسط بی نام
دقیقا همینطوره فقط سوالات دوستی و حاملگی با پیشاب  و رابطه  از روی شلوار ،البته مشاور سایت جواب خاصیم نمیده حتما باید واسه ۴۵دقیقه مشاوره حضوری ۲۰۰ پرداخت کنی تا یچیزایی بهت بگن که خیلیم چیزای خاصی نیستن ،من دیدم خیلی از جوابارو که به سوالای قبلی دادن کپی میکنن واسه سوالای مشابه اصلا وقت نمیذارن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,812 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,045 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 293 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط .نازنین
3 پاسخ 184 بازدید
1 پاسخ 162 بازدید
2 پاسخ 247 بازدید
4 پاسخ 794 بازدید
2 پاسخ 364 بازدید
...