مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسریابی//خوبه دختر بره همسریابی؟//هرکی میتونه لطفا جواب بده. ~#~

164 بازدید
سوال شده مارس 19, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مهسا
سلام.
این که یک دختر جوون تو سن 21 و 22سالگی بره موسسه همسریابی از نظر جامعه بده؟ مردم چه فکری درموردش میکنن؟ مردم بفهمن ممکنه چه رفتاری باهاش کنن؟
اگه این دختر از طریق همسریابی ازدواج کنه، شوهر و خونواده شوهر و فامیل های شوهرش فکر بدی در موردش میکنن؟ چه فکری؟ ممکنه چه رفتاری باهاش کنن؟
اگه یه پسری از طریق دیگه ای(یعنی از طریق همسریابی نه. مثلا از طریق فامیل اشنا شده باشه با این دختر یا یه جا این دختر رو دیده باشه خوشش اومده باشه ازش) بیاد با این دختر ازدواج کنه؛ بعد خود پسره و خونواده پسره و فامیل های پسره بفهمن این دختر قبلا همسریابی رفته؛ فکر بدی در موردش میکنن؟ چه فکری؟ ممکنه چه رفتاری باهاش کنن؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 19, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مهسا جان

در این مورد نمیتوان یک دیدگاه را برای همه مردم بیان کرد و خب این بستگی به شناختی دارد که شما نسبت به افرادی دارید که برایتان دیدگاهایی که دارند از اهمیت برخودار می باشد.

در هرصورت با توجه به اینکه شما هنوز در شرایط سنی خوبی قرار دارید بهتر است از خودتان سوال کنید که دلیل این انتخاب چیست و چه چیزی باعث می شود که بخواهید از این طریق اقدام به آشنایی و ازدواج کنید؟

ببین عزیزم بهتر است که بعضی از مسائل برای خود شخص باشد یعنی اینکه اگر شما از سایت همسر یابی استفاده کرده اید خب دلیلی ندارد که خانواده همسرتان و یا همسرتان در آینده در این مورد اطلاعی داشته باشند و این یک موضوع کاملا خصوصی می باشد اما در مورد افکار آنها خب در این مورد هر فکری می تواند ایجاد شود و نمیتوان بیان کرد که یک فکر خاص برای همه شکل می گیرد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,070 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 531 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در قبل از ازدواج توسط ایمان
2 پاسخ 216 بازدید
1 پاسخ 68 بازدید
...