مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شک به رابطه تو واتس آپ

422 بازدید
سوال شده سپتامبر 16, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
با سلام

من و همسرم 15 سال پیش عاشقانه با وجود مخالفت های پدر و مادر بدلیل اینکه همسرم از ازدواج قبلی طلاق گرفته بودند انجام شد . من کارمندم و حقوق مختصری دارم و همسرم خانه دار است و یک پسر 14 ساله دارم بسیار باهوش و علاقمند به من و مادرش. همسرم همیشه از کنایه ها و انتقادهای مادرم و رفتارهای تبعیض آمیز آنها با وی و دو عروس شان می نالند که البته حق با ایشان است . همسرم زن بسیار صرفه جو و در زندگی فداکار است . چند وقت پیش تصادف کردم و همسرم چند مهره اش به هم چسبیده است و می بایست عمل کند لیکن دکتر گفته فعلا عمل لازم ندارد .از آن روز اعصابش به هم ریخته است و چند وقت پیش با هم رعوا کرده بودیم و من از روی عصبانیت گفتم طلاقت می دهم هرچند تصمیم عملی برای این کار نداشتم و از روی عصبانیت گفتم . اون هم گفت راهی را پیش خواهم گرفت که برگشتی وجود نخواهد داشت . از آن روز به بعد بسیار با دوستش در تلگرام و واتس اپ است وقت و بی وقت . البته برای کارهای خانه کم نمی گذارد . بسیار هم گفته بخاطر پسرم با تو زندگی می کنم . ولی من عاشقانه دوستش دارم ولی او مدام به من بی احترامی می کند چه جلوی پسرم و چه جلوی پدر و مادرش . شب ها چون بدلیل کمردرد تا دیروقت خوابش نمی برد و  بنابه نظر خودش برای رهایی از درد به واتس آپ و تلگرام پناه برده است . شب ها تا دیروقت تا ساعت 3 پای واتس اپ و تلگرام است . البته بر روی گوشی اش برای اینکه من و پسرم دست به گوشی اش نزنیم رمز گذاشته است و عنوان کرده است پسرم نباید به مطالبی که خانم ها برای هم می فرستند و شاید غیراخلاقی باشد دسترسی داشته باشد . چند شب پیش یک کاربر با نام زنانه دیدم که البته مطالبش بیشتر مردانه می خورد و همسرم برای او فرستاده بود قلبم برای توست و روزهای خوبی با تو دارم .

وقتی با شماره آن تماس گرفتم مردی پاسخ داد . ظهرکه به منزل رفتم خانمم عصبانی گفت با کی تماس گرفتی ؟ اظهار داشت آن مرد همسر آن زن است و به زنش شک دارد و شماره های ناشناس را پاسخ می دهد و چون دیده که تو بودی زنش و فرزندش را زده است .

اما دیشب دیدم باز هم با ان زن پیام رد و بدل شده بود و در پیام به او داده بود که " تو خوبی و با خوبی مثل خودت ازدواج کن . من اهل خیانت نیستم . قلب من مال توست . من هر هر کاری کردم نتوانستم به تو برسم . من اخر راهم . تو برو ازدواج کن . بهترین روزهایی را که داشتم با تو بود "

حالا مانده ام چکار کنم . پسرم در دعوای دو ماه پیش به مادر زنم گفته بود می خواهم خودم را بکشم " از آینده پسرم می ترسم . من عاشقانه همسرم را دوست دارم . اما او مدام مرا مسخره می کند و مدام حرف های دعوای دو ماه پیش را می گوید و می گوید تو مرا طلاق دادی . من فقط با تو همخانه ام " چکار کنم .

نمی خواهم متن من در سایت مشاهده شود و بصورت خصوصی برایم پاسخ را ایمیل کنید .

ممنون .
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 16, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 23, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
امکان ارسال پاسخ اختصاصی نیست نگران نباشید از این مورد سوال ها در روز تعدادی پرسیده می شود و فقط مختص به شما نیست ..
در مورد مساله ای که شما مطرح کردید خب درسته که خانواده شما برخورد مناسبی نداشتند و تبعیض قائل می شدند ولی طبق گفته خودتون ایشون واقعا به خاطر خود شما شرایط را تحمل می کردند .
وقتی چنین شرایطی وجود داشته خب با گفتن طلاق البته باید ان موقعیت را تشریح کرد  نمی توان یک طرفه تصمیم گرفت ممکنه که ایشون واقعا دلشکسته شدند و روند متفاوتی در پیش گرفتند و تلاش برای اینکه  به هر صورت
در حالت لجبازی کاری کنند که شما از گفته * خودتون پشیمان شوید و خب بر همین اساس هم اقدام کرده اند به هر حال این شرایط را باید در نظر داشته باشید ..
به هر حال با توجه به شواهدی که شما مطرح می کنید طبیعتا ارتباطاتی وجود دارد که خب جدی است منتهی اینکه چطور شما ایشون رو متوجه مساله کنید اهمیت دارد ..نباید به صورتی رفتار کرد که شرایز بدتر شود  تعداد زیادی از افراد به خاطر عناد داشتن اقدامی نمی کنند و اصلا نمی خواهند خیانت کنند منتهی در فضای مجازی مامن عاطفی پیدا می کنند  که تمایل دارند ارتباط بیشتری داشته باشند ..

پس ببینید شما باید تلاش کنید برای بهبود شرایط باید بخواهید که شرایط بهتر شود و روابط بهتر شود .باید با ایشون با هم به روانشناس مراجعه کنید و در مورد مشکلات احتمالی که پیش امده  صحبت کنید و نظرات رو بخواهید ..
ببینید ایشون قطعا حرف هایی برای گفتن دارند تا دیر نشده باید تلاش کنید ایشون به زندگی برگردند برگشت عاطفی چون ظاهرا ارتباط عاطفی وجود ندارد و یا کم است و این نقش شما را می طلبد که در این زمینه بتواتید کمک کنید ..
به هر حال نگران نباشید و مطمئن باشید که مسائل مرتفع می شود منتهی با کنترل هیجانات و مدیریت درست اگر ایشون واقعا  به لحاظ روحی از شما جدا نشده باشد می توان امیدی برای برگشت به شرایط سابق داشت
به هر حال امیدوادم خوشبخت و موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
دارای دیدگاه سپتامبر 16, 2018 توسط بی نام
نمایش از نو سپتامبر 27, 2018
در خصوص ارتباط ایشان با آن فرد (خانم) چه کار باید بکنم ؟ مطرح کنم یا نه ؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,055 سوال

27,810 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,932 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 124 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط رها
1 پاسخ 241 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 85 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده ژان 7, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 143 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط خاتون
1 پاسخ 914 بازدید
سوال شده اکتبر 28, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 312 بازدید
4 پاسخ 812 بازدید
...