مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درباره پدر و مادرمه

78 بازدید
سوال شده می 9, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
خب دلم میخواد با یکی واقعا درد و دل کنم کسیو دارم ولی درباره این موضوع نمیتونم به کسی بگم خب سال ۱۳۹۵ بابام تصادف کرد رفت بیمارستان ۱ سال اینو مامانم گفت ولی ۱ سال پیش فهمیدم نه اینا دروغ بوده بابام تصادف کرد چون مواد زده بود و ۱ سال توی بیمارستان روانی بود و حالش خیلی بد بود که خدا نجابتش داد خوب شد اومد اما الان ۳ ساله که دوباره شروع کرده مواد مواد حالش خوب نیست امروز کلی باهامون دعوا مرد با مشت زد تو قفسه * سینه * مامانم اصلا نمیفهمه داره چی کار میکنه مامانم میخواد طلاق بگیره در وضعیت روحیه بدین حالم خوب نیست اصلا نمیتونم به درس و مشقام برسم همش در حال گریه کردنم تا حالا صد بار دام میخواست خودکشی کنم نشد انگار یکی جلومو میگیره واقعا دیگه نمیتونم چی کار کنم مشاوره میخوام
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 9, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه این شرایط برای شما هم با فشار روحی زیادی همراه شده است قابل درک هست اما عزیزم در این مسیر مادر سعی دارد از شما مراقبت کند و از آسیب های احتمالی برای شما جلوگیری کند.

در هرصورت ایشان برای تکر کردن پدرتان زمان صرف کرده اند و خب در این مسیر اگر بازهم پدر شما به مواد روی اورده اند و با توجه به رفتارهای پرخاشگری و مشکلات عاطفی و.... که بین والدین شما وجود دارد خب مادر شما میتوانند در مورد جدایی و یا ادامه زندگی مشترک تصمیم گیری کنند و در این مسیر بهتر است که نگرانی های خود را با مادر در میان بگذارید در این حالت می توانید با دریافت پاسخ های مادر از میزان نگرانی ها خودت بکاهی .

در هرصورت اینکه پدر به فرصت زندگی که داشته اند احترام نگذاشتند و خود را درگیر مواد کردند انتخاب ایشان بوده است هرچند که خب برای شماها نیز آسیب زا می باشد اما بهتر است هرچند تلخ این واقعیت ها را در نظر بگیرید و سعی کنی با تلاش بیشتر برای سختن زندگی خودت گام برداری و تصمیم گیری برای ادامه و یا جدایی زندگی مشترک را به پدر و مادر واگذار کنی و شما تنها احساسات و دیدگاهای خودت را بیان کنی.

خودکشی راحل هیچ مشکلی نیست و تنها یکی از علایم بهم ریختگی شرایط روحی شما می باشد بهتر است که در زمان روبرو شدن با مشکلات از راحل های حل مسئله استفاده کنید در این حالت می توانی در اینگونه مواقع تصمیم گیری های بهتری داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,176 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 127 بازدید
سوال شده دسامبر 27, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط هیریا
4 پاسخ 666 بازدید
2 پاسخ 162 بازدید
سوال شده ژان 17, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 138 بازدید
سوال شده ژان 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط احمدرضا
1 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 119 بازدید
2 پاسخ 257 بازدید
1 پاسخ 369 بازدید
...