مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه جنسی(سکس) من با برادرم

15,577 بازدید
سوال شده می 9, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط صدف

سلام.

برادرم اصرار داره سکس کنیم و میگه چون خواهر و برادریم و ژن هامون شبیه همه حامله نمیشی.درست میگه؟

خودمم راستش نمیدونم خوبه این رابطه یا نه؟

یه فیلم دیدیم که سه تا برادر بودن خواهرشونو میکردن.همم خیلی شاد بودن.تو این فکر افتادیم که مام

دارای دیدگاه اوت 2, 2022 توسط Ato حرفه ای (720 امتیاز)
با عرض سلام
برادره شما خیلی گوه خورده
دارای دیدگاه سپتامبر 12, 2022 توسط جررررر
لایککککک جررر عالی بود
خیلی گوه زیادی خورده
18 پاسخ
پاسخ داده شده می 9, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خیز اینکه شما خواهر و برادر هستید هیچ ارتباطی با باردار نشدن شما ندارد و در این مورد بهتر است حدود خود را با برادرتان حفظ کنید و در صورت ادامه این شرایط حتما با پدر و مادر صحبت کنید این درخواست ها می تواند نشان از مشکلات روحی داشته باشد و انحراف جنسی محسوب می شود.
پاسخ داده شده می 9, 2022 توسط بی نام
اگه خودت راضی ای که هیچ
اما اگه واقعا دوست نداری و بدت میاد
اول اینکه قطعا حامله میتونی بشی بریزه توت میتونی حامله بشی پس ربطی نداره
دوم اینکه فیلم پورن که اسمش رو خودشه فیلمه واقعی نیست
سوم اینکه نوع لباس پوشیدنت توی خونه چطوریه ؟
فضای خونتون چطوریه؟
چند تا بچه هستید ؟
بابا و مامانت چطوری هستند؟
چند سالتونه؟
بابا و مامانت چند سالشونه؟
سوالای بالا رو جواب بده
تا بشه بیشتر کمکت کنم
دارای دیدگاه می 10, 2022 توسط صدف
لباس معمولی همون بلیز شلوار تی شرت دامن...
خونه معمولی اپارتمان
دو تا بچه
طلاق گرفتن
من 13 سال داداشم 17سال.
سن اونا رو نمیدونم.
دارای دیدگاه می 10, 2022 توسط بی نام
خب پس مشخص شد داستان چیه
عزیزم فیلم های پورن فیلم هستن واقعی نیستن بزرگ تر میشی میفهمی
اصلن این تصمیم خیلی خیلی اشتباه رو نگیر داداشت هم اگه خیلی نیاز جنسی داره پر خیابون هست میتونه اونجا نیارشو برطرف کنه نه با خواهری که داره پیشش زندگی میکنه
دارای دیدگاه اوت 16, 2022 توسط جوانک
ایتتتاتتلابلییبسبس
پاسخ داده شده می 9, 2022 توسط غلام
خدا لعنتتون کنه ک با اینجور سوالا این کارای زشت و پست رو تو جامعه رواج میدید
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط ارش
منم با کاری که این دخترخانم با برادرش بخواد بکنه مخالفم اما حالا خوبه اومده سوال پرسیده همین جوری نرفته این کارو کنه. همم که گفتن کار بدیه.
 چه رواج دادنی؟ یه سوال پرسیدن که کاری رو رواچ نمیده. خصوصا که همم جواب دادن بهش کار بدیه.
شاید این دخترخانم جواب هایی که بهش داده شده رو بخونه و پشیمون شه.
اون فیلم های پورن دارن این کارا رو رواج میدن. از یه استاد روانشناسی شنیدم که قبلا فیلمای پورن مینوشتن این کارا رو دوست دختر و دوست پسر دارن میکنن. حالا مینویسن این کارا رو برادر و خواهر و پدر و دختر و مادر و پسر دارن میکنن. خوب معلومه فیلمای پورن این جوری زنا با محارم رو ترویج میدن. این دخترخانم هم که نوشته فیلم دیدیم...یعنی همون فیلم های پورن رو دیدن و همون فیلم ها به این فکر انداختن این خواهر و برادر رو.
دولت باید یا اینترنت رو کنترل کنه که جوون ها به هر فیلمی دسترسی پیدا نکنن. یا اموزش پرورش رو بهتر کنه. الان فقط اموزش هست. پرورش نه. فقط میگن تو مدرسه درس بخونید. یاد نمیدن که چه جوری دانش اموزها خودشون رو حفظ کنن و پاک بمونن. یاد نمیدن چه رفتار و سبک زندگی درسته. اموزش پرورش ما خیلی ایراد ها داره...
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط سیاوش
اونا اشکال از خودشونه. نمیشه ادم هرکاری شنید یا یه جا خوند انجام بده.
اینجا نخونه. میره تو مدرسه یا دانشگاه یا هرجای دیگه میشنوه. تو فکر میفته انجام بده. جامعه هم که کلا خراب شده. خیلی جاها ادم از خیلی افراد حرفای ناجور جنسی میشنوه. ادم خودش باید درست باشه.
من نمیگم دختره بره با داداشش این کار غلطو کنه. میگم این دختره این سوال براش پیش اومده که پرسیده. هرکس هر سوالی براش پیش بیاد میتونه بیاد تو این سایت بپرسه. اینجا سایت مشاوره هست.
الانم که همه گفتن کار بدیه. نکن. هر کسی اندازه یه سر سوزن عقل داشته باشه، از روی همین جوابایی که کاربرا دادن میفهمه این کار مسخره و غلطه و نمیره دنبالش.
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط مهسا
حالا خوبه دختره همین جوری نرفته این کارو کنه. اول اومده سوال پرسیده. افرادی هم اومدن راهنماییش کردن که نکنه.
باید به جوون ها اموزش درست داده شه که طرف این کارا نرن نه این که سوال پرسیدن ممنوع شه. اگه سوال هم نپرسن پس چه جوری بفهمن کاری که میخوان بکنن درسته یا غلط؟ حداقل اینجا سوال پرسیده یه عده اومدن راهنماییش کردن. همین امکان که یه عده بیان جوونی رو که فکر اشتباهی تو سرش داره رو راهنمایی کنن و از کار غلط نهی کنن هم باید از جوون ها گرفته شه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
این قدر جامعه خراب شده که هر کسی میفهمه چه روابط غلط و خلاف شرعی رایج شده و نیاز نیست تو این سایت بخونن تا بفهمن جامعه چی شده.
همون جور که کاربر سیاوش(دیدگاه بالاییم) گفته اینجا سایت مشاوره هست. هرکسی میتونه هر سوالی داشته باشه بیاد اینجا بپرسه. این دختر هم این سوال براش پیش اومده. اومده تو سایت مشاوره پرسیده. جرم نکرده. روانشناس سایت سوالشو دیده و جواب داده. اگه این سوال متناسب این سایت نبود، روانشناس سایت جواب نمیداد. اصلا این سایت، تو دسته بندی سوالات، قسمت  اموزش جنسی داره. یعنی میشه این جور سوالا رو ازش پرسید.
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط m00000000000000 حرفه ای (860 امتیاز)
واقعا درست میگی ولی باز خوبه سوال پرسیده
دارای دیدگاه می 9, 2022 توسط عرفان
خدا لعنت کنه اونایی رو که فیلم پورن میسازن و تو اینترنت میذارن.
این بدبخت از سوالش معلومه که یه بچه مدرسه ایه که فیلمای پورن دیده گول خورده.
حالا باز خوبه اومده سوال پرسیده نرفته این غلطو کنه.
چه قدر ذهن تو خرابه غلام!!!!!!! یه نفر یه مشکلی داشته باشه یه سوال بپرسه. شاید با جوابایی که مردم میدن هدایت شه و قید کار بدو بزنه. این میشه فاسدکننده جامعه؟؟؟؟!!!!!
دارای دیدگاه می 10, 2022 توسط m00000000000000 حرفه ای (860 امتیاز)
افرین حرف درست وحق رو تو گفتی معلوم ادم عاقلی هستی
دارای دیدگاه می 10, 2022 توسط فاطمه
کاربری که اسمتو mooooooooo گذاشتی. به کدومشون گفتی حرف حق زده؟ به غلام که فکر میکنه اگه یه بچه سوال بپرسه یعنی مروج فساد شده؟ انگار باید این بچه میرفت این کارو میکرد چون نمیدونست غلطه تا یه وقت تو سایت سوال نذاره کسی ببینه فاسد شه. بدبخت بچه هست. بالا تو جواب یه نفر گفته. 13سالشه. از رو بچگی و فیلمای پورن گول خورده....
البته اگه منظورت از کسی که حرف حق زده، غلام نبوده ببخشید. این غلام و امثالش اعصاب ادمو به هم میریزن....
دارای دیدگاه می 11, 2022 توسط m00000000000000 حرفه ای (860 امتیاز)
ببین من با اونی که اسمش غلامه مخالفم اصلا از قدیم گفتن ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیب است .بعدشم چرا منو دعوا میکنی من خودم 17 سالمه دو تا ابجی دارم که همسن این دختره که سوال پرسیده هستن .واقعا برای دادش دختره متاسفم نمیدونم غیرت پسرا و مردا کجا رفته.این غلامم که معلموه ساقی حلال خوری داشته قشنگ واسش کارو ساخته .این دختره هنوز 13 سالشه و خیلی بچس واقعا داداشش ادم عوضی هست .بیچاره حق نداره ندونه باز خوبه پرسیده گول داداششو نخورده
پاسخ داده شده می 9, 2022 توسط بی نام
سلام برادر شما باید به مشاوره مراجعه کنه وگرنه به فکر تجاوز به محارم دیگه می افته و آسیبهای جبران ناپذیری به همراه داره
پاسخ داده شده می 10, 2022 توسط اقدس
سلام.

به این فکر کن که پس فردا بزرگ شدین برادرت میره زن میگیره. تو هم باید شوهر کنی. به شوهرت چی میخوای بگی که چرا دختر نیستی؟
دارای دیدگاه اکتبر 20, 2023 توسط mn123456 حرفه ای (220 امتیاز)
زندگی گذشته و رابطه جنسی گذشته اش به شوهر ارتباطی نداره .زن کالا نیست که نو یا دست دو باشد. این فرهنگ غلط بکارت رو بزارین کنار در قرن 21 هستیم .
اما در مورد پرسش ایشون در خیلی از جوامع و همینطور قوانین ما رابطه جنسی بین خواهر و برادر مجاز نیست.
پاسخ داده شده می 10, 2022 توسط علی از تبریز
سلام خواهر گلم .متاسفانه خیلی ها جواب درستی به شما ندادن.در حالی که شما فقط سوال پرسیدین و به خاطر سن کمتون طبیعیه.خواهر عزیز فرض کنید شما با برادرتان وارد رابطه شدید و کسی نفهمید و باردار هم نشدید اخرش چی؟میدونید به خاطر این کار چه فرصتهایی رو در اینده از دست میدید دیگر تمیایلی به ازدواج و بچه اوری پیدا نمیکنید.یکی از مزیتهای سکس با بیگانه این است وقتی قطع رابطه کردید تمومه ولی محارم این کشش جنسی همیشه بینتون میمونه و سخته ووابستگی شدید میاره بهتون.حتی وقتی ازدواج کردید بازم تمایل پیدا میکنید و این یعنی خیانت به همسر ایندتان و نابودی تمام زندگی و صربهدهای شدید.پس بهتره هرگز دست به این کار نزنید و برادرتان را هم این موارد را گوشزد کنید.هرچه باشه شما خواهر برادرید و باید عشقتون پاک باشه.موفق باشید
پاسخ داده شده می 10, 2022 توسط m00000000000000 حرفه ای (860 امتیاز)
ببین جدایی از این که گناه کبیره هست .ببنید اصلا کار درستی نیست.برادرتون هم باید بره پیش مشاور.اصلا شما اگر اشتباه نکنم باکره هستید اگر روزی شوهر کنید و ایشون از شما بخواد که گواهی سلامت بکارت بدید میخواید بهش چی بگید
دارای دیدگاه می 12, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
ویرایش شده می 12, 2022
هوی moooooooooooooooooooooooooooooo باتو ام. چرا حرف این ادم بدجنسو باور میکنی؟ این همه ماجرا رو از خودش ساخته همشو دروغ نوشته تا مردم پاک ما بیان بخونن و تحریک شن و منحرف شن و جامعه ما به فساد کشیده شه. این از نوشتن این ماجرای دروغ فقط و فقط یک هدف داره اونم رواج دادن فساد تو جامعه هست.
ساده تر بگم برات'((((  من نه تنها  به هیچ دینی بلکه به خدا هم  اعتقاد ندارم' و به بهشت و جهنم م اعتقاد ندارم اما به تمام گناهان و حلال و حرام و دزدی و مال مردم خوردن و زنا و تجاوز ووووو اعتقاد دارم   و معتقدم که تمام چیزها در همین دنیا گریبان ما رو میگیره و کاراما یا همان قانون طبیعت در همین دنیا پاسخ خوب و بدی ما رو میده  )))) و اما  دختر  عموم که به دنیا آمد مادرش مریض و ضعیف بود و شیر نداشت براش و مادر من چند وقتی بهش شیر داد  و بعدها من و برادر کوچیکتر از خودم که برای ازدواج با همون دختر مناسب بودیم با وجود اینکه دختر زیبا و نجیب و آبرومندی بود و با وجود اینکه از دو پدر و دو مادر جداگانه بودیم بخاطر همون شیری که از مادر ما خورده بود و به حرمت همون شیر عین خواهر و برادر به هم نگاه می کردیم و حتی به فکر ازدواج که در تمام دنیا حلال و قانونی هست هم نیفتادیم. یعنی ببین چه قدر جامعه ما پاک و درسته. چه طور ممکنه تو همچین جامعه پاک و درستی یه برادر بخواد با خواهر خودش چنین کاری کنه؟
 تو هم با باور کردن همچین دروغی داری فساد رو تو جامعه رواج میدی. تو مروج فسادی. تو جامعه رو از بین میبری.
من اصلا حالم از اسلام و اهل بیت به هم میخوره. چون اونا عربایی اند که کشور ما رو گرفتن و ما رو برده خودشون کردن. ولی فهمیدم که این یارو دروغ میگه و قصدش رواج دادن فساد تو جامعه هست.
دارای دیدگاه می 13, 2022 توسط m00000000000000 حرفه ای (860 امتیاز)
ویرایش شده می 14, 2022 توسط m00000000000000
اوووووه پشمام خیلی تاثیر گذار بود.بیا پایین سایت پر شده حرف های مفتی که جنابعالی تو همه نظرات همین حرف رو زدی .تو خودتم باید بری پیش مشاور چون به همه شک داری .بعدشم به من چه که تو نرفتی دختر عموتو بگیری .به خدا دهن مارو سرویس کردی انقدر گفتی دختر عموم رو نگرفتم خب به ما چه میرفتی میگرفتی .بعدشم کار خیلی بزرگی نکردی که .بعدشم تو از کجا میدنی دروغ میگه.بعدشم من مگه چی گفتم میای پاچه میگیری
دارای دیدگاه ژوئن 7, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
احمق بودن که شاخ و دم نداره.  و تو نمونه کامل برای این کلمه هستی... من اون مثال رو برای اون شخص زدم که این سوال رو پرسید... گفتم هم خون هستید و در همخون ها  اینکار غیر قابل بخشش هست و مثال زدم براش که حتی اگر همخون بودن که جای خودش رو داره شما حتی اگه خواهر و برادر هم نباشید و فقط   از یک زن شیر خورده باشید هم انجام همچین کاری درست نیست نه تنها انجام همچین کاری بلکه حتی برای ازدواج که یک امر طبیعی و در تمام دنیا قانونی و شرعی هست یا به قول معروف حلال هست رو هم نمی تونی  با کسی که فقط هم شیر شما هست و هم خونتون نیست انجام بدی. و برای این حرفم مثال زدم براش... در ضمن من نه قصد جواب دادن به توی گوساله رو داشتم و نه اون حرف رو قرار بود برای تو بفرستم.  من پاسخ اون شخص رو داده بودم ولی چون ایمیلم رو فراموش کرده بودم  پاسخ تایید نمیشد و ناچار شدم متن رو کپی کنم چون نمیخواستم  بعد این همه زمان که براش گذاشتم یه موقع از سایت خارج شم پاک بشه. و احتمال زیاد یا اشتباها برا تو کپی شده یا در ویرایش های که  سایت انجام میده  همچین چیزی پیش آمده ، یا هرچیز دیگه ای. ولی اینو  مطمعنم که برای توی بی ادب و بی شعور نمیخواستم اون به قول تو جریان هم شیر بودن با دختر عموم رو بنویسم. چون لزومی نداشت بنویسم.  دقت کنی متن هم همخوانی نداره
دارای دیدگاه ژوئن 23, 2022 توسط بی نام
کیرم تو دهن اون دختر عموت که توی همه کامنت ها هست.خب خارکوسه چرا از ملت طلبکاری کیرم تو اون دهن خودتو جنده عموت.
سگ شاشید تو کوس اون جنده عموت چقدر ولدزنایی اخه
دارای دیدگاه سپتامبر 10, 2022 توسط moooooooooooooooo
دمت گرم خیلی خوب جوابشو دادی.
پاسخ داده شده می 11, 2022 توسط Mdg
به یه چیزی دقت نکردید اونم اینکه توی فیلم اون ۴ نفر واقعا خواهر برادر نبودن و بازیگر بودن،پس سندیم مبنی بر اینکه برادرا به خواهرشون تجاوز میکردن توی  متن شما وجود نداشت
و اینکه توی فیلمهای پورن هم اون پسرها و دخترهایی که به ظاهر خواهر برادرن نسبتی ندارن و فقط بازیگرن و اون دختر یا پسر هر چقدرهم هرزگی میکنن، توی فیلم حاضر نیستن با خواهر و برادر واقعیشون رابطه داشته باشن یعنی حتی بازیگر پورن هم با خواهر و برادر خودش رابطه جنسی نداره مگر اینکه فرد انحراف جنسی داشته باشه و به اینکار هم اقدام کنه اما تا بحال بین بازیگران پورن هم این اتفاق نیفتاده.
پاسخ داده شده می 12, 2022 توسط ( بیدل )( بیدل ) ( بیدل )
ویرایش شده می 12, 2022
ببین من این فرض رو  که شما پسر هستی و یا اینکه شخصی هستی که این سوال رو یا الکی پرسیدی یا اینکه بخاطر رواج دادن همچین کار کثیفی تو جامعه این سوال رو پرسیدی رو کنار میزارم
و فرض میکنم واقعا همینی هستی که گقتی و سوالات هم واقعی بود
و با وجود اینکه حتی برام سخته و وحشتناکه  که در رابطه  این موضوع حتی از دیگران هم جلوم  حرف بزنن ولی   جوابت رو میدم
اول اینکه کار به دین و مذهب نداریم و در تمام ادیان و حتی بی دین ها و حتی بی خدایان  این عمل کثیف ترین کار ممکن هست و حتی فکر کردن بهش هم اشتباه بزرگیه  و از هر نظر به فرد  آسیب میرسانه ، چون رابطه جنسی با محارم مخصوصا خواهر و برادری که از یک گوشت و خون هستن به هیچ وجه ممکن قابل قبول نیست و اگر انجام بگیره جدا از نامشروع بودن و کثیف بودن این عمل  آسیب های روحی روانی به هر دو طرف وارد میشود و تا زنده هستن با این غزاب و شرمساری باید زندگی کنند و بعدها رابطه ها  و حرمت های خواهر برادری که یکی از بهترین و مقدسترین  رابطه ها و حرمتهای دنیا هست بخاطر این عمل کثیف  از بین میره''
هم خون بودن که هیچ هم شیر بودن هم برای این کار قابل بخشش نیست
ساده تر بگم برات'((((  من نه تنها  به هیچ دینی بلکه به خدا هم  اعتقاد ندارم' و به بهشت و جهنم م اعتقاد ندارم اما به تمام گناهان و حلال و حرام و دزدی و مال مردم خوردن و زنا و تجاوز ووووو اعتقاد دارم   و معتقدم که تمام چیزها در همین دنیا گریبان ما رو میگیره و کاراما یا همان قانون طبیعت در همین دنیا پاسخ خوب و بدی ما رو میده  )))) و اما  دختر  عموم که به دنیا آمد مادرش مریض و ضعیف بود و شیر نداشت براش و مادر من چند وقتی بهش شیر داد  و بعدها من و برادر کوچیکتر از خودم که برای ازدواج با همون دختر مناسب بودیم با وجود اینکه دختر زیبا و نجیب و آبرومندی بود و با وجود اینکه از دو پدر و دو مادر جداگانه بودیم بخاطر همون شیری که از مادر ما خورده بود و به حرمت همون شیر عین خواهر و برادر به هم نگاه می کردیم و حتی به فکر ازدواج که در تمام دنیا حلال و قانونی هست هم نیفتادیم
نه تنها ما بلکه زیاد مشابه ما هم دیدم که عین خواهر برادر واقعی بودن صرفا به حرمت همون شیری که از یک مادر خورده بودن حتی داشتیم که دونفر از دو خانواده از  یک دایه ((یعنی از یک زن غریبه))) شیر خوردن و باز عین خواهر برادر بودن و به حرمت همان شیری که از یک زن خورده بودن حتی به فکر ازدواج حلال با همدیگر هم نیفتادن''
پس حتی به این موضوع فکر هم نکن و اگر واقعا برادر احمقت  همچین پیشنهاد بیشرمانه و کثیفی بهت داده با پشت دست بزن تو دهنش چون یا خیلی کم عقل و نادان هست و یا مواد توهم زا مصرف میکنه یا  اینکه خیلی آدم پست و کثیفیه' و اگر بعد از تو دهنی خوردن باز هم همچین غلطی'کرد بدون هیچ مکث کردنی با مادرت در میان بگذار
راجع اینکه اون احمق بهت گفته که چون خواهر و برادر هستیم باردار  نمی شی هم باید بگم که غلط زیادی و گه خوری کرده و بی برو برگرد باردار میشی مگر اینکه عین مردانگی نداشتش  با دادن این پیشنهاد به تو که خواهرش هستی در وجودش مردانگی جنسی هم نباشه و از همه لحاظ مردانگی هاش خشکیده باشن
درضمن اون فیلم های پورن که دیگه ای نشون رو خودشونه اون فیلم ها رو یک عده آدم مریض و با اهداف مشخص و بر پایه * سیاستی های  کثیف بعضی کشورها برای خراب کردن افکار و نابودی کشورهای و جامعه های کشورهای دیگه برنامه ریزی شده ' و بهش میگن جنگ ترم
پس فریب همچن شیطان صفت های رو نخور
دارای دیدگاه می 12, 2022 توسط طاهری
ویرایش شده می 12, 2022
چرا باید طرف پسر باشه بگه دخترم؟! این از سوالش معلومه یه دختر بچه هس که گول فیلمای پورنو خورده.
چرا الکی باید سوال بپرسه و اینترنتشو هدر بده؟! حتما این مشکلو داشته سرچ کرده گشته اینجا رو پیدا کرده به امید این که بفهمه کاری که میخواد بکنه درسته یا غلط.
با یه سوالی که این بپرسه اونم تازه تو سایت پرسش و پاسخ روانشناسی فساد تو جامعه رایج میشه؟!!! نه. پس اون همه خواننده که شعرای خیلی زشت و ناجوری میخونن که شهوتو تحریک میکنن و صدتا کار بد یاد نوجوونا و جوونا میدن. اون ماهواره با اون چیزای ناجوری که پخش میکنه. اون اینترنت که پر فیلم پورنه. تو مدرسه و دانشگاه که حرفای خیلی از دانش اموزا و دانشجوها در مورد مسائل جنسیه. اون وضعیت شبکه های اجتماعی و.... اکثر مردمم الان به همه اینا دسترسی دارن. اینا تو رواج فساد هیچ نقشی ندارن که. فقط یه سوال یه بچه بدبخت فسادو تو جامعه رایج میکنه....ببخشید نمیدونستم مردم ما همه روز پای سجاده در حال عبادت اند. فقط گهگاهی میان تو این سایت. اگه یه سوالی تو این سایت در مورد مسائل جنسی باشه، این عابدان شب زنده دار جامعه منحرف میشن. چون اینا که به چیزای دیگه ای که میتونه فسادو رایج کنه دسترسی ندارن که فقط به همین یه سایت دسترسی دارن.
حالا باز خوبه اومده اول پرسیده. نرفته همین جوری این کارو با داداشش بکنه. این بچه طلافه. خودش تو جواب یه نفر نوشته. حتما پدر و مادر بالاسرش نیستن که راهنماییش کنن. باز خوبه این جا رو پیدا کرد چهارنفر راهنماییش کنن.
اگه همه جوونا و نوجوونا وقتی فکر زنا و همجنسبازی و روابط غلط این چنینی به ذهنشون میرسید میومدن تو این سایت یا سایت هایی مثل این و سوال میپرسیدن که کاری که میخوان بکنن درسته یا غلط و چهارنفر پیدا شن راهنماییشون کنن، اینا هدایت میشدن نمیرفتن اون کار غلطو کنن الان جامعه خیلی پاک تر بود.
بد نیست فرهنگ پرسش و پاسخ تو این کشور جا بیفته. وقتی یه نفر سوال پرسید یعنی نیاز به راهنمایی داره. نه نیاز به این که بهش تهمت بزنن. یه ذره تحمل دیگران و ازادی بیان و فرهنگ پرسش و پاسخ و دموکراسی یاد بگیرید و اون طرز فکر طالبانتون رو کنار بذارید. همین شماها هستید که باعث میشید جوونا و نوجوونا جرئت نکنن بیان در مورد کاری که میخوان بکنن سوال بپرسن و اکه کارشون اشتباه باشه متوجه اشتباه بودنش بشن و برن پنهانی اون کار غلطو انجام بدن. مروج فساد تو جامعه شماها هستید. شماها که تنها راه هدایت شدن این افراد که همینه که سوال بپرسند تا کسی راهنماییشون کنه رو میخواین با عنوان رواج دادن فساد تو جامعه به روشون ببندید. شماها فساد رو تو جامعه رایج میکنید.
افرین به این دختر که اومد سوال پرسید قبل از این که وارد این کار بشه و افرین به هرکس دیگه ای که بیاد سوال بپرسه قبل از این که وارد کاری بشه.
اصلا جامعه کلا خیلی خراب شده. این که یه جا یه حرف از فساد بشنوی نباید باعث تعجبت بشه. چون جامعه همین شده. باشه تو باور نکن. تو فکر کن جامعه ما مدینه فاضله هست. من میدونم شماها چه جوری فکر میکنید. شماها فکر میکنید اگه بگید جامعه پاکه و فساد کمه. جامعه پاک میشه و فساد کم میشه. باشه پس تو بشین بگو همه مردم امامزاده و پاک و مقدس اند تا کل جامعه امامزاده و پاک و مقدس شن. تو بشین بگو پسرای ما دوست دختر ندارن تا پسرای جامعه تبدیل شن به مردان پارسا و شب زنده دار و دوست دختراشون هم تبدیل شن به حوریه های بهشتیشون. الان تو جامعه ما زنا چه بین دوست دختر و دوست پسر چه بین محارم و تجاوز جنسی و همجنسبازی رایج شده. باور نداری برو تو سایت های روانشناسی مثل همین سایت یا سایت های پرسش و پاسخ حقوقی بخون. چه قدر نوشتن برادرم با من سکس کرده. مورد تجاوز قرار کرفتم. داییم بهم تجاوز کرده. شوهرم انتظار داره با دوستش رابطه جنسی برقرار کنم و...باشه همه اینا دروغ میگن و مروج فساد تو جامعه اند و فقط تو راست میگی. تو منجی حامعه از فساد هستی. باشه تو توهمات خودت باقی بمون و فکر کن جامعه خیلی پاک و درسته.
این قدر هم اینترنت و شبکه های اجتماعی و جوونای خراب تو جامعه ریخته که اگه کسی بخواد بره فحشا کنه نمیاد به دهن تو نگاه کنه که اگه کفتی این فحشا تو جامعه رایجه بره بکنه. اگه گفتی رایج نیست نره دنبالش. تو هم که به دروغ میگی این چیزا نیست تو جامعه و هرکس حرف از این چیزا بزنه. حمله میکنی بهش که داری فسادو تو حامعه رواج میدی و چه و چه. خودتم داری گناه میکنی. چون دروغ گفتن هم گناهه. بد نیست بدونی.
اگه تو تو خونواده و فامیلت همچین چیزایی ندیدی دلیل نمیشه هرکس دیده بهش بگی دروغ میگه. خونواده و فامیل تو کل جامعه نیستن که.
تو اصلا انگار یه نفری هرکس بیاد بنویسه فساد جنسی تو جامعه زیاد شده حمله میکنی بهش و میگی جامعه ما خیلی پاکه و فساد توش نیست و تو داری دروغ میگی تا فسادو تو جامعه رایج کنی. چون نمیخوای از خواب غفلت دربیای و بفهمی اونایی که میگن جامعه خراب شده راست میگن. باشه. با خیال راحت لالا کن.
دارای دیدگاه می 12, 2022 توسط علی
دوست عزیز من هم مثل شما نمیدانم هدف این شخص واقعا ترویج فساد در جامعه هست یا نیست واقعیه یا دروغ ولی سکس با محارم خصوصا خواهر برادر در ایران وجود داره متاسفانه.فقط کافیه بری تو یوتیوب صحبتهای سیده فاطمه روحانی و دکتر هلاکویی را بشنوی که زنگ میزنند چه چیز میگویند.از سکس خواهر برادر تجاوز دایی عمو پدر پدربزرگ و...متاسفانه این موارد تو ایران وجود داره.نه تنها این سکس با زن شوهردار لواط همجنس بازی مساحقه امیزش با حیواناتو... روز به روز تو ایران بیشتر میشه متاسفانه.خودم با اینکه سنم زیاده و نتونستم ازدواج کنم درسته که خودارضایی کردم ولی خوشحالم که هرگز وارد چنین رابطه های کثیفی نشدم و دختر گول نزدم چون شرفم از هر چیزی مهمتره
دارای دیدگاه می 14, 2022 توسط سحر
کاربر بیدل بیدل بیدل تو از کجا میدونی که صدف(شخصی که این سوال رو داده.) دروغ میگه؟
دارای دیدگاه می 14, 2022 توسط m00000000000000 حرفه ای (860 امتیاز)
اره بابا این کاربر بیدل بیدل همه چی رو بزرگ میکنه اصلا به همه شک داره
دارای دیدگاه ژوئن 7, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
مطمعن هستی که جواب من رو با دقت خوندی؟ ویا اینکه معنی حرفم رو درست فهمیدی؟ کجا من مستقیم بهش گفتم داری دروغ میگی؟ من گفتم فرض بر این میگیرم که حرفات حقیقت هست . منظورم این بود که  هرچیزی که با خوندن این حرفت به ذهنم زده و جواب هایی که بقیه بهت دادن که داری دروغ میگی رو کنار میزارم و جوابت رو میدم...  تو بقیه جواب من که اون قد وقت گذاشتم براش و مو به مو براش توضیح دادم، مثال زدم، و حتی  خاطره های واقعی و چیزایی که دیدم  رو مثال زدم براش  تا بفهمه که این کار چقدر کثیف و حتی حرف زدن راجبش هم سخته چه برسه به انجامش رو ندیدی و فقط چسبیدی به اول حرف من که گفتم فرض بر اینکه سوالت واقعی بود جوابت رو میدم رو دیدی؟ یه سوال من از تو دارم، بگو ببینم  تو از کجا میدونی و مطمعن هستی  که داره حقیقت رو میگه؟یعنی تو هیچ شکی نداشتی که راست میگه یا دروغ؟ یعنی درجا حرفش رو قبول کردی؟ اگه این جور باشه که هیچ شکی نداشتی که داره حقیقت رو میگه پس به عقل خودت شک کن و مطمعنا شما از اون آدمهایی هستی که دهن بین ، زود باور ، و ساده لوح هست که راحت میشه خامش کرد و روش حساب کرد که یک حرف دروغ و شایعه رو به بهترین شکل ممکن در جامعه ، منطقه، محله ووو پخش کنه... من بهترین جواب رو بهش دادم که اول از هرچیزی شک خودم رو نسبت به حرفش بهش گفتم ' و این یعنی حتی حرف زدن و باور کردن این عمل هم سخته چه برسه به انجامش.
دارای دیدگاه ژوئن 7, 2022 توسط ardalanf113@gmail.com
چرا جوگیر میشی و و دور بر میداری؟ اولا خود تو با عقبت کمه یا اینکه بازم عقبت کمه.مطمعن هستی که جواب من رو با دقت خوندی؟ ویا اینکه معنی حرفم رو درست فهمیدی؟ کجا من مستقیم بهش گفتم داری دروغ میگی؟ من گفتم فرض بر این میگیرم که حرفات حقیقت هست . منظورم این بود که  هرچیزی که با خوندن این حرفت به ذهنم زده و جواب هایی که بقیه بهت دادن که داری دروغ میگی رو کنار میزارم و جوابت رو میدم...  تو بقیه جواب من که اون قد وقت گذاشتم براش و مو به مو براش توضیح دادم، مثال زدم، و حتی  خاطره های واقعی و چیزایی که دیدم  رو مثال زدم براش  تا بفهمه که این کار چقدر کثیف و حتی حرف زدن راجبش هم سخته چه برسه به انجامش رو ندیدی و فقط چسبیدی به اول حرف من که گفتم فرض بر اینکه سوالت واقعی بود جوابت رو میدم رو دیدی؟ یه سوال من از تو دارم، بگو ببینم  تو از کجا میدونی و مطمعن هستی  که داره حقیقت رو میگه؟یعنی تو هیچ شکی نداشتی که راست میگه یا دروغ؟ یعنی درجا حرفش رو قبول کردی؟ اگه این جور باشه که هیچ شکی نداشتی که داره حقیقت رو میگه پس به عقل خودت شک کن و مطمعنا شما از اون آدمهایی هستی که دهن بین ، زود باور ، و ساده لوح هست که راحت میشه خامش کرد و روش حساب کرد که یک حرف دروغ و شایعه رو به بهترین شکل ممکن در جامعه ، منطقه، محله ووو پخش کنه... من بهترین جواب رو بهش دادم که اول از هرچیزی شک خودم رو نسبت به حرفش بهش گفتم ' و این یعنی حتی حرف زدن و باور کردن این عمل هم سخته چه برسه به انجامش.... در ضمن تو ازت معلومه آدم جو گیر و متوهم هستی و در توهمات خودت چیزی رو که میبینی و یا حرفی رو که میشنوی رو اونجوری که هست در نظر نمیگیری و   و اون بچیزی که توهم زری رو  تو ذهن خودته جایگزین دیده ها یا شنیده هات می زاری و جایگزین حقیقت میکنیش''' کجای جمله من گفته بودم که همچین چیز هایی وجود نداره؟ یا اینکه گفته بودم جامعه ما و دنیا پر از خوبی و پاکیه؟ و کجای حرف من این بود که  هیچ فساد و فحشا و تجاوز و ووو داخلش دنیا  نیست؟ اولا که من نگفتم به حتم تو دروغ میگی و من همش نکردم که تو صد در صد داری برای رواج فساد این حرف رو مبزنی''  بعدش مگه نگفتی چرا باید اینترنتش رو هدر بده'؟ و از اون  طرف گفتی  ماهواره و گوگل و اینستاگرام  وووووو دارن فساد رو رواج میدم''اما جوابت '''' تمام اون منابعی که گفتی دارن فساد رو رواج میدن بدون شک همینطوره  پس اونا چرا باید اینترنت خودشون رو هدر بدن؟ حالا سوال این شخص که فقط یه تایپ ساده بود و هزینه زیادی هم نداشت فیلم های پورن و به قول تو اون شبکه های که دادن فساد رو تو دنیا رواج میدن با اون همه هزینه های سنگین و مزد بازیگران و مجریان و عوامل پشت صحنه و حمل و نقل و کارگردان و گریم  و دکور و وووووو اونا چرا این همه پول رو هدر میدن؟ پس بازم میگم که اگه با اطمینان  کامل و بدون شک حرفش و باور کردی در عقل خودت شک کن و بی برو برگرد قبول کن که احمق هستی... و من هم بهترین جواب ممکن دو بهش دادم و باز هم میگم در صحت و دروغ حرفش شک دارم' و جواب رو بهش دادم که اگه داره دروغ میگه  احیانا نوجوان و جوانی که سوال اون شخص و جواب من رو در این سایت بخونن هم متوجه بشن که این حرفها و این چیزها  جنگ نرم و جنگ روانی هست  که در سیاست های کثیف حاکمان بیشتر کشور ها وجود داره و هدفشان چیه. و از یک طرف جواب اون شخص رو با خونسردی و مو به مو و کامل دادم که همون جوانان و نوجوانان که گفتم وقتی جواب رو بخونن حساب کار دستشان بیاد و همچین اشتباه نکنن و چه بسا که همین شخص که سوال روپرسیده  هم فریب رسانه ها و همون افرادی رو خورده که با قصد رواج دادن هرچه بیشتر همچین جنایت ها و فسادهایی رو در دنیا دارن و خود این شخص هم آگاه میشه هم با سیاست های کثیف و هم با عواقب همچین کارهایی ...شما هم بیخود فاز روشن فکری برندار که از افکارت فقط توهم و کم عقلی و روغن فکری میباره
دارای دیدگاه ژوئن 7, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
درود بر شما. شرف و وجدان در همه انسان ها یکسان نیست' و  داشتن یا نداشتشون به خود انسان و آگاهی اون شخص بستگی داره... بله متاسفانه همچین چیزهایی وجود داره.  نه تنها در ایران بلکه تمام دنیا .  حتی بیرون از ایران هم بیشتر وجود داره. و دلایل زیادی هم داره یکیش امین سیاست های کثیف قدرتهای جهانی برای خراب کردن افکار عمومی یکیش دیگه اش هم سرکوب های جنسیتی و جنسی  حکومت های اون کشورهاست. نمونش توی همین کشور خودمون  اونقدر برای ازدواج و رابطه های قانونی و حلال  پیش پای جوانان سنگ و مشکل  انداختن و آنقدرگرانی ایجاد کردن اون قد اقتصاد رو خراب کردن که  از همه نظر جوانان را سرکوب کرده که جوانان توان ازدواج کردن و وارد شدن به زندگی مشترک و مخارج زندگی بر نمیان و قدرت ازدواج و رابطه های جنسی زنا شویی  حلال رو ندارن و به ناچار مجبور میشون نیاز های جنسی خودشون رو از راه های دیگه ای جبران کنن .حالا هر کدوم هم از یه راهی به قول شما یکی مثل شما با خود  نارضایی یکی دیگه با حیوانات یکی دیگه میفته دنبال آدمهای متاهل یکی دیگه آدمهای مجرد یکی هم تو خودش سرکوب میکنه و هیچ کاری انجام نمیده ووووو.
دارای دیدگاه ژوئن 7, 2022 توسط اکبر
اخه کاربر بیدل بیدل بیدل تو زیر سوال هرکسی که تو این سایت سوالی پرسیده تو این مایه ها مثل رابطه جنسی خواهر و برادر و... رفتی همین جوابو نوشتی. فقط با این بچه ای که اینجا سوال پرسیده این کارو نکردی. با چندین نفر این کارو کردی. خوب دیگه پس طبیعیه که همه فکر کنن دیوونه و متوهم و احمقی.
 این که دخترعموتو نگرفتی رو همه جا نوشتی. خوب تو که به دین و مذهب اعتقاد نداری. همه جام نوشتی اعتقاد نداری. میرفتی میگرفتیش دیگه. که ارزو به دلت نمونه همش نیای اینجا هی بگی من دخترعمومو نگرفتم من دخترعمومو نگرفتم....
اصلا تو پدیده نادر هستی تو این سایت. هرکی تو سوالش نوشته رابطه جنسی و.... تو زیر سوالش رفتی نوشتی داری دروغ میگی و قصدت از پرسیدن این سوال رواج دادن فساد تو جامعه هست.
وقتی تو فکر میکنی همه دروغ میگن و قصدشون رواچ دادن فساد تو جامعه هست یعنی زیادی بدبینی به همه و مشکل داری دیگه.
پاسخ داده شده می 22, 2022 توسط فرهاذ
اگر انجامش بدی بزرگترین اشتباه زندگیتو کردی، اینا همه تاثیرات فیلمای مسخره پورن هست، اصلا به این کار فکر نکنید چون هر دوتون در ایندهذپشیگون میشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,177 کاربر

سوالات مشابه
14 پاسخ 8,080 بازدید
4 پاسخ 4,440 بازدید
1 پاسخ 372 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Fatemeh_r ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 425 بازدید
7 پاسخ 1,846 بازدید
3 پاسخ 2,379 بازدید
2 پاسخ 705 بازدید
2 پاسخ 501 بازدید
...