مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوست پسرم کات کرده، من چیکار کنم؟

771 بازدید
سوال شده می 19, 2022 در قبل از ازدواج توسط Rostami2003 ممتاز (120 امتیاز)
سلام وقتتون بخیر. ببخشید من دختری ۱۹ ساله ام ۳ سال با پسری از اقوام دوست بودم، رابطه مون عالی بود از هر نظر ، احترام و عشق و علاقه و توجه و منطق درست و... هدفمون هم از همون اول ازدواج بود، کل خونواده هر دوتامون هم خبر دارن و اول همش میخواستن ما ادامه ندیم به دلیل برخی رسوم، اما بعد وقتی دیدن رابطمون جدیه و الکی نیست راضی شدن. تقریبا یک ماه هست که برای کار به شهر دیگه ای رفتن و از اون موقع خیلی ارتباطمون کم شده چون وقت نداشتن ، همه چی با این اوصاف خوب بود تا اینکه دو شب پیش بای بای کردیم بریم بخوابیم من واقعیتش دلم میخواست فیلم ببینم ولی خسته بود ترجیح دادم نگم بهش اون فکر کرد خوابیدم، تقریبا ۱،۲ ساعت بعدش من انلاین بودم فیلم میدیدم که یهو زنگ زد و منم راستش نمیخواستم حرفم دروغ دراد جواب ندادم که فکر کنه خوابم، ولی از واتساب زنگ زد که نشون داد انلاین هستم بالاخره جواب دادم و واقعیت رو بهشون گفتم خیلی عصبانی بود هر چی میگفتم فیلم میدیدم میگفت تو نصفه شب داری با یکی دیگه حرف میزنی حتی عذر خواهی هم کردم خودم پشیمون بودم ولی باور نکرد، منم دیگه تحملم تموم شد بحث شروع شد تا اینکه گفت کات میکنیم، یه سری حرف ها بینمون پیش اومد که هر دوتامون از هم خیلی دلخور شدیم. ۲ روز گذشته من خیلی دلتنگشم حتی چند بار میخواستم تماس بگیرم یا پیام بدم که به زور جلوی خودمو گرفتم. من واقعا خیلی دوسش دارم و مطئنم اون هم نمیتونه به راحتی منو فراموش کنه، چون خیلی دوسم داشت. فقط از این میترسم که با این فکر که من خیانت کردم بهش، جدی جدی فراموشم کنه، لطفا خواهش میکنم یه راهنمایی کوچیک کنید. الان من چی کار کنم. خیلی نگرانم که برنگرده از طرفی دوست ندارم اصلا خودم برم طرفش. تنها برنامه مجازیمون هم واتساپ بود، امروز یه پروفایل کنایه دار گذاشته بود، من واتساپو حذف کردم دوس ندارم ببینم دلتنگ شم. به نظرتون چی کار کنم همینطور اگه صبر کنم خودش برمیگرده؟ یا خودم زنگ و پیام بدم؟ یا اینکه تلگرام و ‌... نصب کنم و فعالیت داشته باشم که شاید ببینه؟ از یه طرفی ما چون به اصرار خودمون بر خلاف خواست خوانواده هامون با هم ادامه دادیم الان خیلی برام سخته که به خونوادم بگم که تموم کردیم. خواهش میکنم ازتون یه راهنمای  بکنید خیلی ازتون ممنونم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 21, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که هردوی شما دارید قابل احترام هست اما خب عزیزم شماها در اوج نوجوانی وارد این ارتباط شده اید و خب این مسیر میتواند وابستگی زیادی ایجاد کند و خب این وابستگی تاثیر زیادی بر تصمیم گیری های شما خواهد داشت .

در این مسیر خب بهتر است در کنار احترام به احساسات خود به مسائل بیرونی هم توجه کنید اینکه در این شرایط سنی اولویت شما چیست، اینکه برای ازدواج باید زمانی تصمیم گیری کرد که هردوی شما از نظر سنی و رشدی شرایط مناسب را داشته باشید.

در این مسیر خب اهمیت دارد که اگر مشکلی وجود دارد در مورد ان صحبت شود و نه اینکه با قهر و کات کردن سریع پیش بروید . در کنار اینکه نیاز است که بین شماها اعتماد وجود داشته باشد چون اگر قرار باشد بخاطر یک انلاین بودن برچسب خیانت زده شود و شما دائم مجبور باشید به ایشان این موضوع را ثابت کنید خب این میتواند مشکلات زیادی را در زمان فعلی و اینده برای هردوی شما به دنبال داشته باشد .

بهتر است به خودت فرصت بیشتری بدهی و به بقیه مسائل رشدیت هم توجه کنی در آینده می توانید اگر این آقا با شناختی که دارند تصمیم گرفتند با شما صحبت کنند و شما نیز در این مورد تصمیم گیری کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,186 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 1,890 بازدید
2 پاسخ 472 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط منا جان
2 پاسخ 358 بازدید
2 پاسخ 372 بازدید
2 پاسخ 676 بازدید
1 پاسخ 221 بازدید
3 پاسخ 238 بازدید
6 پاسخ 764 بازدید
3 پاسخ 1,455 بازدید
1 پاسخ 43 بازدید
...