مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

با کسی که خیانت کرده چیکار کنم؟

107 بازدید
سوال شده می 31, 2022 در قبل از ازدواج توسط بی نام
6 ماه با بک پسری دوست بودم،  توی این 6 ماه بعضی رفتاراش ازار دهنده بود،  دروغ میگفت، زور میگفت، حق به جانب بود و...  ولی خیلی دوستش داشتم
3 ماه پیش خیانت کرد، همون موقع گفت برگرد درستش کنیم و اینا من قبول نکردم و الان باز ازم فرصت میخواد.  بحث خیانت یک چیزه و بحث ازارای قبل خیانتم هست. نمیدونم چیکار کنم و خیلی ناراحتم که این ادمو دوست دارم
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 31, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که به این آقا دارید قابل احترام هست اما عزیزم اگر بخواهی شناختی که داری را نادیده بگیرید خب این باعث می شود که خودت را تحت فشار روحی زیادی قرار بدهی در کنار اینکه فرصت داشتن یک تجربه سالم را از خودت بگیری.

در این مسیر البته شرایط سنی و رشدی شما نیز اهمیت دارد اگر در دروان نوجوانی هستید بهتر است که حتما با دقت بیشتری در اینگونه روابط پیش بروید و به اولویت های زندگی هم توجه بیشتری داشته باشی.

در زمان فعلی خب این آقا می توانند درخواست خود برای بازگشت به رابطه را بیان کنند اما شما نیز می توانید در مورد قسمتی که مربوط به خودتان می باشد تصمیم گیری کنید همانطور که خودتان نیز اشاره کردید این رابطه قبل از خیانت نیز با مشکلات دیگری چون عدم درک متقابل همراه بوده است و خب درگیری مداوم در یک ارتباط و یا زور گویی و دروغ گفتن موضوعات مهمی می باشد.

در هرصورت شما با بررسی معیارهای انتخابی خودت برای این آقا جز احساس دوست داشتن و اینکه هدفت از این رابطه چیست و چقدر این هدف در این رابطه قابل دست یافتن می باشد در کنار بررسی اینکه آیا واقعا این آقا می توانند به توقعات شما پاسخ بدهند و رابطه برای شما سازندگی دارد یا خیر می توانید در مورد پیشنهاد ایشان فکر کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,380 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 261 بازدید
1 پاسخ 221 بازدید
...