مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسر خودخواه که فقط خودش را دوست داری

96 بازدید
سوال شده ژوئن 1, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط اسماعیلی
سلام همسر من خیلی خیلی آدم خودخواهی است و هیچ وقت  ابزار علاقه نمی کنند الان که 12 سال از ازدوج می گذرد یک بار یک شاخه گل برای من نخرید حتی با صحبت هم بیان نمی کنند دوست داری ما به او ابراز علاقه کنیم وایام را تبریک بگویم ولی خودش این کار را نمی کنند مثل ما می گویم عیدتون مبارک اون می گوید همچنین  الان که دوتا دختر دارم می ترسم دختر به عشق پدر نیاز دارند دختران پدرشون را دوست ندارند هیچ وقت با دخترها صحبت نمی کند گوشی پرشده از عکس های خودش بود و نبودش یکی شده اگه جایی خودش دوست داشته باشد همراه می کنند ولی اگه دوست نداشته باشید میگوید خودتون برید به خانواده اهمیت نمی دهد هرچه میگویم ازمن که گذشت به فکر دخترباش فایده نداری وقتی می خواهد سفارش غذا بده اون که خودش می خواهد سفارش می دهد کمک کنید چکار کنم با دخترهاش رفیق شود
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 1, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما خانم اسماعیلی عزیز

احساسات و نیازهای شما قابل احترام می باشد اما عزیزم شما از 12 سال زندگی مشترک صحبت می کنید و خب در این زمان متوجه سبک رفتاری و شخصیتی همسرتان شده اید عموما این میزان از نادیده گرفتن دیگران و تنها تمرکز بر خود می تواند نشان از سبک شخصیتی ایشان داشته باشد که خب علایم شخصیت خودشیفته را نمایش میدهند اما در هرصورت تشخیص گذاری کمکی در این مسیر نمی کند اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که اگر همسرتان نمیتوانند به نیازهای دخترانتان پاسخ بدهند شما تا جایی که برایتان ممکن است با آنها همراه باشید و احساسات و نیازهای آنها را بنشوید حتی اگر شرایط پاسخ دادن به آن را ندارید.

بهتر است در زمان مناسبی در احترام به همسرتان در مورد احساسات و نیازهای خودتان و توقعاتی که از ایشان به عنوان همسرتان دارید واضح و روشن بدون آوردن نامی از دخترانتان صحبت کنید در هرصورت ایشان نیاز است بدانند که شما نیازهایی دارید که از سمت ایشان به عنوان همسرتان پاسخ داده نمی شود.

در این مسیر در صورتی که همسرتان نیز مایل باشند میتوانید باهمراهی هم و کمک زوج درمانگر شرایط بهتری را تجربه کنید اما اگر ایشان تمایلی به تغییر مسیر خودشان نداشته باشند خب نمیتوان به ایشان کمکی کرد .

و بهتر است که شما بر داشته های خودتان و ساختن مسیر ارتباطی و همراهی با فرزندانتان تمرکز کنید.
دارای دیدگاه ژوئن 1, 2022 توسط بی نام
سلام تشکر از پاسخ شما
در طول این 12سال چندبار بهش گفتم ولی متاسفانه خودش قبول نداری که این مشکل را داری و همیشه خودش را با پدرش مقایسه می کنند و می گوید من مرد و پدر خوبی هستم پدر من فلان. ..بود.نسبت به احساسات دختران هم تاتوانست همراهی کردم ولی هرچه باش دخترهستند و به احساسات جنس مخالف نیاز دارند. راستش می ترسم برای آینده که در پیش دارند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,333 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 177 بازدید
2 پاسخ 409 بازدید
8 پاسخ 2,001 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 237 بازدید
1 پاسخ 102 بازدید
0 پاسخ 52 بازدید
...