مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا هیچوقت حالم با خودم خوب نیست؟!

178 بازدید
سوال شده ژوئن 4, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط a human
سلام‌
من هر کاری که می کنم هیچوقت حالم با خودم خوب نیست.
همیشه باید به واسطه * یه چیزی حالم خوب باشه مثلا هم کلاسی ها.یک موضوعی که تازه اتفاق افناده باشه و .... غیر از این دیگه خودم هر کاری هم که بکنم اصلا احساس رضایت از خودم ندارم وسواس فکری شدید دارم ینی حتی روی حالت چهره * ادم ها هم حساس ام و بعدا با خودم هی درموردش کل کل می کنم که از اون یه نفر از اون رفتارش یک منظوری داشت.من در ظاهر زنده ام و نفس می کشم اما واقعا احساس زنده بودن ندارم . فقط احساس می کنم که یک مرده * متحرک ام...خدا به من خیلی نعمت ها داده اما من هیچوقت نتونستم باداستفاده از این نعمت ها احساس ارامش و رضایت درونی برسم.....چیزی که خیلی اذیت ام می کنه اینه که نمی تونم خودم و با خودم بودن رو تحمل کنم‌.شاید چون دارم از خودم فرار می کنم! ....من چند ماهی می شه که نماز می خونم اما یه مدتیه نماز خوندن دیگه اون احساس ارامش رو بهم نمی ده...خدا لطف اش رو ازم دریغ کرده!؟ ....
به نظر شما بعد از قران و نماز چه کار دیگه ای باید انجام بدم تا حالم خوب شه.؟
منطورم از اینکه حالم خوب شه اینه که مثلا من تقریبا هیچ حسی به هیچی ندارم.قبلا هم این حس رو داشتم اما نه به این شدت.
مثلا من ۱۱ سالم بود پدربزرگم  ناگهانی فوت شد طبیعتا همه خیلی ناراحت شدن اما من هیچ حسی نداشتم ....اما بعد از اون هر سال که گذشت بیشتر جای خالی پدربزرگم رو حس کردم و اون موقع بود که تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده!!
و در حال حاضر هم همه * چیز هایی که قبلا برام شادی اور بود الان هیچ حسی مدارم بهشون.مثلا اینکه برف یا بارون بباره.یا اینکه امتحانم رو صفر بشم یا ۲۰ و...
احساس میکنم روانشناس  هم مفید نیست برام چون همش یه فکری تو ذهنم پژواک اش هست اون هم اینکه که صراط مستقیم همون قران و خدا است . اما من نمی دونم چجوری باید این راه رو برم.
و یه جورایی همش درجا می زنم...
لطف می کنید اگر پیشنهاد و راهنمایی تون رو بهم بگید.
دارای دیدگاه ژوئن 5, 2022 توسط a human
خواهش می کنم راهنمایی کنید.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,473 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 80 بازدید
8 پاسخ 1,894 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 91 بازدید
3 پاسخ 211 بازدید
سوال شده ژوئن 14, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط ناشناس
4 پاسخ 286 بازدید
2 پاسخ 302 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
2 پاسخ 174 بازدید
...