مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تو رو ب قران. تموم مقدساتتون قسمتون میدم کمکم کنید

176 بازدید
سوال شده ژوئن 7, 2022 در مشاوره مذهبی توسط صنم
سلام من دختر خانمیم ک بیست روزه ک با پسر اقوام ک خیلی عاشق هم بودیم  وپدر و مادرم خیلی راضی بودن و ماهم خیلی باهم خوب بودیم با خانواده ام و رابطع من و نامزدم قبل عقد  خیلی و شرایط نامزدم خیلی خوبه و روز عقدم تمام اقوام ناراحت بودن ک چرا داماد اونا نشده و روز عقدم همه عزا گرفته بودن از روزی ک عقد کردم * روز خوش ن خودم دیدم ن خانواده ام و ن نامزدم و بیست روزه هرروز بدبیاری و ناراحتی میاریم کار خودم و مادرم شده گریه تمام خانواده ام بی دلیل ب جون هم افتادن و دعوا میکنن پدرم با مادرم بدشده بدون اینکه نامزدم حرفی یا کاری کرده باشه پدرم حرف از طلاقم میزنه یا میگ مادرت از خونه بره طلاقش میخام بدم بدون هیچی بدون دلیلی  خیلی رفتاراش بد شده اینقدر نامزدمو دوس داشت ارزوش بود دامادش بشه حالا بد شده باهاش نامزدم هروقت میخاد باهام نزدیکی کنه اتفاقی میفته ک نمیشه ینی تا الان رابطه نداشتیم اونم افسرده شده از چشم نامزذم افتادم دارم دیونه میشم هر دعایی میخونم جواب نمیده از دوروز بعد عقدم هم گمشده ای دارم اونم پیدا نمیشه تو رو قران کمکم کنید ما زندگی شادی داشتیم پر از آرامش نمیدونم چیشده ب سر من و نامزدم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2022 توسط ستاره
شما چشم خوردید شک نکن شاید طلسمتون کردن حتما برو پیش دعا نویس
دارای دیدگاه ژوئن 8, 2022 توسط حق‌گو
طلسم و جادو و ... اینا واقعیت ندارن و همش ساختهٔ ذهن انسان‌هاست و یه‌عده دارن از همین راه از مردم سودجویی می‌کنن و سر مردم رو کلاه می‌ذارن.
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما صنم جان

ببین عزیزم در این مسیر مشکلات مادر و پدرتان ارتباطی با شما و نامزدتان ندارد و خب این موضوعی می باشد بین انها و بهتر است که تصمیم گیری در مورد این مشکلات و شرایط زندگی آنها را بر عهده خودشان بگذارید .در این زمان های بهم ریختگی که احتمالا شما دلیلی که بین مادر و پدرتان وجود دارد را نمیدانید ان را به خودتان نسبت میدهید در صورتی که این موضوعات ارتباطی به شماها ندارد و بین آنها می باشد و خب بهتر است که با وارد نشدن خودتان و نامزدتان به این موضوع از زندگی مشترک خودتان مراقبت کنید.

هردوس شما در کنار احترام به خانواده ها نیاز است از همین دوران عقد بتوانیم روابط خود را از روابط با خانواده ها جدا بدانید تا از مشکلات احتمالی برای شماها جلوگیری شود.

در مرود رابطه جنسی هم خب بهتر است فضای آرام تر و محیط امن تر را برای هردویتان انتخاب کنید چون در محیط های پر تشنج رابطه جنسی برقرار کردن هم میتواند اضطراب اور باشد و خب هم به دلیل حضور دیگران احتمال بهم خوردن این رابطه وجود دارد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,780 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 366 بازدید
سوال شده دسامبر 3, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط منم منم مادرتون غذا اوردم براتون
2 پاسخ 223 بازدید
1 پاسخ 89 بازدید
سوال شده 21 فوریه 2024 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Madisa ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 45 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 161 بازدید
1 پاسخ 315 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Zahra
1 پاسخ 190 بازدید
4 پاسخ 296 بازدید
...