مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سوالم رو جواب بدید باز سوالم بدون جواب مونده...

137 بازدید
سوال شده ژوئن 10, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط حسام
من متخصص قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم و چهارسال سابقه کار در بیمارستان های کرج رو داشتم.در معادل سازی مدارک من میخواستم ببینم که بنده در دانشگاه جزو دانشجو های ممتاز بودم ولی معدل دیپلم تجربی من۱۶هستش چون برای اخذ ویزای کار باید مدارک تحصیلی معادل سازی شود تنها سوال من اینه که وضعیت دیپلم من در انجام پروسه معادل سازی مدارک پزشکی من و اخذ ویزای کار پزشکی در آلمان در نهایت گرفتن اقامت داعم مشکل ایجاد خواهد کرد و مانع میشود؟
از خیلی از موسسات مهاجرتی پرسیدم ولی فقط میگن باید معادل سازی بشه مدارک تحصیلی و برای اطلاعات بیشتر باید تماس بگیرم ولی بنده به خاطر دلایلی و اینکه برای چند سال بعد می خوام ویزای کاری بگیرم نمی خوام تماس باهاشون بگیرم و این سوال مطرحه برای من
تمام شرایط روی برای گرفتن ویزای کاری رو دارم مثل مدرک زبان سطح بالای آلمانی سن مناسب تمکن مالی مناسب و سابقه کاری موردنیاز و تخصص پزشکی هم دارم لطفا هرکسی میدونه  یا تجربه ای  مانند وضعیت من داره بگه لطفا جواب کامل و درستی به من همینجا بدید تا بدونم فقط این سوال دغدغه ذهنی من هستش که آیا معدل وضعیت دیپلم من ملاک هست در گرفتن ویزای کار تخصص پزشکی برای کشور آلمان هستش یا نه  چون دانشگاه های آلمان دانشجویان بالای معدل ۱۸رو برای پذیرش تحصیلی در ویزای تحصیلی  رشته پزشکی در دانشگاه پذیرش میدن  ولی من میخوام برای ویزای کاری پزشکی اقدام کنم آیا من برای کار ویا ویزای کاری بعد از معادل سازی مدارک دانشگاهی و بخصوص مدرک دبیرستانم دیپلمم با این وضعیت معدل مانع خواهد شد؟ و نمی تونم مشغول بکار در آلمان باشم با گرفتن ویزای کاری پزشکان یا در ویزای کاری معدل ملاک نیست؟
لطفا یک پاسخ کامل و قطعی به من بدید
چون از هرکی می پرسم یا کاملا توضیح نمیده یا هرکی یه چیز متفاوت می گوید
با عرض پوزش بابت طولانی شدن
لطفا جواب بدید منتظرم
باتشکر
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 11, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز خب این موضوع در حیطه تخصص ما نیست و شما می توانید با کمک فردی که مسیر پذیرش را طی کرده است و یا موسسه های مهاجرتی به این سوال خود پاسخ بدهید.
پاسخ داده شده ژوئن 13, 2022 توسط mahdi
تاثیر داره ولی کم نگران نباشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,814 پاسخ

29,375 دیدگاه

2,027 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 72 بازدید
سوال شده مارس 26, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط ساسان
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده مارس 19, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 130 بازدید
سوال شده فوریه 8, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط دریا
1 پاسخ 107 بازدید
2 پاسخ 140 بازدید
0 پاسخ 186 بازدید
3 پاسخ 199 بازدید
1 پاسخ 133 بازدید
سوال شده می 1, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط شایان
...