مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه بی سر و ته :(

248 بازدید
سوال شده ژوئن 20, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط میم دال
سلام دختر 19 ساله هستم که یک سال و خورده ای با پسر 10 سال از خودم بزرگتر و خیلی از نظر مکانی دور دوستم. دوسش دارم ولی میدونم اخر رابطه ما چیزی نیست و به ازدواج نمیرسیم؛ قصد کات کردن هم داشتم اما سر کوچیکترین اتفاق برگشتیم و یه دعوای حسابی شد. ایشون تصمیم رو به عهده خودم گذاشته و میگه اگه خواستی کات میکنیم ولی من بخاطر عذاب وجدانی که دارم و کارایی که بخاطرم کرده و این بلاتکلیفی دیگه نمیتونم حرفی از کات بزنم و ایشون همینجور واسه آیندمون برنامه میریزه و من هیچی نمیتونم بگم با اینکه دلم نیس بمونم. واقعا نمیدونم چیکار کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 20, 2022 توسط لبخند
سلام دختر خوب من هم یک دخترم و تو سن شما که بودم دچار همچین رابطه ای بودم. بزار یک چیزی را صادقانه بگم. اگه پسری واقعا تو رو از ته قلب دوست داشته باشه بعد مسافت براش هیچی نیست از یک قاره * دیگه هم میاد خونتون برای ازدواج. اگر بهونه میارن یا شرایط ندارن پس یعنی الکی می خواد شما رو تاب بده. اما اگر از ته قلب دوستت داره و گفتید سنش زیاده همین حالا میاد برای نامزدی. حتی در حد یک حلقه. من نمی دونم چه کارهایی براتون کرده. مثلا پولی داده؟ می تونید پول رو پس بدید که دیگه به خاطر پول الکی با عذاب وجدان با اون در ارتباط نباشید. و از حالا تا آخر عمر هزار سالتون یادتون باشه اگر پسری واقعا دوستت داشته باشه همین حالا کره مریخ هم که باشه میاد خواستگاریت. و برای مسائل مالی هم میان نامزد می کنن و بعد صبر می کنن تا زمان مشخص‌. امیدوارم کمکی کرده باشم‌.
پاسخ داده شده ژوئن 21, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم شما در اوج نوجواین وارد یک ارتباط شده اید به این امید که آینده همان گونه می شود که در خیالپردازی شما وجود دارد و خب ازدواج خواهید کرد اما این تنها یک سری خیالپردازی های نوجوانی هست چون آینده نامشخص می باشد و برای ازدواج نیاز است که شما زمانی تصمیم گیری کنید که شرایط ازدواج را از نظر سنی و رشدی داشته باشید.

در مورد ادامه این رابطه نیز خب هرچقدر رابطه طولانی تر شود تصمیم گیری و جدایی سخت تر می شود در هرصورت اگر تمایلی به این ارتباط ندارید بهتر است در احترام از این رابطه جدا شوید چون قرار نیست که شما در رابطه ای که تمایلی به ادامه آن ندارید سالها بمانید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,293 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 233 بازدید
1 پاسخ 246 بازدید
0 پاسخ 118 بازدید
2 پاسخ 111 بازدید
سوال شده دسامبر 3, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط آنه
3 پاسخ 562 بازدید
1 پاسخ 153 بازدید
...