مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من مدت زیادیه افسردی خیلی شدید دارم و هر کار یمکنم نمیتونم خودمو در مون کنم .....

112 بازدید
سوال شده ژوئن 27, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط مهسا
من به خاطر هر موضوعی خیلی ناراحت میشم ... یه سری فکر همش تو ذهنم هست که بیرون نمیره .... پدر و مادر هردو شاغلن من مدام تنهام ..... از تنهایی بیذار شدم ..... دیگع نمیتونم تحمل کنم .... همش به خودکشی فکر میکنم .... دارم دیوونه میشم..... همیشه احساس ناراحتی دارم ..... نمیتونم درباره هیچ مسئله ای  تصمیم بگیرم (حتی برای انتخاب لباس ) .... همش گریه میکنم .... وسط گریه بی دلیل خندم میگیره .... پیش مشاور هم رفتم تاثیری نداشت ..... یه بار دست به خودکشی هم زدم با قرص ولی اتفاقی برام نیفتاد .... همش با این فکر میکنم من چرا به وجود اومدم ... من اصلا مفید نیستم
دارای دیدگاه ژوئن 27, 2022 توسط همون زنه که شوهرش قرصیه و الان با جاسمه
سلام من خود ارضایی رو پیشنهاد میکنم انقدر جق بزن تابمیری
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 27, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مهسا جان

ببین عزیزم خب اینکه شما از این شرایط روحی خسته شده باشید و بخواهید شرایط روحی بهتری را تجربه کنید اصلا چیز بد و عجیبی نیست چون در هرصورت افسردگی حتی برای خود بیمار هم خسته کننده هست.

در این مسیر ببین عزیزم با توجه به داشتن اقدام به خودکشی و شرایط روحی که بیان می کنید چند مورد هست که بهتر است در مسیر زندگی خودتان قرار بدهید.

1. در اولین گام بهتر است با مراجعه به روان پزشک و مصرف دارو شروع شود به این دلیل که شما به دلیل داشتن افکار خودکشی و یکبار هم اقدام به خودکشی خب در شرایط روحی خوبی قرار ندارید و این یک زنگ خطر می باشد .

در کنار اینکه خب مصرف دارو کمک می کند تا میزانی شرایط روحی شما نرمال شود و بتوانید روند روان درمانی را بهتر طی کنید.

2. مراجعه به روان درمانگر و طی کردن جلسات در کنار مصرف دارو اهمیت دارد چون نیاز است که افکار، احساسات و شرایط روحی شما طی جلسات مورد بررسی و درمان قرار گیرد و روان درمانگر با یک جلسه و بدون همکاری شما نمی تواند به شما کمکی کند پس نیاز است که جلسات خود را ادامه بدهید .

3. داشتن برنامه ریزی برای زندگی روزانه در کنار طی کردن روند درمان نیز مهم هست چون بیکاری باعث می شود که شما زمان بیشتری را درگیر این مسائل شوید.

ممکن است در روزهای اول سخت و دشوار باشد حرکت کردن اما خب به مرور این شرایط بهتر می شود و میتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید.

در برنامه روزانه در کنار قرار دادن اولویت ها نیاز است که برنامه هایی که برایت هرچند کم اما لذت بخش و سازنده هست را قرار بدهی در این حالت به خودت فرصت می دهی تا زمانی را به مسائل لذت بخش دیگر نیز بپردازی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,567 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,892 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...