مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پنهان كاري و خيانت

166 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط لاله
نمایش از نو اکتبر 2, 2018
سلام دختري ٢٥ساله هستم به صورت اتفاقي متوجه شدم پدرم كه ٥٢سالشه پنهاني با خانمي از اقوام در ارتباط است نميدانم چكار كنم به مادرم بگم يا نه؟؟به روي خودش بيارم ؟؟همش هم حرفاي دروغكي به ما تحويل ميده نميدونم چكار كنم از كجا مطمئن شم ازش بدم مياد و دوست ندارم مادرم با سادگي بي خبر بمونه.منو راهنمايي كنيد.
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 2, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اکتبر 14, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
خب پس خود شما هم هنوز در رابطه با این مساله مطمبن نیستید پس نمی توانید با قطعیت بگویید که مشکل کجا وجود دارد   و چرا شرایط اینگونه است .ببینید شما بهتره در نظر داشته باشید که  وقتی که  می فرمایید ایشون ارتباط دارند باید شواهد محکمی داشته باشید ضمن اینکه چقدر مطنئن هستید مادرتون بی خبر هستند زن ها خیلی زود متوجه این مسائل می شوند و متوجه تغییراتی که در زندگیشون طبیعتا اعمال می شود و شرایطی که به وجود می اید .
باید توجه داشته باشید که وقتی می فرمایید که  ایشون دروغ می گویند خب یعنی کنجکاوی از طرف شما بوده پس خانواده بی اطلاع هم نیستند به هر حال اگر مطمئن شدید مساله ای وجو دارد بهتر است با مادرتون در میان بگذارید و ایشون صحبتی داشته باشند چون نمی توانید بگویید که  مساله را کاملا بیخیال شوید و نادیده بگیرید .
از طرفی ایشون پدر شما هستند و شاید واقعا براشون سخت باشه که بخواهند از زبان شما چیزی را متوجه شوند .و خب به عنوان فرزند رو د رو شدن قبخ عمل رو میریزه و شرایط رو سخت تر می کنه
با همه حسی که دارید و کاملا قابل درکه لهتره حتما مادر شما با ایشون صحبت کنند و به هر صورت   امیدوارم موفق باشید و مشکلی ایجاد نشود که بعدا خانواده را دچار تشویش کند به هر حال پدر شما هستند
مادر شما صحبت کند بهتر است چون به هر حال وقتی گره های ارتباطی وجود دارد افراد به این سمت می روند فکر نکنید که فقط مساله مربوط به این می شود که  به هر صورت  پدر شما فردی هوس باز است و یا هر مساله دیگر در جهارچوب ارتباطی عوامل زیادی نقش دارتد که خود شما بعدا متوجه انها خواهید شد و می فهمید که مساله چگونه است .
به هر صورت بهتر است مسائل را همه جانبه در نظر بگیرید امیدوارم مساله به درستی مدیریت شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689558

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,160 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 155 بازدید
1 پاسخ 88 بازدید
سوال شده می 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
4 پاسخ 315 بازدید
1 پاسخ 158 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ahmadi ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 135 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2019 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 174 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2019 در زوج درمانی توسط هليا
1 پاسخ 82 بازدید
1 پاسخ 165 بازدید
...