مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بسته شده خیانت مامانم

715 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط یکی
بسته شده سپتامبر 2, 2022
سلام من 15 سالمه از 11 سالگی فهمیدم مامانم خیانت میکنه و صد در صد مطمعین نیستم ولی فکر کنم اونی که من 11سالگی درباره اش فهمیدم خاجی(اینی که الان باهاشه)  نبود. این خاجی... یه کابینت و تیر و تخته ساز کثافتیه که ما جدیدا یه پروژه ساخت و ساز داریم تو خونه مون و 80درصد از تمام پولی که داریم رو باید بدیم برا این پروژه و مامان من عجیب اصرار داره که بدیمش خاج..ـ.! که گوه سرش نمیشه. باورم نمیشه مامانم میخواد اینهمه پول رو بریزه تو شکم این کثافت اونوقت من دو ماهه یه کتاب میخوام بخرم پولشو نداریم. حالا این به کنار. من از سال 98 دیگه به بداخلاقیا و 24ساعت تو گوشی بودن مامانم(تقریبا) عادت کردم ولی جدیدا بهم بی احترامی هم میکنه، باهاش حرف میزنم وسط حرف زدن میگه برو بابا،  صداش میکنم با عصبانیت و بی حوصلگی میگه ها، حس میکنم واقعا موی دماغشم انگار، نه فقط من، هم خودم هم برادرم نم بابام، تازه تو این مدت ها با من بهتر از بقیه رفتار میکرد. امروز برادرم که دلش پر بود اومد پیش من حرف زد منم مثل خودش دلم پر شد، مامانم شنیده بود چند وقت بعدش خیلی مهربون و خوش اخلاق اومد باهامون حرف بزنه، امروز برای اولین بار سعی نکردم حرفاشو باور کنم و واقعا هم بهش توپیدم و برای اولین بار صحبت ها مون با خوبی تموم نشد، رفت دستشویی، برگشت، دیگه نه با من حرف زد نه با برادرم. نمیدونم حس مسخره ای دارم با خودم میگم ایکاش مثل قبلا مثل خنگا حرفاشو باور میکردم و میذاشتم برادرم هم باور کنه.
اینم بگم که مامانم تا قبل از اینکه وارد فضای مجازی بشه و تعغیر کنه تو ذهن من بهترین ادم دنیا بود حتا بهتر از بابام، بخوطر همین تا قبل از این روزا هنوزم کمو بیش دوسش داشتم ولی جدیدا حس میکنم حس خوبی نسبت بهش ندارم کلا، از طرفی هم نمیخوام این یه شروعی باشه برای اینکه رابطه ما کلا بهم بریزه، هنوزم میترسم که نکنه حق با اون باشه و من ناراحتش کرده باشم.
بنظرم اصلا نمیشناسمش، چون فقط منم که از خیانتش با خبرم و از اون روز بیشتر و بیشتر دو رو بودنش و دروغ گفتنش به دیگران رو می دیدم درحالی که واقعیت رو میدونستم مثل همین که میدونم چرا می خواد اینهکه پول بریزه تو شکم خاج...
نمیدونم حس بدی دارم، چیکارکنم
ببندید با توجه به این نکته: خصوصی است
4 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 18, 2022 توسط Mehdi0791 حرفه ای (4,620 امتیاز)
اول چون از خیانت مطمئن نیستی. بیخیال شو دوم اینکه در خصوص آمدن خاجی مخالفت خود را اعلام و به پدر بگو که دوست ندارید این فرد بیاید واسه انجام کار
پاسخ داده شده ژوئیه 19, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب در این مسیر بر مبنای اینکه مادر شما می خواهد یک پروژه کاری را به این آقا بدهد و یا اینکه زمان زیادی در فضای مجازی هستند نمیتوان بیان کرد که ایشان دارند خیانت می کنند و خب در این مسیر بهتر است از کنجکاوی و وارد شدن به مسائل ایشان خوداری کنید.

در هرصورت پدر و مادر شما هردو افراد بالغی هستند که می توانند با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، شرایط کاری که می خواهند و مهارت های این آقا در این مورد تصمیم گیری کنند و خب بهتر است که در اینگونه مسائل تصمیم گیری را بر عهده خود آنها قرار بدهید.

در مورد مادرتان نیز بهتر است در احترام و در زمان مناسبی با ایشان صحبت کنید و بیان کنید که این سبک برخورد برای شما با چه احساساتی همراه شده است و در کنار اینکه به صحبت های ایشان نیز گوش بدهید و خب در مسیر تعامل می باشد که می توانید در کنار هم نتیجه گیری بهتری داشته باشید.
پاسخ داده شده اوت 2, 2022 توسط Ato حرفه ای (720 امتیاز)
اول مطمئن شو که خائنه بعدش اگه خائن بود یه سه چهار سال تحمل کن گردن کلفت تر که شدی بزن به تیپ و تاپش لهش کن خائنو
پاسخ داده شده اوت 5, 2022 توسط King_master313 حرفه ای (1,120 امتیاز)
.        ..      ..      ...     .... .....
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,723 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,839 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 497 بازدید
2 پاسخ 1,038 بازدید
3 پاسخ 913 بازدید
1 پاسخ 475 بازدید
5 پاسخ 14,501 بازدید
2 پاسخ 230 بازدید
2 پاسخ 426 بازدید
2 پاسخ 2,492 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط گلاره
2 پاسخ 236 بازدید
...