مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

با هم موندن و پایداری رابطه

111 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2018 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام..من 20سالمه و  6 ماهه با یه دختر وارد رابطه * دوستی و عشق شدم..و هدفمون هم ازدواجه..میدونم زوده از الان ولی دیگه چیکار کنیم،خب همدیگرو دوست داریم، تفاهم داریم، با همدیگه آرامش داریم و.. .ما اصا تا الان مشکلی نداشتیم، ولی یه هفتس ک ایشون از همه چی میترسن،با اینکه هیچ نوع ارتباطی هم نداشتیم! و از خانوم کمتر بهش نگفتم و ایشون هم از آقا ب من کمتر نگفته! ولی احساس گناه میکنه، میترسه ک این دوستیه پنهان برا بعد ازدواج و آیندمون مشکل ایجاد کنه!، نگران درس منه ک با وجود خودش نتونم بخونم و نتونم برم سرکار و همه چی خراب بشه و.. همش نگران آیندس.همش میترسه ک فکرم درگیر باشه و درس نخونم.. حتی چن روز پیش با گریه زاری برگشت گف ک بیا تموم کنیم این دوستیو و ب پای هم بمونیم تا درست تموم بشه! اگه التماسای من نبود الان رفته بود.. و من انقد وابستشم و دوسش دارم ک فکرشم برام سخته ک جدا باشیم..الان با این ک میگه ببخش اون حرفارو زدم، ولی رفتارش تغییر کرده و منو عذاب میده.. احساس میکنه ک وجودش برا هردومون بده..میگه عاشق باشیم و بمونیم ولی از هم جدا باشیم! خیلییی حساس شده..دیگه بیشتر ازین نمیشه توضیح داد اینجا..یه راهکار یا حرفی بهم بگین ک ب ایشون بگم تا نگران نباشه..حتی نمیتونم بهش حرفی بزنم اصلا، چون زود عصبانی میشه و میره میگه تا شب خدافظ!!اینو مطمئنم ک منو دوس داره و هر دو عاشق همیم ولی نگرانی و ترسایی ک داره همه چیو داره خراب میکنه..
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 8, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اکتبر 14, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید اینکه شما دو نفر به هم وابستگی و علاقه داشته باشید و بخواهید با هم باشید طبیعتا نکته بسیار مهمیه که خب باید به ان پرداخت منتهی در نظر داشته باشید که  اگر ایشون دچار تردید شدند خب منطققه که با همه علاقه و وابستگی شما هم به این تردیدها پاسخ بدهید .و بدانید که خب شرایط سختی وجود دارد .
واقعا اینده معلوم نیست اینکه دوستی شما ادامه داشته باشد ولی شما به اون چیزی که می خواهید نرسید و براورده نشود
خودش نکته  بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید .اینکه شما دو نفر وابستگیتون بیشتر بشه  که خب بیشتر در مورد شما اتفاق افتاده ولی هب طبیعتا چیزی محقق نشود .
به هر صورت اینها مواردی هستند که باید ببینید چطور مدیریتشون می کنید .اگر واقعا هدف ازدواجه خب بهتره حتما همراهی داشته باشید .با خانواده ها مطرح کنید حداقل در حد نامزدی هم طرف مقابل شما خیالش راحت باشه هم شما راحت تر درستون رو بخونید   خب شرایط کاری پیدا کنید
این شرایط بهتره چون تکلیفتون مشخص میشه و افراد زیادی هستند که  می توانند  زندگی دانشجویی داشته باشند و اتفافا ازدواج درسن پایین علی رغم مشکلات باعث می شود افراد با هم و خلقیات هم اشنایی بیشتری پیدا کنند   و به همین خاطر بیشتر بتوانند با هم همراه شوند .
و خب با مشکلات و گرفتاری ها هم کنار می ایند و به هر حال با هم همراه خواهند شد .
به هر حال امیدوارم موفق باشید و بتوانید در این شرایط این طور ایشون رو همراهی کنید .و خب دغدغه های ایشون هم واقعا  درسته و به عنوان زن طبیعتا نگران است .
امیدوارم موفق باشید و خوشبخت و مسائل بر طرف شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689558

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,327 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 70 بازدید
سوال شده می 16, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 295 بازدید
1 پاسخ 128 بازدید
سوال شده ژان 11, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط مانی
1 پاسخ 94 بازدید
1 پاسخ 101 بازدید
سوال شده اوت 30, 2022 در قبل از ازدواج توسط زهرا
1 پاسخ 163 بازدید
...