مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترس، واقعا لطف می کنید راه کار بدین

208 بازدید
سوال شده ژوئیه 20, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط نیو‌شا
سلام. من یه خانم با دو تا بچه هستم. من به شدت از همه اتفاقهای طبیعی و غیرطبیعی میترسم. از باد، بارون وای اگه رعد و برق هم باشه که هیچی. الان دارم غصه میخورم هواشناسی گفته قراره بارون و رعد و برق بیاد. من خیلی ترس و استرس دارم تا بارون میشه استرسم سریع میزنه به معده ام. این حسم رو به بچه هام دارم منتقل میکنم. خودم نمیدونم ترس از چی دارم. ترس از مرگ، ترس از اون دنیا، ترس از اینکه اگه بیمرم کوله بارم خالیه. میخوام از زندگیم لذت ببرم اما ترسم نمیذاره. از بس میترسم مسافرت هم اگه برم میگن اگه زلزله بیاد اگه ساختمان فرو بریزه ووو تو رو خدا کمک کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 20, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما نیوشا جان

ببین عزیزم این میزان از ترس و اضطراب که فوبیا نام دارد با راحل قابل درمان نیست و در اول نیاز است که آنچه در روان شما تجربه می شود و افکار و باروهای شما در طی جلسات درمان مورد بررسی قرار گیرد و تا بتوانید هم بینش خود را تغییر بدهید و هم اینکه متناسب با شما نیز اگر قرار باشد توصه ای کرده شود بیان شود آن هم باز شما در یک قسمت هستید که می توانید در مورد این راحل صحبت کنید که اصلا برای شما قابل اجرا هست یا خیر .

اینکه به دنبال راه کارهای فوری هستید این برای همه مشکلات جوابگو نیست چون بیماری های مانند فوبیا ریشه های عمیقی دارند و نیاز به درمان و طی کردن جلسات و تعامل مستقیم بین شما و درمانگر می باشد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,301 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 84 بازدید
سوال شده می 8, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 207 بازدید
0 پاسخ 136 بازدید
...