مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطور وابسته نباشم

85 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط مشین گان
باز کردن از نو ژوئیه 27, 2022
سال قبل توی مجازی با پسری آشنا شدم به نام آرتین.قصد فقط دوستی بود و بعد از دو هفته ، به عکس هاش مشکوک شدم. ازش خواستم اگه دوست داره توضیح بده و اون همه چیز رو برام گفت ، انگار چند ساله منو میشناسه. گفت که بیناجنسِ و از مشکلاتش تا اتفاقاتی که براش افتاده ، همه رو برام گفت. بعد از اون خیلی بهم نزدیک شدیم. اونقدر نزدیک که نمیتونستم * روز بدون حرف زدن باهاش دووم بیارم. ماه قبل اقدام به خودکشی کرد...میدونستم توی شهر خودم زندگی میکنه و نگران بودم با خانوادش هم که ارتباطی نداشتم. خودکشیش ناموفق بود اما ضربه * وحشتناکی به من زد. مدام فکر میکردم اگر چیزیش بشه بدون اون چکار کنم؟ میتونم به زندگی ادامه بدم؟ و هر شبم شده بود گریه. هیچوقت به هیچکس تا این حد وابسته نبودم. نمیدونم باید چکار کنم ، خیلی رفتار های احساساتی دارم و در کل احساسم به عقلم دستور میده

چطور این وابستگی رو کم کنم...نسبت به خیلی از دوستای دیگمم اینطوری بودم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 27, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که به این آقا دارید قابل احترام هست اما در این مورد عزیزم بهتر است که دقت کنید قرار نیست شما درمانگر و یا ناجی این آقا باشید و خب با توجه به مشکلاتی که بیان می کنید ایشان دارند از مشکلات هویتی تا اقدام به خودکشی که خب بی ارتباط باهم نیستند این نشان میدهد که ایشان نیاز به درمان دارند و خب این موضوع اهمیت زیادی دارد که به واقعیت شماهم توجه کنید چون بی توجهی به واقعیت تنها باعث می شود که شما هم بیش از اندازه درگیر این مشکلات شوید .

در این مسیر بهتر است که به هدفتان از این رابطه، شرایط سنی و رشدی خودتان و فرد مقابل، و شرایط روحی ایشان توجه کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

در این مسیر این آقا با توجه به اقدام به خودکشی نیاز به درمان دارند آن هم درمان توسط متخصص و خب در این مسیر قرار نیست شما جز تشویق کاری دیگری انجام بدهید و خب در کنار آن نیاز است که به احساسات و شرایط خودتان و سلامتی روحیتان نیز توجه داشته باشید .

وابستگی افراطی را اگر در خودتان مشاهده می کنید بهتر است که با درمانگر به صورت حضوری یا تلفنی صحبت کنید چون نیاز است که افکار و احساسات شما به صورت دقیق بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم با شناخت بهتر خودتان بتوانید در مورد مسیرهای ارتباطی نیز تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

در هرصورت موضوع مهمی در مسیر ارتباطی این موضوع می باشد که این رابطه برای شما با چه سازندگی همراه می باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,730 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 162 بازدید
سوال شده مارس 7, 2018 در مشاوره تحصیلی توسط shirin
1 پاسخ 200 بازدید
2 پاسخ 213 بازدید
سوال شده مارس 27, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط مهدی
1 پاسخ 446 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ahch ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 143 بازدید
سوال شده اوت 10, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط mahgol ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 345 بازدید
سوال شده ژان 9, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط یه بنده خدا
1 پاسخ 3,468 بازدید
1 پاسخ 353 بازدید
سوال شده دسامبر 25, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط علی کاشفی
12 پاسخ 1,486 بازدید
...